معرفی بهترین کتاب های فلسفه و منطق جامع کنکور

0 0 رای ها
امتیاز
  • مقطع متوسطه دوم دوران حساس و پر اهمیت تحصیلی دانش آموزان است؛ دلیل این اهمیت نیز این است که دانش آموزان در این پایه به طور جدی با مفهوم کنکور آشنا می شوند و با برنامه ریزی سعی بر این دارند تا در این آزمون بهترین نتیجه را کسب کنند.
    درس فلسفه و منطق از دروس مفهومی و تخصصی برای دانش آموزان رشته انسانی محسوب می شود؛ درس فلسفه و منطق به علم موجودیت، عقل، ارزش ها، ذهن و … می پردازد و ماهیت دانش و باور را بررسی می کند. دانش آموزان در سال دهم با درس منطق و در سال های یازدهم و دوازدهم با درس فلسفه آشنا می شوند و برای مطالعه این درس بهتر است مطالب به طور کاملا مفهومی خوانده شود تا همیشه در ذهنتان باقی بماند.
    با وجود سوالات دشوار و سطح بالا این دروس در کنکور سبب شده کتاب های کمک آموزشی متنوعی برای تسلط و افزایش مهارت داوطلبان در پاسخ به تست های این درس منتشر شود؛ برای پاسخ به درصد بالا از سوالات این درس با دقت و تمرکز مطالب را مطالعه کنید و از یک منبع کمک آموزشی آموزش و تست استاندارد این درس کمک بگیرید.

    بهترین کتاب های کمک درسی فلسفه و منطق جامع

    1. کتاب تست فلسفه و منطق جامع کنکور خیلی سبز

    ساختار کتاب آموزش و تست فلسفه و منطق جامع کنکور انسانی انتشارات خیلی سبز شامل درسنامه های کامل و بخش بندی شده، ارائه خلاصه نکات مهم هر درس، تست های سراسری و تالیفی به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی است؛ مفاهیم و تست های هر درس از منطق دهم، فلسفه یازدهم و فلسفه دوازدهم به صورت کاملا مجزا قرار داده شده تا بتوانید مباحث هر درس را مطالعه کرده و به حل تست ها بپردازید. تست های سطح بالا در این کتاب کمک می کند به بالاترین درصد از این درس برسید.

    کتاب تست فلسفه و منطق جامع کنکور خیلی سبز

    2. کتاب فلسفه و منطق جامع کنکور مشاوران

    فلسفه و منطق جامع کنکور از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات مشاوران شامل درسنامه های کامل و کاربردی، جمع بندی مطالب در انتهای هر درس، اشتباهات رایج، ریزه کاری ها، طبقه بندی مفاهیم در هر یک از دروس منطق دهم، فلسفه یازدهم و فلسفه دوازدهم، پرسش های چهار گزینه ای طبقه بندی شده با پوشش سوالات کنکور سال اخیر، آزمون جامع و پاسخنامه کاملا تشریحی است.

    کتاب فلسفه و منطق جامع کنکور مشاوران

    3. کتاب فلسفه و منطق جامع کنکور مهروماه نو

    این کتاب شامل درسنامه های کاملا جامع از دروس منطق دهم و فلسفه یازدهم و دوازدهم، چاپ رنگی و استفاده از تصاویر و مطالب و نکته های مهم، تقسیم بندی تست های هر درس، ارائه بیش از 4200 تست سطح بندی شده برای افزایش تسلط و مهارت در پاسخ به تست های این درس، تست های سطح بالا برای کسب درصد های بالا و پاسخ های کاملا تشریحی و پر نکته است.

    کتاب فلسفه و منطق جامع کنکور مهروماه نو

    4. کتاب میکرو فلسفه و منطق جامع کنکور گاج

    کتاب میکرو فلسفه و منطق جامع کنکور از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات گاج است که شامل ارائه کامل مطالب کتاب درس منطق دهم و فلسفه یازدهم و دوازدهم به صورت پایه به پایه و درس به درس، تست های چالشی و بی نظیر از تمام مفاهیم و فعالیت های کتاب درسی، سوالات کنکور سراسری سال اخیر به همراه پاسخ کاملا تشریحی تمامی سوالات است.

    کتاب میکرو فلسفه و منطق جامع کنکور گاج

    ovdn کتاب منطق و فلسفه جامع کنکور انسانی از دانش لند

    کتاب های کمک آموزشی جامع کنکور مطالبی را از درسنامه، تست و پاسخ تشریحی از یک درس را در خود گنجانده تا داوطلبان بتوانند با بهره گیری از آن ها برای کنکور سراسری و کسب نتیجه عالی آماده شوند؛ فروشگاه اینترنتی دانش لند با بهره مندی از دسته بندی های متعدد، بانکی کامل از کتاب های کمک آموزشی ویژه تمام رشته ها منتشر کرده است تا بتوانید محصولات مورد نیاز خود را با تخفیفات ویژه خریداری کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند