معرفی بهترین کتاب های ریاضیات تجربی جامع کنکور

0 0 رای ها
امتیاز
  • ریاضی یکی از دروسی است که ممکن است دانش آموزان کمی با حل سوالات آن با مشکل مواجه شوند و به راحتی نتوانند به پاسخ صحیح برسند؛ ولی نکته قابل توجه در درس ریاضی این است که دانش آموزان نباید به روخوانی و مطالعه درسنامه ای اکتفا کنند بلکه باید برای حل سوالات درس ریاضی وقت کافی، تمرکز و دقت کافی به خرج دهند تا از پس پاسخ به هر نوع سوالی از این درس بر بیایند.

    ریاضیات یکی از دروس تخصصی برای دانش آموزان رشته تجربی است و برای رسیدن به درصد بالا در این درس داوطلبان باید به سراغ آموزشی کامل با حل مثال بروند و با تمرین و تکرار تست های آموزشی سعی کنند خود را در این درس تقویت کنند.

    در این مقاله مناسب ترین و بهترین منابع آموزش و تست برای ریاضی جامع کنکور رشته تجربی معرفی شده است تا بتوانید با بهره مندی از آن ها در آزمون سراسری و پاسخ به سوالات این درس موفق شوید.

    بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی تجربی کنکور

    ۱. کتاب میکرو ریاضی تجربی جامع کنکور گاج

    کتاب میکرو ریاضی تجربی جامع کنکور از سری منابع آموزش و تست ریاضیات کنکور تجربی است که در دو جلد توسط انتشارات گاج تالیف شده است؛ جلد اول این کتاب به ارائه تست های فصل به فصل، آزمون های جامع کنکوری، تست های تالیفی از مباحث درسی، تست های منتخب از آزمون سراسری سال های اخیر و پاسخنامه کاملا تشریحی اختصاص داده شده و جلد دوم این کتاب نیز شامل درسنامه جامع ریاضیات تجربی با ذکر مثال ها و نکته های مهم برای مطالعه دقیق این درس است. شما می توانید خرید کتاب ریاضی تجربی آریان حیدری را با تخفیف ویژه از بانک کتاب دانش لند انجام دهید.

    کتاب میکرو ریاضی تجربی جامع کنکور گاج

    2. کتاب هرکول آریان حیدری

    کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری در دو جلد توسط اساتید آریان حیدری، میلاد منصوری و علی منصف شکری تالیف شده و شامل مباحث مشترک ریاضی تجربی و حسابان است. این کتاب شامل دوازده فصل است که جلد اول آن مباحث مشترک کنکور ریاضی و تجربی را پوشش می دهد و جلد دوم کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری شامل مباحث غیرمشترک تجربی مانند احتمال، هندسه و ترکیبات آن می شود.

    کتاب ریاضی و حسابان جامع راه اندیشه جلد اول یکی از کامل ترین کتاب های تست موجود در بازار است. کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری شامل تست های متنوعی است و علاوه بر تس های تالیفی، تست های کنکور سراسری دوره های گذشته نیز در آن دیده می شود و سعی شده است با آخرین تغییرات کنکور مطابقت داشته باشد.

    3. کتاب ریاضیات جامع تجربی خیلی سبز

    یکی دیگر از منابع مناسب برای درس ریاضی کنکور تجربی، کتاب آموزش و تست ریاضیات تجربی کنکور است که در دو جلد توسط انتشارات خیلی سبز تالیف شده. این کتاب با پوشش ریاضی دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی در جلد اول به ارائه درسنامه های جامع و مثال ها و تست های سراسری و تالیفی پرداخته و جلد دوم نیز شامل پاسخ تشریحی تست ها می شود و دانش آموزان را برای کسب بهترین نتیجه در کنکور سراسری یاری می دهد.

    کتاب ریاضیات جامع تجربی خیلی سبز

    4. کتاب فصل آزمون ریاضیات تجربی جامع خیلی سبز

    کتاب فصل آزمون جامع ریاضی تجربی کنکور از سری کتاب های تست انتشارات خیلی سبز شامل آزمون های مبحثی، ‌تست های تالیفی، عدم وجود تست های تکراری، پوشش تمام تمرین های کتاب و تست های کنکور سراسری سال های اخیر، تست های متنوع در چارچوب نظام آموزشی و آزمون های آزمایشی برای آمادگی در آزمون سراسری است.

    کتاب فصل آزمون ریاضیات تجربی جامع خیلی سبز


    بیشتر بخوانید: بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی


    5. کتاب نردبام ریاضی تجربی کنکور خیلی سبز

    کتاب نردبام ریاضی تجربی پیشرفته جامع کنکور،‌ از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات خیلی سبز است که شامل درسنامه های کامل با مثال های کاربردی و آموزشی، تست های سراسری داخل و خارج از کشور به همراه توضیح پاسخ، آموزش تکمیلی از طریق پاسخنامه تشریحی، پوشش تمامی مثال ها و سوالات کتاب درسی، تست های تالیفی در سطح کنکور سراسری، تست های دشوار و سطح بالا به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی می شود.

    کتاب نردبام ریاضی تجربی کنکور خیلی سبز

    6. کتاب موج آزمون ریاضی کنکور رشته تجربی الگو

    کتاب موج آزمون ریاضی تجربی شامل ارائه مباحث ریاضی دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت کامل و به صورت مبحثی، ویژه دوران جمع بندی و آمادگی در کنکور، آزمون های آزمایشی، سراسری و تالیفی و پاسخنامه تشریحی است. علاوه بر پرسش های چهار گزینه ای به همراه پاسخنامه تشریحی، در ابتدای هر فصل درسنامه ای خلاصه از مباحث درسی قرار گرفته تا دانش آموزان بتوانند مروری بر روی فرمول ها و نکات کلیدی داشته باشند.

    کتاب موج آزمون ریاضی کنکور رشته تجربی الگو

    7. کتاب تست جامع ریاضی جامع کنکور مهروماه نو

    کتاب ریاضی جامع مهروماه از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات مهر و ماه در دو جلد برای آمادگی در آزمون سراسری تجربی تالیف شده است؛ جلد اول این کتاب شامل آموزش کامل و روان منطبق با کتاب های درسی ریاضی دهم، یازدهم و دوازدهم، پرسش های چهارگزینه ای، دسته بندی هدفمند تست ها، جمع بندی فصل به فصل به صورت درسنامه های نموداری، آزمون های انتهای فصل و سوالات کنکور سراسری سال های اخیر و جلد دوم نیز شامل پاسخنامه تشریحی تست ها به همراه راهبرد های حل و نکته های مهم در هر تست است.

    کتاب تست جامع ریاضی جامع کنکور مهروماه نو

    8. کتاب جمع بندی ریاضی تجربی جامع کنکور مهروماه نو

    کتاب جمع بندی ریاضیات تجربی جامع کنکور انتشارات مهروماه نو ویژه دوران جمع بندی است و مطالب ریاضی دهم، یازدهم  و دوازدهم را تحت پوشش قرار می دهد. ساختار این کتاب شامل جمع بندی درس به درس ریاضیات تجربی، نکته های مهم و تکمیلی، ارائه مثال های آموزشی در درسنامه ها، آزمون های تستی، سوالات منتخب از آزمون سراسری سال های اخیر به همراه پاسخنامه تشریحی است.

    کتاب جمع بندی ریاضی تجربی جامع کنکور مهروماه نو


    بیشتر بخوانید:  بهترین کتاب تست شیمی دوازدهم


    خرید کتاب کمک درسی ریاضی جامع کنکور رشته تجربی از بانک کتاب دانش لند

    دانش لند به عنوان بروز ترین و کامل ترین و جامع ترین بانک کتاب کمک آموزشی سعی بر این دارد تا با معرفی محصولات و بیان نقاط ضعف و قدرت هر یک از آن ها به شما کمک می کند تا بهترین و مناسب ترین محصول را با توجه به نیازتان تهیه کنید. با خرید از فروشگاه اینترنتی ما می توانید از مزایای ویژه نظیر تخفیفات، ارسال به سراسر کشور و خدمات پس از فروش بهره مند می شوید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند