معرفی بهترین کتاب های زیست شناسی جامع کنکور

0 0 رای ها
امتیاز
  • یادگیری، تست زنی و درست خواندن هر درس تخصصی و عمومی گامی مهم در تحقق یافتن موفقیت در کنکور است. از این رو کتاب های کمک آموزشی و منابع مناسبی برای کنکور سراسری تالیف شده تا دانش آموزان بتوانند از آموزش همراه با نکته های مهم و کلیدی در سطح کنکور بهره مند شوند و با تست زدن سطح خود را ارتقا دهند.
    درس زیست شناسی از دروس تخصصی و مهم برای دانش آموزان رشته تجربی است. زیست شناسی با بالاترین تاثیر در کنکور تجربی دغدغه بیشتر دانش آموزان این رشته است و تمام تلاش داوطلبان این است تا با مطالعه دقیق و بهره مندی از منابع مناسب این درس را در کنکور سراسری درصد بالا بزنند.
    این درس از علوم هفت گانه، به بررسی شیوه زندگی، ویژگی و رفتار جانداران، چگونگی پیدایش گونه ها و افراد، بررسی تعامل جانداران، ژن ها، وراثت و… می پردازد.

    بهترین کتاب های کمک درسی زیست شناسی جامع کنکور

    ۱. کتاب تست زیست شناسی پینوکیو خیلی سبز

    یکی از منابع مناسب و محبوب برای درس زیست شناسی زیست جامع کنکور انتشارات خیلی سبز معروف به زیست پینوکیو است؛ این کتاب در دو جلد تست و پاسخنامه به همراه درسنامه تالیف شده است؛ جلد اول این کتاب شامل پرسش های چهار گزینه ای متنوع و چالشی در سطح کنکور سراسری، تست هایی با پوشش نکات ترکیبی و تصویری زیست شناسی سال های دهم، یازدهم و دوازدهم و جلد دوم شامل پاسخ تشریحی تست ها و بررسی سایر گزینه ها به همراه نکته های مهم و درسنامه در دل پاسخ هر تست است.

    کتاب تست زیست شناسی پینوکیو خیلی سبز

    ۲. کتاب فصل آزمون زیست شناسی جامع کنکور خیلی سبز

    فصل آزمون زیست شناسی جامع از سری کتاب های تست انتشارات خیلی سبز ویژه دوزان جمع بندی است؛ این کتاب شامل تست های تفکیک شده از درس های زیست شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم، آزمون های جامع و پاسخنامه تشریحی است.

    کتاب فصل آزمون زیست شناسی جامع کنکور خیلی سبز

    ۳. کتاب درسنامه جامع زیست شناسی کنکور خیلی سبز

    درسنامه جامع زیست شناسی کنکور از سری کتاب های ویژه آموزش زیست شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم است؛ ساختار این کتاب شامل آموزش جامع درس به درس، استفاده از تصاویر آموزشی، کادر ها و جداول آموزشی، نمودار ها و مثال ها و نکته های کلیدی و مهم برای درک بهتر هر مفهوم است.

    درسنامه جامع زیست شناسی کنکور خیلی سبز

    4. کتاب IQ زیست شناسی جامع کنکور گاج

    کتاب IQ (آی کیو) زیست شناسی جامع کنکور از سری منابع آموزش و تست برای درس زیست شناسی محسوب می شود که انتشارات گاج آن را در دو جلد برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری رشته تجربی تالیف کرده است. جلد اول این کتاب شامل بانک تست از زیست شناسی سال های دهم، یازدهم و دوازدهم با پوشش خط به خط و تصاویر و نکته های هر مبحث و جلد دوم شامل پاسخ کامل و تشریحی همراه با بررسی کامل گزینه ها است.

    کتاب IQ زیست شناسی جامع کنکور گاج

    5. کتاب موج آزمون زیست شناسی جامع کنکور

    کتاب موج آزمون زیست شناسی جامع کنکور ویژه دوران جمع بندی در دو جلد توسط نشر الگو تالیف شده است؛ جلد اول این کتاب شامل درسنامه های درختی زیست دهم، یازدهم دوازدهم، آزمون های تالیفی فصل به فصل، آزمون های موضوعی زیست، آزمون های جامع و شبیه سازی کنکور و جلد دوم شامل پاسخنامه کاملا تشریحی همراه با بیان درستی و نادرستی هر گزینه است.

    کتاب موج آزمون زیست شناسی جامع کنکور الگو

    6. کتاب جمع بندی زیست شناسی جامع کنکور مهروماه نو

    کتاب جمع بندی زیست شناسی کنکور از سری کتاب های جمع بندی انتشارات مهروماه شامل نکات کنکوری فصل به فصل،‌ نکات متنی،‌ نکات شکل ها و نکات ترکیبی، آزمون عبارت و آزمون تست از نکات مهم در پایان هر فصل، آزمون های جامع از زیست شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم و آزمون های مطابق کنکور سراسری به همراه پاسخنامه های تشریحی است.

    کتاب جمع بندی زیست شناسی جامع کنکور مهروماه نو

    7. کتاب لقمه طلایی زیست جانوری کنکور مهروماه نو

    کتاب لقمه طلایی زیست جانوری کنکور، از سری کتاب های جمع بندی انتشارات مهروماه شامل فصل های جانوری زیست شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم، تشریح مباحث مربوط به مباحث جانوری، طبقه بندی نکته ها و جداول شکل ها برای یادگیری بهتر، نکات ترکیبی و مفهومی مطالب مهم جانوری، جانورنامه و واژه نامه مناسب جهت آمادگی برای کنکور سراسری است.

    کتاب لقمه طلایی زیست جانوری کنکور مهروماه نو

    8. کتاب لقمه طلایی زیست گیاهی کنکور مهروماه نو

    کتاب لقمه طلایی زیست گیاهی کنکور از سری کتاب های جمع بندی انتشارات مهروماه شامل چکیده مفاهیم و نکات مربوط به مباحث گیاهی کتاب زیست شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم همراه با نکات کنکوری و مثال های متنوع در قالب درسنامه های کاربردی، بانک سوالات چهارگزینه ای منتخب کنکورهای سراسری داخل و خارج از کشور سال های اخیر با پاسخنامه کاملا تشریحی است.

    کتاب لقمه طلایی زیست گیاهی کنکور مهروماه نو

    9. کتاب لقمه طلایی عبارت های کلیدی زیست کنکور مهروماه نو

    کتاب لقمه طلایی عبارت های کلیدی زیست کنکور، از سری کتاب های جمع بندی انتشارات مهروماه نو شامل بررسی قید های مفهومی و متنی کتاب درسی دهم، یازدهم و دوازدهم،‌ نکات پر اهمیت کتاب درسی، مناسب برای کنکور سراسری رشته تجربی و مرور نهایی پیش از آزمون سراسری است.

    کتاب لقمه طلایی عبارت های کلیدی زیست کنکور مهروماه نو


          بیشتر بخوانید:  بهترین کتاب تست شیمی دوازدهم


    خرید کتاب زیست شناسی جامع کنکور از دانش لند

    بانک کتاب دانش لند در راستای رفع نیاز های آموزشی دانش آموزان، معلمان و والدین کتاب های کمک آموزشی از پیش دبستانی تا کنکور را عرضه کرده است؛ علاوه بر کتاب های کمک آموزشی شما می توانید بهترین و بروز ترین بازی های فکری برای کودک تا بزرگسال را نیز از سایت دانش لند خریداری کنید.
    یکی از وظایف ما در دانش لند آن است که تمامی جنبه های مثبت و منفی کتاب های کمک آموزشی و بهترین ها را به شما معرفی کنیم تا با آگاهی کامل از محتوای هر یک بتوانید مناسب ترین محصول را با توجه به نیازتان تهیه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند