معرفی بهترین کتاب های کمک درسی شیمی دوازدهم

0 0 رای ها
امتیاز
  • در بین دوره های تحصیلی، دوره دوم متوسطه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این دوره دانش آموزان باید بیش از قبل بر روی دروس خود وقت بگذارند تا با تمرکز و تسلط به هر یک از مباحث درسی بتوانند هم در امتحانات پایان ترم و هم در آزمون سراسری رشته خود موفق شوند.
    درس شیمی از دروس مشترک بین رشته های ریاضی و تجربی است؛ از آب و غذایی که در منزل و یا بیرون می خوریم تا تمیز کردن و ضد عفونی کردن منزل و محیط کار و بسیاری از تفریحات، همگی محتاج علم شیمی است؛ از این رو می توان گفت درس شیمی یکی از دروس پر کاربرد است که تدریس می شود و انتظار می رود دانش آموزان پس از یادگیری مفاهیم شیمی، بتوانند آموخته های خود را برای حل مسائل زندگی به ویژه در موقعیت های جدید به کار گیرند.

    در ادامه به معرفی بهترین کتاب های کمک آموزشی برای درس شیمی پرداخته ایم تا بتوانید با بهره گیری از آن ها خود را برای امتحانات این درس و آزمون سراسری رشته های ریاضی و تجربی آماده کنید.

    بهترین کتاب های کمک درسی شیمی دوازدهم

    1. کتاب ماجراهای من و درسام شیمی دوازدهم خیلی سبز

    کتاب ماجراهای من و درسام شیمی دوازدهم از سری کتاب های آموزش و پرسش انتشارات خیلی سبز شامل درسنامه کامل و بسیار قابل فهم، نمونه سوالات متنوع، نمونه امتحانات پایان نوبت همراه با پاسخ تشریحی مناسب جهت درک بهتر مفاهیم کتاب درسی و قبولی در امتحانات است.

    کتاب ماجراهای من و درسام شیمی دوازدهم خیلی سبز

    2. کتاب تست شیمی دوازدهم خیلی سبز

    کتاب تست شیمی دوازدهم انتشارات خیلی سبز مناسب ترین منبع برای آموزش و تست شیمی 12 محسوب می شود؛ این کتاب شامل درسنامه جامع و مفید به همراه مثال های آموزشی و مفهومی، تست های تالیفی استاندارد و سوالات آزمون سراسری، سبک جدید سوالات کنکور، پاسخنامه کامل برای تست ها به همراه پوشش کامل کتاب درسی  مناسب برای بالاترین درصد در این درس است.

    کتاب تست شیمی دوازدهم خیلی سبز

    3. کتاب آموزش شگفت انگیز شیمی 12 خیلی سبز

    کتاب آموزش شگفت انگیز شیمی دوازدهم از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات خیلی سبز شامل درسنامه های کامل با ارائه بهترین روش یادگیری هر مبحث،‌ مثال و تست برای درک بهتر مطالب درسی، سوال های تشریحی به صورت مختصر، تست های متنوع و فراوان به همراه پاسخنامه تشریحی مناسب برای شرکت در کنکور رشته ریاضی و تجربی است.

    کتاب آموزش شگفت انگیز شیمی دوازدهم خیلی سبز


    بیشتر بخوانید: راه های افزایش ساعت مطالعه


    4. کتاب سیر تا پیاز شیمی دوازدهم گاج

    کتاب کمک درسی سیر تا پیاز شیمی دوازدهم انتشارات گاج شامل آموزش تمامی مفاهیم و نکات فصل کتاب درسی با بیان ساده و روان و همراه با مثال ها و تست های آموزشی حل شده، بانک پرسش های چهارگزینه ای طبقه بندی شده به همراه پاسخنامه تشریحی و بانک سوالات امتحانی است تا شما را هم برای امتحانات و هم برای آزمون سراسری آماده کند.

    6. کتاب موج آزمون شیمی دوازدهم الگو

    کتاب موج آزمون شیمی دوازدهم به اضافه آزمون های جامع کنکور، از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات الگو شامل درسنامه ای مختصر، آزمون های تالیفی و سراسری، سوالات تالیفی به سبک کنکور های جدید و پاسخنامه کاملا تشریحی با داشتن نکات مهم هر تست است.

    کتاب موج آزمون شیمی دوازدهم به اضافه آزمون های کنکور الگو

    7. کتاب جمع بندی شیمی دوازدهم الگو

    کتاب جمع بندی شیمی 12 انتشارات الگو شامل بیان کامل و منظم نکته های کتاب درسی به کمک کادرهای جمع بندی، نمودار، آکولاد و جدول، بررسی دقیق و تمام شکل های مهم کتاب درسی، بررسی انواع تیپ بندی مسائل هر فصل و ارائه روش های تستی برای حل سریع آن ها، ارائه تعدادی عبارت درست و نادرس و سوال تستی برای هر فصل است. طرح آزمون های جامع نیز در این کتاب سبب می شود مطالب را جمع بندی کنید.

    8. کتاب شیمی دوازدهم بازرگان مبتکران (دو جلدی)

    این کتاب را می توان از مناسب ترین منابع برای آموزش و تست درس شیمی 12 به شمار آورد؛ برای ارائه تمام نکات مهم و ریزه کاری ها و تست های متنوع این کتاب در دو جلد ارائه شده است، هر دو جلد شامل آموزشی از مفاهیم با نکته های مهم و تست های سراسری و تالیف شده از این درس است؛ با بهره از این کتاب با انواع تیپ سوالات کنکوری آشنا می شوید و می توانید مهارت خود را در تست زدن این درس افزایش دهید.

    کتاب دو جلدی شیمی دوازدهم بازرگان مبتکران


    معرفی بهترین کتاب های کمک درسی فارسی دوازدهم


    خرید کتاب شیمی دوازدهم از دانش لند

    دانش لند با توجه به نیاز های آموزشی دانش آموزان، والدین و معلمان، دسته بندی های متعددی از کتاب های کمک آموزشی پیش دبستانی تا کنکور را همراه با معرفی و اهداف هر محصول ارائه داده تا با آگاه سازی کامل از محتوای هر محصول بتوانید مناسب ترین محصول را مطابق با نیازتان تهیه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند