معرفی بهترین منابع و کتاب تست کنکور تجربی 1403

منابع کنکور تجربی 1402
0 0 رای ها
امتیاز
  • داوطلبان کنکوری که قصد شرکت در کنکور سراسری 1403 رشته تجربی را دارند، باید از همین حالا با خرید منابع کنکور تجربی خود را برای شرکت در این آزمون آماده کنند. شما با یک برنامه ریزی اصولی و صحیح و با استفاده از کتاب تست کنکور تجربی ۱۴۰3 می توانید بر مباحث هر درس تسلط پیدا کنید و یک نتیجه مطلوب در کنکور سراسری کسب کنید.

    متاسفانه گاهی اوقات والدین و دانش آموزان فکر می کنند با خرید انبوه منابع کنکور 1403 تجربی می توانند به موفقیت برسند و با تقلید از داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ در مهم ترین و سرنوشت ساز ترین سال تحصیلی زندگیشان به اشتباه میفتند. لازم است به این نکته توجه کنید که در سال کنکور منابع زیاد و پربازدهی وجود دارد اما باید توجه کنید که انتخاب بهترین منابع کنکور تجربی ۱۴۰3 مقدار زیادی به سطح شما بر می گردد و در ابتدا باید به این موضوع توجه کنید که چه کتابی مورد نظرتان است.

    برای کنکور تجربی 1403 چه منابعی انتخاب کنیم؟

    بررسی سوالات کنکور سال های قبل نشان می دهد سوالات هرسال نسبت به سال گذشته مفهومی تر و ترکیبی طرح می شوند و این تغییرا در گروه آزمایشی علوم تجربی بسیار بیش تر است. خوشبختانه ناشران معتبر کشور این موضوع را درک کرده اند و درحال حاضر اکثر کتاب های مناسب کنکور تجربی 1403 براساس آخرین تغییرات کتاب های درسی و کنکورهای سال های گذشته طراحی و تالیف شده اند. به طور کلی انتخاب بهترین منابع کنکور 1403 کار سختی نیست و شما می توانید با کسب اطلاعات مورد نیاز در رابطه با هرکدام از کتاب های کمک درسی موردنظرتان، یک انتخاب خوب و مناسب داشته باشید.

    منابع کنکور تجربی ۱۴۰۲

    نکات مهم در زمان خرید کتاب های کنکور

    اولین نکته ای که هنگام خرید منابع کنکور تجربی 1403 باید به آن توجه کنید این است که بهترین منابع کنکور تجربی 1403 برای هرکس متفاوت است و شما باید با توجه به نیازتان، این انتخاب را انجام دهید. برای مثال منابعی که رتبه ۱ کنکور تجربی در سال ۱۴۰۱ استفاده کرده شاید برای همه داوطلبان مناسب نباشد. اما نکته ای که اگر از داوطلبان موفق کنکوری سال های گذشته در مورد کتاب های کمک درسی بپرسید، بی شک همه آن ها بر استفاده از کتاب تست کنکور تجربی 1403 تاکید دارند.

    کتاب های کنکور جدید توسط ناشرین معتبر سراسر کشور منتشر شده اند تا دست داوطلبان برای انتخاب بهترین منابع کنکور تجربی 1403 کمی باز باشد اما انتخاب میان این همه کتاب ممکن است کمی گیج کننده و چالش برانگیز باشد. در ادامه با بانک کتاب دانش لند همراه باشید تا کامل ترین منابع کنکور تجربی 1403 را بررسی کنیم.

    منابع درس ریاضی کنکور تجربی

    یکی از بهترین ابزار یادگیری ریاضی تجربی کنکور، استفاده از کتاب های کمک درسی‌ست. اگر پایه ریاضی ضعیفی دارید، می توانید با خرید کتاب تست ریاضی تجربی کنکور دانسته های خود را از پایه تقویت کنید. بعد از خواندن جزوه های کلاس درس خود، به سراغ کتاب کمک درسی خود بروید و همه تست های موجود در این کتاب را براساس مطالب درسی که یاد گرفته اید حل کنید. در ادامه با همراه باشید تا بهترین منابع ریاضی تجربی کنکور 1403 را معرفی کنیم.

    ۱. ریاضی تجربی مهروماه

    برخلاف حجم بالایی که کتاب ریاضی تجربی مهروماه دارد، جلد اول کتاب، درسنامه ای جمع و جور و تا حد ممکن کم حجم اما بسیار جامع دارد. درسنامه این کتاب سطح نسبتا بالایی دارد و تست هایش کامل است؛ تست های استفاده شده در این کتاب شامل تست های آزمون های آزمایشی، تست های کنکورهای سال های قبل و تست های تالیفی‌ست.

    ریاضی تجربی مهروماه کنکور تجربی ۱۴۰۲

    ویژگی های ریاضی تجربی مهروماه در یک نگاه

    • آموزش کامل و روان مطابق با کتاب درسی
    • تست های هدفمند و منتخب
    • استفاده از تست های آزمون های آموزشی
    • پاسخنامه کاملا تشریحی

    اگر به دنبال یک کتاب کاملا مفید برای درس ریاضیات تجربی می گردید، کتاب ریاضی تجربی جامع کنکور مهروماه یکی از اصولی ترین کتاب هایی است که براساس سوالات کنکور سراسری طراحی شده و ویژه دانش آموزان رشته تجربی است. لحن کتاب بسیار صمیمی و روان است و به جز تست های جلد اول، در جلد دوم کتاب ریاضی تجربی مهروماه پاسخنامه تشریحی تست ها قرار گرفته است.

    ۲. ریاضی میکروطبقه‌بندی گاج

    کتاب میکرو ریاضی تجربی جامع گاج که در چاپ اخیر تغییرات ساختاری زیادی داشته، فقط شامل سوالات چهارگزینه و پاسخنامه تشریحی است و به عنوان منبع تستی کنکور تجربی 1403 شناخته می شود. تست های کتاب ریاضی تجربی آریان حیدری زیاد و متنوع هستند و این تعداد بالا باعث شده تا تمامی مباحث و تیپ های متداول کنکور و آزمون های آزمایشی به خوبی پوشش داده شوند.

    کتاب میکرو طبقه بندی ریاضی تجربی گاج

    ویژگی های ریاضی تجربی میکرو گاج در یک نگاه

    • تست های طبقه بندی شده
    • پوشش کامل مطالب کتاب های درسی
    • تست های دوگزینه ای و سه گزینه ای
    • استفاده از تست های آزمون های آموزشی
    • پاسخنامه کاملا تشریحی
    • توضیحات کافی فارسی در پاسخنامه

    به طور کلی تست های کتاب ریاضی گاج آریان حیدری براساس چهارچوب کتاب های درسی هستند و تمامی آن چیزی که شما برای موفقیت در آزمون های آزمایشی و کنکور سراسری نیاز دارید را به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که پاسخ نامه تست های جلد اول، در جلد پاسخنامه میکرو ریاضی تجربی گاج قرار دارد.

    ۳. ریاضی تجربی خیلی سبز

    کتاب تست ریاضی تجربی خیلی سبز بعد از استقبال دانش آموزان رشته تجربی در سال ۱۴۰۰ در ۲ جلد بازینویسی شد تا در کنار دیگر رقبایش در این درس قرار بگیرد. جلد اول کتاب ریاضی تجربی خیلی سبز شامل درسنامه و سوال است و جلد دوم آن به پاسخنامه تست ها پرداخته است؛ درسنامه های این کتاب کاملا در چهارچوب کتاب های درسی طراحی شده است و منبع کامل و جامعی به شمار می رود. بانک تست ریاضی تجربی خیلی سبز هم کامل است و در آن از تست های تالیفی و تست های کنکورهای سال های قبل استفاده شده است.

    ریاضی تجربی خیلی سبز

    ویژگی های ریاضی تجربی خیلی سبز در یک نگاه

    • درسنامه مطابق با کتاب درسی
    • بانک تست تالیفی
    • تست های کنکورهای سال های گذشته
    • پاسخنامه کلیدی
    • پاسخنامه تشریحی (جلد دوم)

    کتاب تست ریاضی تجربی خیلی سبز حجم زیادی از مطالب را در دو جلد جای داده است. غلط های نگارشی این کتاب نسبتا کم هستند و نگارش محتوا با لحنی روان انجام شده است. شما داوطلبان کنکور تجربی می توانید از درسنامه این کتاب و تست های آن، به عنوان اولین منبع درس ریاضی تجربی استفاده کنید. لازم به ذکر است که پاسخنامه تشریحی تست ها، در جلد دوم کتاب ریاضی تجربی جامع کنکور خیلی سبز قرار دارد.

    4. کتاب هرکول آریان حیدری

    کتاب هرکول آریان حیدری در دو جلد توسط اساتید آریان حیدری، میلاد منصوری و علی منصف شکری تالیف شده و شامل مباحث مشترک ریاضی تجربی و حسابان است. این کتاب شامل دوازده فصل است که جلد اول آن مباحث مشترک کنکور ریاضی و تجربی را پوشش می دهد و جلد دوم کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری شامل مباحث غیرمشترک تجربی مانند احتمال، هندسه و ترکیبات آن می شود.

    کتاب ریاضی و حسابان جامع راه اندیشه جلد اول یکی از کامل ترین کتاب های تست موجود در بازار است. کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری شامل تست های متنوعی است و علاوه بر تس های تالیفی، تست های کنکور سراسری دوره های گذشته نیز در آن دیده می شود و سعی شده است با آخرین تغییرات کنکور مطابقت داشته باشد.

    ویژگی های کتاب ریاضی هرکول در یک نگاه

    • درسنامه های کامل و جامع
    • بررسی مباحث حسابان و ریاضیات رشته تجربی
    • بانک تست غنی و کامل
    • پاسخنامه کاملا تشریحی
    • ویژه کنکور 1403
    • منطبق با بودجه بندی کلاسینو

    منابع درس زیست شناسی کنکور تجربی

    بدون شک درس زیست شناسی را می توان در صدر جدول مهم ترین درس داوطلبان کنکور تجربی قرار داد. شما می توانید با شناخت و مطالعه بهترین درسنامه زیست کنکور، نتیجه بهتری در کنکور خود بگیرید. با توجه به این که سهم سوالات زیست شناسی در کنکور سراسری به ۵۰ عدد می رسد، توصیه می کنیم در انتخاب بهترین منبع زیست شناسی کنکور توجه بیش تری داشته باشید.

    ۱. زیست جامع خیلی سبز

    زیست جامع کنکور خیلی سبز به زیست پینوکیو یکی از محبوب ترین منابع زیست شناسی کنکور تجربی است؛ این کتاب توسط دکتر پوریاخیراندیش و دکتر فرزام فرهمندیانیا تالیف شده است و می توان از آن به عنوان بهترین منبع برای درس زیست شناسی یاد کرد. محتوای کتاب به طور کلی شامل سوالات چهارگزینه ای تالیفی به همراه پاسخ نامه کلیدی خلاصه می شود و در جلد دوم زیست پینوکیو، درسنامه کامل و پاسخنامه تشریحی تست ها قرار دارد.

    زیست جامع خیلی سبز ۱۴۰۲

    ویژگی های زیست پینوکیو در یک نگاه

    • درسنامه مطابق با کتاب درسی
    • بانک تست تالیفی
    • تست های کنکورهای سال های گذشته
    • پاسخنامه کلیدی
    • پاسخنامه تشریحی (جلد دوم)

    بدون شک یکی از مهم ترین فاکتورهای موفقیت در کنکور سراسری، تست زدن است. کتاب زیست جامع خیلی سبز با دارا بودن بیش از ۳۵۰۰ تست تمام نیازهای شما را از بابت تست زنی درس زیست شناسی برطرف می کند.

    ۲. درسنامه زیست شناسی خیلی سبز

    اگر به دنبال کتابی می گردید که درسنامه کتاب های زیست شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم را به طور کامل و جامع ارائه داده باشد، کتاب درسنامه زیست شناسی خیلی سبز گزینه مورد نظر شماست. این کتاب که توسط اساتید موسی بیات و دکتر مالک اشتر اسفندیاری طراحی و تالیف شده است، مطالب دشوار کتاب درسی را به شکل ساده و روان و جامع توضیح داده است.

    کتاب درسنامه زیست شناسی کنکور ۱۴۰۲

    ویژگی های درسنامه زیست شناسی در یک نگاه

    • درسنامه کامل و جامع
    • جداول جمع بندی برای صرفه جویی در زمان مطالعه
    • کادرهای «یک پله بالاتر» با هدف توضیح مطالبی که در کتاب های درسی به شکل مختصر ارائه شده است
    • ارائه نکته های ترکیبی براوان

    به طور کلی کتاب درسنامه زیست شناسی خیلی سبز با استفاده از نمودارهای متعدد و جدول های مختلف تلاش کرده تا نکته های مهم و ترکیبی را به شکلی جدید در بخش درسنامه های زیست شناسی جامع کنکور قرار دهد.

    ۳. آی کیو زیست جامع گاج

    کتاب زیست شناسی آی کیو گاج از سری کتاب های آی کیو گاج و با همکاری اسفندیار طاهری و محمد عیسایی منتشر شده است. این کتاب تمامی مباحث زیست شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم را در جلد اول به شکل بانک تست و در جلد دوم به شکل پاسخ نامه تشریحی پوشش می دهد.

    آی کیو زیست جامع گاج

    ویژگی های میکرو زیست شناسی گاج در یک نگاه

    • بررسی مباحث زیست شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم به شکل طبقه بندی شده
    • ارائه درجه سختی تست ها
    • تست های ترکیبی با مطالب گذشته و آینده
    • بررسی تصاویر کتاب درسی در قالب پرسش های چهارگزینه ای
    • پاسخنامه کلیدی
    • پاسخنامه تشریحی (جلد دوم)
    • ویژه داوطلبان کنکور 1403

    اگر می خواهید هر سه درس زیست شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم را در یک کتاب هم یاد بگیرید و هم جمع بندی کنید، خرید کتاب آی کیو زیست شناسی گاج را به شما توصیه می کنیم. جلد اول این کتاب شامل بانک تست زیست شناسی کنکور و جلد دوم آی کیو زیست گاج را پاسخنامه تشریحی تست ها شامل می شود.

    منابع درس شیمی کنکور تجربی

    درس شیمی اهمیت زیادی در بین درس های اختصاصی دارد و انتخاب کتاب کمک درسی یکی از مهم ترین اقدام ها برای به دست آوردن درصدهای خوب در کنکور است. اگر نمی دانید بهترین کتاب تست شیمی کنکور تجربی چیست؟ با بانک کتاب دانش لند همراه باشید تا انواع کتاب های شیمی را بررسی کنیم.

    ۱. شیمی جامع کنکور خیلی سبز

    کتاب شیمی جامع کنکور خیلی سبز را می توان محبوب ترین کتاب شیمی بین داوطلبان رشته تجربی دانست. در جلد اول این کتاب درسنامه و تست های متعدد وجود دارد و پاسخنامه تست ها هم در جلد دوم قرار دارد. چاپ این کتاب کاملا رنگی‌ست و درسنامه های کتاب تمامی نیازهای شما برای درس شیمی را برطرف می کند. از نظر تست هم این کتاب حرف های زیادی برای گفتن دارد و تست های خوبی داخل کتاب قرار دارد.

    شیمی جامع کنکور خیلی سبز

    ویژگی های شیمی جامع کنکور خیلی سبز در یک نگاه

    • پوشش تمامی مطالب کتاب های شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم
    • درسنامه های کامل و جامع
    • تست های با پتانسیل بالا
    • پاسخنامه تشریحی (جلد دوم)
    • ویژه داوطلبان کنکور 1403

    همان طور که بالاتر هم گفتیم، شیمی یکی از مهم ترین دروس گروه علوم تجربی است و اهمیت بالایی در کنکور سراسری دارد. شما می توانید خرید جلد اول و جلد دوم کتاب شیمی جامع کنکور خیلی سبز را با تخفیف ویژه و ارسال سریع از بانک کتاب دانش لند انجام دهید.

    ۲. آی کیو شیمی جامع کنکور گاج

    کتاب آی کیو IQ شیمی جامع کنکور گاج دارای درسنامه و بانک تست به همراه پاسخ نامه است. درسنامه این کتاب در جلد دوم قرار دارد و مطالب کتاب های شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم را به صورت درس به درس آموزش می دهد. درسنامه کتاب آی کیو شیمی جامع گاج یک جزوه آموزشی قوی است که با خواندن آن می توانید از پس سخت ترین تست های شیمی هم بر بیایید.

    آی کیو شیمی جامع گاج

    ویژگی های آی کیو شیمی جامع کنکور گاج در یک نگاه

    • درسنامه کامل شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم
    • استفاده از جداول و نمودار در درسنامه
    • تست های تالیفی و آزمون های آزمایشی
    • ویژه داوطلبان کنکور 1403

    جلد اول کتاب آی کیو شیمی کنکور گاج شامل پاسخ نامه تشریحی تست های جلد دوم است تا با حل تست های این کتاب مطمئن شوید کتاب مناسبی را انتخاب کرده اید.. شما می توانید خرید جلد اول و جلد دوم کتاب آی کیو شیمی جامع کنکور گاج را با تخفیف ویژه و ارسال سریع از بانک کتاب دانش لند انجام دهید.

    ۳. شیمی جامع کنکور مهروماه

    کتاب شیمی جامع کنکور مهروماه نو، مطالب کتاب های شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می دهد. این کتاب درسنامه کامل و مناسبی به همراه تست های متنوع و جامع دارد. این کتاب که توسط آقای محمد حسین انوشته نوشته شده است، بیش از ۲۲۰۰ سوال چهارگزینه ای دارد و به عنوان یکی از منابع غنی تست شیمی به شمار می رود.

    کتاب شیمی جامع کنکور مهروماه

    ویژگی های شیمی جامع کنکور مهروماه در یک نگاه

    • تست های مطابق با درسنامه
    • تست های ترکیبی و جمع بندی
    • تست های سطح سخت
    • ویژه داوطلبان کنکور 1403

    درسنامه کتاب شیمی جامع کنکور مهروماه درسنامه مختصر و خلاصه ای دارد و به صورت خلاصه و مفید بیان شده است. شما می توانید خرید کتاب شیمی جامع کنکور مهروماه را با تخفیف ویژه و ارسال سریع از بانک کتاب دانش لند انجام دهید.


    بیشتر بخوانید:  بهترین کتاب تست شیمی دوازدهم


    منابع درس فیزیک کنکور تجربی

    اولین قدمی که هنگام خرید منابع فیزیک کنکور تجربی باید بردارید، شناخت سطح خودتان است. توصیه می کنیم اگر تا به حال در درس فیزیک از منبع مناسبی استفاده نکرده اید و به دنبال یک منبع خوب برای این درس می گردید، با ما همراه باشید تا ۲ تا از بهترین منابع فیزیک کنکور تجربی 1403 را معرفی کنیم.

    ۱. فیزیک جامع کنکور تجربی خیلی سبز

    کتاب تست فیزیک جامع تجربی خیلی سبز درسنامه هایی با لحن رسمی و قوی دارد. این درسنامه ها با استفاده از مثال های متعدد تلاش کرده تا به مطالب کتاب درسی عمق دهد و نسبتا حجم سنگینی هم دارد. به همین دلیل برای دانش آموزی که از صفر می خواهد فیزیک را شروع کند این کتاب را پیشنهاد نمی کنیم. بخش تست های این کتاب هم سطح کنکوری و مناسبی دارد اما تنوع خیلی زیادی ندارد.

    کتاب تست فیزیک جامع کنکور خیلی سبز

    ویژگی های فیزیک جامع کنکور تجربی خیلی سبز در یک نگاه

    • تست های مطابق با درسنامه
    • تست های ترکیبی و جمع بندی
    • تست های سطح سخت
    • ویژه داوطلبان کنکور 1403

    این کتاب حجم نسبتا مناسبی دارد و برای دانش آموزان متوسط و سطح بالا پیشنهاد می شود. شما می توانید خرید جلد اول و جلد دوم کتاب فیزیک تجربی کنکور خیلی سبز را با تخفیف ویژه و ارسال سریع از بانک کتاب دانش لند انجام دهید.

    ۲. آی کیو فیزیک جامع کنکور تجربی گاج

    کتاب آی کیو فیزیک جامع کنکور گاج، یکی از پرفروش ترین کتاب های آی کیو گاج رشته تجربی است. این کتاب تمامی مطالب و مفاهیم فیزیک دهم، یازدهم و دوازدهم رشته ترجبی را پوشش می دهد. این کتاب توسط گروه مولفان انتشارات گاج طراحی شده و شامل بیش از ۳۰۰۰ تست چالشی تالیفی و کنکور سراسری است.

    آی کیو فیزیک جامع گاج

    ویژگی های آی کیو فیزیک تجربی گاج در یک نگاه

    • تست های مطابق با درسنامه
    • آموزش درس به درس و پایه به پایه
    • تست های سطح بالا
    • ویژه داوطلبان کنکور 1403

    درسنامه های کتاب آی کیو فیزیک جامع تجربی گاج درس به درس و پایه به پایه تالیف شده و پاسخ نامه این کتاب هم تشریحی است. شما می توانید خرید جلد اول و جلد دوم کتاب آی کیو فیزیک تجربی گاج را با تخفیف ویژه و ارسال سریع از بانک کتاب دانش لند انجام دهید.

    نتیجه گیری

    یکی از بهترین ویژگی های بانک کتاب دانش لند تحلیل و بررسی دقیق کتاب هاست. شما می توانید با کلیک بر روی هر محصول توضیحات و بررسی تیم مشاوران دانش لند را مشاهده کنید و پس از مقایسه کتاب های مورد نظرتان، اقدام به خرید منابع کنکور تجربی 1403 کنید. تمامی سفارش های کنکور شامل ارسال رایگان هستند و سفارشات تهران ۲۴ ساعت کاری و در شهرستان ها ۱ تا ۳ روزکاری به دستتان می رسد.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند