6 تا از بهترین کتاب های ریاضیات گسسته دوازدهم

0 0 رای ها
امتیاز
  • در بین دوره های تحصیلی، دوره دوم متوسطه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ در پایه دوازدهم، آخرین سال تحصیل در مقطع متوسطه دوم، دانش آموزان، دانش آموزان تنها یک قدم با کنکور سراسری رشته خود فاصله دارند و باید هرچه زودتر دست به کار شوند تا با داشتن برنامه ای دقیق در این آزمون موفق شوند.

    ریاضیات گسسته شاخه ای از علم ریاضی است که با عناصر گسسته سر و کار دارد و از جبر و حساب استفاده می کند. امروزه به صورت افزاینده ای در رشته های کاربردی همچون ریاضیات و علم کامپیوتر استفاده می شود. همچنین یک ابزار بسیار خوب برای بهبود توانایی استدلال و حل مسئله است.

    کتاب گسسته دوازدهم در راستای برنامه درسی ملی برای دانش آموزان رشته ریاضی و فیزیک قرار گرفته است. ساختار کتاب بر اساس سه محور اصلی فعالیت، کار در کلاس و تمرین قرار گرفته است. از این میان فعالیت ها موقعیت هایی برای یادگیری و ارائه مفاهیم جدید ریاضی فراهم می کنند و این امر مستلزم مشارکت جدی دانش آموزان است.

    بهترین کتاب های کمک درسی گسسته دوازدهم

    1. کتاب ماجراهای من و درسام گسسته دوازدهم خیلی سبز

    کتاب ماجراهای من و درسام ریاضیات گسسته دوازدهم از سری کتاب های آزمون و تست انتشارات خیلی سبز شامل درسنامه کامل ابتدای هر بخش، انواع نمونه سوال امتحانی در سبک های متنوع و پاسخنامه تشریحی است و شما را در کسب نمره های عالی درس ریاضیات گسسته کمک می کند.

    کتاب ماجراهای من و درسام گسسته دوازدهم خیلی سبز

    2. کتاب آموزش شگفت انگیز گسسته دوازدهم خیلی سبز

    کتاب آموزش شگفت انگیز گسسته ریاضیات دوازدهم از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات خیلی سبز شامل درسنامه های جامع و مفید، نکات کنکوری مهم و آموزش های بسیار کاربردی برای فرا گرفتن کامل درس، سوال های امتحانی متنوع، و تست های کنکوری مهم به همراه پاسخنامه تشریحی است.

    کتاب آموزش شگفت انگیز گسسته دوازدهم خیلی سبز


    بیشتر بخوانید: راه های افزایش ساعت مطالعه


    3. کتاب میکرو گسسته دوازدهم گاج

    گسسته دوازدهم میکرو شامل درسنامه های کامل با پوشش کامل مباحث درس گسسته دوازدهم، تست های فراوان از کنکور سال های پیش و سوالات طرح شده از کتاب درسی به همراه پاسخنامه تشریحی است؛ با این کتاب دانش آموزان می توانند برای آزمون های آزمایشی و کنکور سراسری رشته ریاضی آمادگی داشته باشند.

    کتاب میکرو گسسته دوازدهم گاج

    4. کتاب سه بعدی ریاضیات گسسته دوازدهم الگو

    کتاب سه بعدی ریاضیات گسسته دوازدهم از سری کتاب های آموزش و تست و پرسش انتشارات الگو است که شامل آموزش کامل مطالب و مفاهیم بر اساس بخش های کتاب درسی با بیانی ساده و روان و استفاده از مثال های حل شده استاندارد، تمرین و نمونه سوالات تشریحی، تست های استاندارد در پایان هر درسنامه با پاسخنامه کاملا تشریحی برای تمامی سوالات مناسب جهت آمادگی برای آزمون های آزمایشی معتبر و کنکور سراسری است.

    کتاب سه بعدی ریاضیات گسسته دوازدهم الگو

    5. کتاب تست گسسته دوازدهم الگو

    آموزش بخش به بخش فصل های کتاب، پرسش های چهار گزینه ای و آزمون های جامع مناسب برای خود ارزیابی به همراه پاسخ های کامل و تشریحی است. تست های این کتاب در بخش های ساده و دشوار قرار گرفته تا بتوانید سطح علمی و مهارت خود را تقویت کنید.

    کتاب تست گسسته دوازدهم الگو

    6. کتاب آبی ریاضیات گسسته دوازدهم قلم چی

    این کتاب شامل بسته های مطالعاتی از بخش های کتاب درسی، استفاده از مثال های آزمایشی در حین آموزش، سوالات پیمانه ای در هر درس، تست های تالیف شده مشابه کنکور سراسری، سوالات آزمون آزمایشی قلم چی، سوالات کنکور سراسری سال اخیر به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی است.

    کتاب آبی ریاضیات گسسته دوازدهم قلم چی


    بیشتر بخوانید:  بهترین کتاب تست شیمی دوازدهم


    خرید کتاب گسسته دوازدهم از دانش لند

    یکی از وظایف ما در دانش لند آن است که تمامی جنبه های مثبت و منفی کتاب های کمک آموزشی و بهترین ها را به شما معرفی کنیم تا شما عزیزان با آگاهی کامل از محتوا و اهمیت استفاده از هر محصول بتوانید راحت تر و گزیده تر برای خرید محصولی متناسب با نیازتان تصمیم گیری کنید. همچنین شما با خرید اینترنتی از مزایایی نظیر تخفیفات ویژه، ارسال سریع و خدمات پس از فروش بهره مند می شوید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند