معرفی بهترین کتاب های زیست شناسی دهم 📚 ویژه کنکور

0 0 رای ها
امتیاز
  • دوران تحصیلی پایه دهم ابتدا با تمام کردن امتحانات پایان ترم نهم آغاز می شود و دانش آموزان با انتخاب رشته ای متناسب با استعداد و علاقه خود پا به دوران تحصیلی جدید در مقطع متوسطه دوم می گذارند. با توجه به اهمیت درس زیست شناسی در کنکور و به ویژه زیست شناسی دهم که بالاترین ضریب را در بین دروس کنکور تجربی دارد، در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین کتاب های زیست دهم را معرفی کنیم. شما دانش آموزان عزیز می توانید با خرید منابع کنکور تجربی و مطالعه درسنامه های کامل و جامع و حل سوالات چهارگزینه ای مطابق با کنکور سراسری، خود را برای رویارویی با سوالات کنکور آماده کنید.

    بهترین کتاب های کمک درسی زیست شناسی دهم

    ۱. کتاب ماجراهای من و درسام زیست شناسی دهم خیلی سبز

    کتاب ماجراهای من و درسام زیست شناسی دهم، از سری کتاب های آموزش و پرسش انتشارات خیلی سبز کتاب شامل درسنامه خلاصه و مفید و نمونه سوالات متنوع امتحانی اعم از چهارگزینه ای، تشریحی، جای خالی و وصل کردنی است. پرسش های امتحانی در این کتاب هم به صورت  فصل به فصل و هم به صورت نمونه آزمون های ترم قرار گرفته و بررای بررسی هر سوال بخش پاسخنامه نیز ارائه شده است.

    کتاب ماجراهای من و درسام زیست دهم

    ۲. کتاب تست زیست شناسی دهم خیلی سبز

    کتاب تست زیست شناسی دهم خیلی سبز  که یکی از بهترین و کامل ترین منابع برای کنکور سراسری تجربی برای زیست شناسی دهم به شمار می رود، شامل درسنامه های کامل و خط به خط از کتاب درسی، تست های مفهومی به صورت تالیفی و سوالات آزمون سراسری به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی است تا شما را برای آزمون های آزمایشی و کنکور سراسـری آماده کند.

    کتاب تست زیست شناسی دهم خیلی سبز

    ۳. کتاب تست زیست دهم کنکور ۱۴۰۴

    با توجه به کامل و جامع بودن درسنامه های کتاب زیست شناسی تست دهم خیلی سبز می توان آن را به راحتی یکی از جایگزین های اصلی کتاب درسی در نظر گرفت به طوری که دیگر نیاز نباشد از کتاب درسی استفاده کنید؛ اما با توجه به اهمیت بالای زیست کنکور توصیه می کنیم از این ۲ منبع همزمان استفاده کنید. از کامل بودن درسنامه ها که بگذریم، مهم ترین هدف درسنامه آموزش نکته هایی است که در میان تست های کنکور سراسری سال های قبل بوده و این کار هم به این دلیل است تا داوطلبان بتوانند به راحتی با سوالات کنکور رو به رو شوند. محتوای کلی کتاب تست زیست دهم ویژه کنکور ۱۴۰۴ خیلی سبز به سه بخش درسنامه های کامل و بی عیب و نقص، تست های کنکور سراسری سال های قبل و کنکورهای آزمایشی و پاسخنامه تشریحی و کلیدی تقسیم می شود. اگر قصد خرید کتاب زیست دهم کنکور ۱۴۰۴ خیلی سبز را دارید با ما همراه باشید تا این کتاب را تحلیل کنیم.

    کتاب تست زیست دهم کنکور 1404 خیلی سبز

    ۱. کتاب سیر تا پیاز زیست شناسی دهم گاج

    کتاب سیر تا پیاز زیست شناسی دهم از سری کتاب های آموزش، تست و پرسش انتشارات گاج شامل آموزش کامل مفاهیم و نکات کتاب درسی با رویکرد آزمون سراسری و امتحان به صورت درسنامه های جامع، بررسی و تحلیل تمامی پرسش ها و شکل های کتاب درسی، بانک سوالات تستی تالیفی برگرفته از کنکور های سراسری داخل و خارج از کشور سالیان اخیر، مجموعه پرسش های امتحانی در تیپ های متنوع به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی است.

    کتاب سیر تا پیاز زیست دهم گاج

    ۱. کتاب نسل جدید زیست شناسی دهم الگو

    در جلد اول این کتاب درسنامه های کامل هر فصل از متن و با ارائه تصاویر کتاب درسی قرار گرفته است، همچنین با بیان نکته های مهم و کلیدی به دانش آموزان کمک کرده تا به جزئیات نیز دقت زیادی داشته باشند. علاوه بر درسنامه، پرسش های چهارگزینه ای تالیف شده و سوالات آزمون سراسری سال های اخیر نیز آورده شده تا دانش آموزان بتوانند با سبک سوالات این درس مهم در کنکور آشنا شوند.

    نسل جدید زیست دهم الگو

    ۱. کتاب زیست شناسی دهم مهروماه نو

    در این کتاب درسنامه های کامل با بیان نکته های مهم و مفاهیم اصلی قرار گرفته شده تا دانش آموزان مروری بر مطالب مهم درسی خود داشته باشند؛ علاوه بر این دانش آموزان با پاسخ به تست های تالیفی و آزمون سراسری سال های اخیر می توانند مهارت خود را به میزان پاسخگویی به سوالات بسنجند و برای تقویت آن تلاش کنند.

    زیست جامع دهم مهروماه

    خرید کتاب کمک درسی  زیست شناسی دهم

    یکی از وظایف ما در دانش لند آن است که تمامی جنبه های مثبت و منفی کتاب های کمک آموزشی و بهترین ها را به شما معرفی کنیم تا با آگاه سازی شما عزیزان از محتوا و اهمیت استفاده از آن ها، بتوانید مناسب ترین محصول را متناسب با نیازتان تهیه کنید. بانک کتاب دانش لند محصولات متنوع از کتاب های کمک آموزشی گرفته تا بازی های فکری را در دسته بندی های منظم دراختیار شما قرار داده است تا بتوانید راحت تر به خرید اینترنتی محصولات مورد نیاز خود اقدام کنید و از تخفیفات ویژه هر محصول بهره مند شوید.

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند