معرفی و خرید بهترین بازی های فکری استراتژیک

0 0 رای ها
امتیاز
  • بازی‌ فکری استراتژیک در زندگی حقیقی، نقش چاله‌ هایی را ایفا می‌ کند که انسان را برای حرکت در مسیر پر پیچ و خم زندگی آماده می کند. این سبک از بازی های رومیزی ذهن بازیکن را درگیر خود می ‌کند و علاوه بر این، او را به فکر کردن نیز وادار می کند. انجام این گونه بازی ‌ها قدرت پردازش مغز را بالا تر برده و در واقع یک ورزش مغزی محسوب می ‌شود. انتخاب استراتژی درست در طول بازی و رسیدن به هدف، از مهم ترین عوامل برای برد در بازی های فکری استراتژیک است. در ادامه قصد داریم بهترین بازی فکری های استراتژیک را به شما معرفی کنیم.

    بازی فکری استراتژیک جنگی ریسک

    جنگ جهانی سوم شروع شده است. تمام کشور های دنیا درگیر جنگ شدند و صدای شلیک تیر و توپ در همه جا شنیده می شود. بعد از پایان جنگ جهانی دوم، این کره خاکی تجربه همچنین جنگ گسترده ای رو نداشته، و اکنون شاید شروع این جنگ پایان تلخی برای کره زمین داشته باشد. مشخص نیست جنگ از کدام کشور آغاز شده ولی در حال حاضر تمامی قاره ها درگیر جنگ شده اند. جبهه ها و گروه های مختلفی تشکیل شدند، متحدین، متفقین، آزادی خواهان، جمهوری خواهان و خیلی گروه های دیگر که هر کدام دنبال منافع خودشان هستند.

    خرید بازی ریسک

    سرنوشت این جنگ چه خواهد شد؟ داستانی که گفته شد، داستان بازی فکری جنگی ریسک است. در این بازی شما باید بر سر گسترش قلمرو خود با دیگر بازیکنان رقابت کنید و نهایت سعی خود را بکنید تا نیرو هایتان را از طریق مرز های زمینی یا دریایی به دیگر قاره ها بفرستید.

    • تعداد بازیکنان: 2 تا 5 نفر
    • رده سنی: 10 سال به بالا

    بازی فکری ال دورادو

    در بستر عمیق ترین و ترسناک ترین ﺑﺨﺶ جنگل های ﻣﺘﺮاﮐﻢ آﻣﺮﯾﮑﺎی ﺟﻨﻮﺑﯽ «ال‌دورادو»، معبد ﻃﻼ قرار دارد. گنجینه‌ ای عظیم از طلا، جواهرات و آثار با ارزش در اﯾﻦ ﭘﺎدﺷﺎﻫﯽ ﮔﻤﺸﺪه نهفته است. در بازی معبد الدورادو، ﺷﻤﺎ ﮔﺮوﻫﯽ از ﻣﺎﺟﺮاﺟﻮﯾﺎن ﺟﺴﻮر ﻫﺴﺘﯿﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺟﺴﺘﺠﻮی ﺷﻬﺮ ﮔﻤﺸﺪه ﻣﯽ ﭘﺮدازﯾﺪ. ﺷﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ در ﻧﻘﺶ رﻫﺒﺮاﻧﯽ ﺷﺠﺎع، گروه ﺧﻮد را ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ال دورادو ﻫﺪاﯾﺖ ﮐﻨﯿﺪ. هربازیکن باید ﺗﯿﻤﯽ از ﻣﺘﺨﺼﺼﺎن را ﺑﺮای ﺳﻔﺮ ﺧﻮد انتخاب و ﺗﺠﻬﯿﺰات مهم را گرد آوری و ﺳﻔﺮ ﺧﻮد را ﻋﺎﻗﻼﻧﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ‌رﯾﺰی ﮐﻨﺪ. با تمام سرعت پیشروی کنید و بر ترس و استرس خود غلبه کنید و راه حریفان تان را مسدود سازید.

    خرید بازی ال دورادو

    ﻫﺮ ﮐﺲ از ﻣﺮز ﺷﻬﺮ ﻃﻼﯾﯽ ﻋﺒﻮر ﮐﻨﺪ، ﺑﺮﻧﺪه ﺑﺎزی ﻣﯽ‌ ﺷﻮد و نام او در تاریخ الدورادو جاودان خواهد ماند. با این بازی شما می توانید در جنگل های ترسناک یا دریا های عمیق سفر کنید و برای یافتن گنج ال دورادو تلاش کنید. بازی ال دورادو جزو یکی از پر طرفدارترین بازی های استراتژیک است که پیروزی در آن پیرو فکر کردن قبل از هر حرکتی است.

    • تعداد بازیکنان: 2 تا 4 نفر
    • رده سنی: 10 سال به بالا

    بازی اتللو

    اگر به بردگیم های استراتژیک علاقه دارید، بازی اتللو پیشنهاد ما به شماست. این بازی یکی از بازی های ساده در سبک استراتژیک است که شما می توانید تنها در 10 دقیقه ریورسی را بیاموزید اما برای استاد شدن در این بازی نیاز به تمرین دارید. هدف این بازی این است که بتوانید بیشتر مهره های حریف را به رنگ مهره های خود در بیاورید و پس از پر شدن تمام خانه های این برد گیم، تعداد مهره های شما از حریف بیشتر باشد. با محاصره کردن مهره های حریف می توانید مهره های آن را برگردانید و از آن خود کنید.

    خرید بازی اتللو

    اتللو جزو بازی هاییست که قوانین زیادی ندارد اما برای برد در بازی باید قوانین آن را به خوبی بلد باشید.

    • تعداد بازیکنان: 2 نفره
    • رده سنی: 8 سال به بالا

    بازی فکری استراتژیک مهاجران کاتان

    شاید تا به الان نام بازی فکری کاتان را شنیده باشید، این بازی مهیج رده سنی خاصی ندارد و در هر گروه سنی می‌توانید این بازی را انجام دهید. کاتان یکی از پرفروش ‌ترین و محبوب‌ ترین بازی ‌های جهان است و در ایران به نام سیطره‌ی کتان معروف است. بازیکنان این بازی فکری، مهاجرانی هستند که به جزیره‌ ای به نام کاتان مهاجرت می‌ کنند. کار افرادی که بازی می ‌کنند این است که آن منطقه را باید برای توسعه شهر آباد کنند. کار هایی مانند ساخت جاده ‌ها خان ه‌های متفاوت و… که بر عهده شما است. برای ساخت، شما نیازمند منابعی هستید که آن را از جزایر حاصل خیز که وجود دارد برداشت می ‌کنید. نیاز هایی که دارید را نیز می ‌توانید از برداشت منبع و مبادله با دیگر مهاجرین به دست آورید. اولین بازیکنی که بتواند 10 امتیاز را کسب کند برنده بازی خواهد بود.

    خرید بازی مهاجران کاتان

    روش کلی این بازی بسیار آسان است؛ اما به خاطر پیچیدگی که در چیدمان بازی وجود دارد مانند زمین، جاده ‌ها، زمین ‌های تصادفی و… او را از دیگر بازی ‌ها متمایز کرده است. همچنین این بازی استراتژی متفاوتی نسبت به سایر بازی های استراتژیک دارد. بازی کاتان جزو بهترین بازی فکری های استراتژیک است.

    • تعداد بازیکنان: 2 تا 4 نفر
    • رده سنی: 10 سال به بالا

    بردگیم استراتژیک اسپلندور

    در بازی اسپلندور شما به عنوان یک گروه جواهر شناس در معادن، سرمایه گذاری می کنید. کشتی هایتان را به سرزمین های جدید می فرستید؛ بهترین هنرمندان را استخدام کرده و امپراطوری جدیدی را بنا سازید تا فرصت ملاقات با پادشاهان را دریافت کنید و شکوه و اعتبار به دست آورید. این بازی همانند بازی کهربا است و یک بازی جذاب و بسیار پر طرفدار است. کمتر کسی پیدا می شود که بازی اسپلندور را دوست نداشته باشد.

    خرید بازی اسپلندور

    تا به حال بازی های زیادی از روی گیم پلی بازی اسپلندور ساخته شده اند اما هیچکدام به جذابیت نسخه ی اصلی آن نمی رسند. در این بازی استراتژی حرف اول را می زند و شما برای برد باید قبل از هر حرکتی فکر کنید.

    • تعداد بازیکنان: 2 تا 4 نفر
    • رده سنی: 10 سال به بالا

    بازی فکری استراتژیک کودتا

    آینده ای نه چندان دور، یک طبقه اشرافی جدید، متشکل از مدیران عامل چند ملیتی سودجو، حکومت را در درست گرفته است. تسلط بی چون و چرای آن ها بر اقتصاد، زندگی مردم را در فقر و ناامیدی فرو برده است. اما از دل توده های مردم تحت فشار، یک گروه زیرزمینی با هدف براندازی حکومت فاسد، قد علم کرده است. تلاش های متهورانه این شورشیان، باعث به وجود آمدن دو دستگی، نفاق و ضعف در مجامع حکومتی امپراتوری جدید شده و این حکومت فاسد را در آستانه فروپاشی قرار داده است. اما این اغتشاشات، برای شما، به عنوان یکی از اعضای بلند مرتبه دولت، فرصتی است مغتنم تا با ایجاد انحراف، تطمیع و فریب کاری، راه خود را به سوی قدرت مطلق، باز کنید. برای تحقق این هدف، باید نفوذ رقبای خود را از بین برده و آن ها را به ناکجا آباد، تبعید کنید. در این روزگار ملتهب، تنها یکی از شما می تواند دوام بیاورد.

    خرید بازی کودتا

    هدف شما از بازی کودتا از بین بردن نفوذ تمامی رقبا و تبدیل شدن به تنها بازمانده در نهاد قدرت است. داستانی که گفته شد داستان بازی جذاب و استراتژیک کودتا است. نسخه های مختلفی از این بازی تولید شده است اما هیچکدام به جذابیت بازی اصلی نمی رسند.

    • تعداد بازیکنان: 2 تا 6 نفر
    • رده سنی: 14 سال به بالا

    خرید بهترین بازی فکری های استراتژیک بزرگسالان از فروشگاه دانش لند

    شما عزیزان هرکجای ایران که باشید می توانید، خرید بازی فکری استراتژیک را از فروشگاه دانش لند انجام دهید؛ ارسال بازی های فکری در شهر تهران در کم تر از یک روزی کاری با پیک موتوری و در شهرستان ها با پست پیشتاز انجام می شود. دانش لند تضمین می کند تمامی بازی های فکری کودکان و بزرگسالان در مناسب ترین بسته بندی و بدون نقص به دست شما می رسند.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند