معرفی بهترین کتاب های شیمی جامع کنکور

0 0 رای ها
امتیاز
  • دوره متوسطه دورانی استرس زا، حساس و سرنوشت ساز برای دانش آموزان به شمار می آید؛ دروسی که دانش آموزان در هر رشته ای در سال های دهم، یازدهم و دوازدهم می آموزند در کنکور سراسری پوشش داده شده و داوطلبان شرکت کننده باید مطالب درسی را در سطحی آموخته باشند که بتوانند به سوالات تستی هر درس پاسخ دهند.
    شیمی از کاربردی ترین رشته های علوم تجربی است که به طور مستقیم در زندگی روزمره با آن مواجه هستیم. به طوری که می توان گفت کسی نیست که در منزل و یا محیط کار با محصولات و کاربردهای شیمی در ارتباط نباشد، از آب و غذایی که در منزل و یا بیرون می خوریم تا تمیز کردن و ضد عفونی کردن منزل و محیط کار و بسیاری از تفریحات، همگی محتاج علم شیمی است.
    این درس در سال های دهم، یازدهم و دوازدهم برای دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی تدریس می شود و یکی از دروس اختصاصی برای آن ها به شمار می رود؛ برای آمادگی در کنکور سراسری و آشنایی با سوالات مربوط به این درس در کنکور منابع متعددی تالیف شده که بهترین های آن ها را در این مقاله به شما معرفی می کنیم.

    8 تا از بهترین کتاب های کمک درسی شیمی جامع کنکور

    1. کتاب دو جلدی شیمی جامع کنکور خیلی سبز

    کتاب شیمی جامع کنکور انتشارات خیلی سبز در دو جلد جهت آمادگی در کنکور سراسری تالیف شده است؛ جلد اول این کتاب شامل پوشش مطالب شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم در قالب درسنامه های کاربردی و مفید، آموزش مطالب با زبانی ساده و روان برای درک بهتر، جمع بندی نموداری علاوه بر درسنامه های کامل، پوشش کامل صفحات کتاب و تمرین ها در قالب تست و مثال و نکته، روش های تکنیکی، پرسش های چهار گزینه ای و پاسخنامه کاملا تشریحی است.

    کتاب دو جلدی شیمی جامع کنکور خیلی سبز

    2. کتاب فصل آزمون شیمی جامع کنکور خیلی سبز

    کتاب فصل آزمون جامع شیمی کنکور از سری کتاب های تست انتشارات خیلی سبز شامل آزمون های مشابه با کنکور سراسری به صورت درس به درس و به صورت جامع، تست های فراوان با پاسخ کاملا تشریحی، آزمون جامع پایه دهم، یازدهم و دوازدهم و آزمون های فصلی برای دوران جمع بندی و تسلط به تست های هر فصل از کتاب درسی است.


    بیشتر بخوانید:  بهترین کتاب هندسه دوازدهم


    3. کتاب موضوعی مسائل شیمی جامع کنکور خیلی سبز

    کتاب موضوعی مسائل شیمی، از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات خیلی سبز شامل تست های متنوع از مسئله های شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم، درس نامه های مفهومی از  مسائل شیمی، کادر های تست و نکته در درسنامه ها برای درک بهتر، آموزش روش های ساده حل ساده و تکنیکی،‌ دسته بندی و تفکیک دروس مناسب جهت مرور نهایی کنکور سراسری و آمادگی در آزمون های آزمایشی معتبر است.

    کتاب موضوعی مسائل شیمی جامع کنکور خیلی سبز

    4. کتاب جمع بندی شیمی جامع کنکور خیلی سبز

    کتاب جمع بندی شیمی جامع کنکور از سری کتاب های جمع بندی انتشارات خیلی سبز شامل مرور کامل تمامی مباحث شیمی، جمع بندی شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم، نمایش نموداری مباحث هر فصل، بررسی فرمول ها و نکات دستوری، مناسب جهت جمع بندی برای موفقیت در آزمون سراسری است.

    5. کتاب دو جلدی آی کیو IQ شیمی جامع کنکور گاج

    کتاب آی کیو IQ شیمی جامع کنکور از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات گاج در دو جلد تالیف شده است؛ جلد اول این کتاب شامل بانک تست به همراه پاسخنامه تشریحی، تست های فصل به فصل و بخش بندی شده برای هر فصل، آزمون های جامع، تست های تالیف و منتخب از آزمون سراسری داخل و خارج از کشور، پاسخنامه تشریحی با بررسی سایر گزینه ها است؛ جلد دوم این کتاب نیز به درسنامه های جامع، استفاده از تصاویر، جداول، نمودار ها و نکته های مهم اختصاص داده شده است.
    کتاب دو جلدی آی کیو IQ شیمی جامع کنکور گاج

    6. کتاب مسائل شیمی جامع کنکور الگو

    مسائل شیمی از سری کتاب های موضوعی نشر الگو شامل ارائه ترفند های محاسباتی در مسائل ، آزمون های محاسباتی، پرسش های چهار گزینه ای از مسائل شیمی، پاسخنامه کاملا تشریحی، فصل بندی کامل شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم به همراه نکته های مهم و درسنامه های جامع است.

    7. کتاب لقمه شیمی آلی جامع کنکور مهروماه نو

    مبحث شیمی آلی یکی از زیر شاخه های شیمی است که به ارائه ترکیبات آلی می پردازد؛ دانش آموزان این مباحث را در سال های دهم تا دوازدهم به صورت پراکنده می آموزند؛ کتاب لقمه شیمی آلی کنکور انتشارات مهروماه نو تمامی مطالب مربوط به شیمی آلی را جمع بندی کرده است و به همراه نکته های مهم و پرسش های چهار گزینه ای و پاسخنامه تشریحی در اختیار دانش آموزان قرار داده است.

    کتاب لقمه شیمی آلی جامع کنکور مهروماه نو

    8. کتاب جمع بندی شیمی جامع کنکور مهروماه نو

    جمع بندی شیمی جامع کنکور توسط انتشارات مهروماه نو تالیف شده و مباحث مربوط به شیمی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را به همراه تست های سراسری و تالیفی و نکته های مهم برای دانش آموزان و داوطلبان جمع بندی کرده است تا بتوانند با استفاده از این کتاب برای آمادگی در آزمون سراسری مطالب را دوره کنند.

    کتاب جمع بندی شیمی جامع کنکـور مهروماه نو


    بیشتر بخوانید:  بهترین کتاب گسسته کنکور


    خرید کتاب‌ های شیمی کنکور از فروشگاه اینترنتی دانش لند

    بانک کتاب دانش لند در راستای رفع نیاز های آموزشی دانش آموزان، معلمان و والدین کتاب های کمک آموزشی از پیش دبستانی تا کنکور را عرضه کرده است؛ علاوه بر کتاب های کمک آموزشی شما می توانید بهترین و بروز ترین بازی های فکری برای کودک تا بزرگسال را نیز از سایت دانش لند خریداری کنید.
    یکی از وظایف ما در بانک کتاب دانش لند آن است که تمامی جنبه های مثبت و منفی کتاب های کمک آموزشی و بهترین ها را به شما معرفی کنیم تا با آگاهی کامل از محتوای هر یک بتوانید مناسب ترین محصول را با توجه به نیازتان تهیه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند