کتاب کنکور زبان

شامل

8

محصول

ناشر
سری کتاب
گروه درسی
سال چاپ
اندازه
قیمت - slider
15,300تومان343,300تومان
400,000
44%
225,000
تومان

کنکور زبان های خارجی (انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و…) یکی از آزمون های شناور به حساب می آید که همه داوطلبان از گروه های مختلف تجربی، ریاضی، انسانی و هنر می توانند در آن شرکت کنند و وارد رشته های دانشگاهی مرتبط با زبان های خارجی شوند. اگر قصد شرکت در کنکور زبان را داشته باشید، باید حتماً منابع مناسبی را برای این رشته انتخاب و مطالعه کنید تا بتوانید موفقیت لازم را کسب کنید. انواع کتاب کنکور زبان توسط انتشارات و مؤلفان مختلف ارائه شده اند که مباحث تخصصی درس های زبان و انواع نمونه سوال این رشته را دربر می گیرند.

کتاب کنکور زبان
برخلاف آزمون های دیگر، هرسال در سوالات کنکور زبان تغییرات زیادی ایجاد می شوند و به همین دلیل، داوطلبان باید از منابعی استفاده کنند که مطابق جدیدترین مباحث و آخرین ویرایش ها باشند. در سایت دانش لند، مجموعه کاملی از بهترین منابع کنکور زبان ارائه شده است که شامل برترین کتاب های کنکور زبان تخصصی نیز می شوند. نکته ها و درس های سوالات گروه زبان تخصصی، معمولاً در مدرسه ها تدریس نمی شود و به همین دلیل داوطلبان می توانند انواعی از کتاب کنکور زبان را انتخاب کنند که علاوه بر نمونه سوال های گسترده، شامل درسنامه های جامع نیز باشند تا بر نکته های سوالات کنکور تسلط پیدا کنند و بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

کتاب های تخصصی کنکور زبان
منابع کتاب کنکور زبان تخصصی با توجه به زیرگروهی که متقاضی قصد شرکت در آن را داشته باشد، متغیر خواهد بود.
اولین زیرگروه کنکور زبان مربوط به زبان انگلیسی بوده و رشته های آموزش، مترجمی، کارشناسی مترجمی خبر و تربیت دبیر زبان انگلیسی را دربر می گیرد. انواع مختلف کتاب کنکور زبان برای گروه زبان انگلیسی تألیف شده است و نکته ها و مفاهیم این مباحث به طور مفصل در بهترین منابع کنکور زبان 1401 شرح داده شده اند.
در دومین زیرگروه کنکور زبان، رشته های آموزش، ادبیات و مترجمی زبان آلمانی قرار می گیرند. زیر گروه سوم، مربوط به آموزش، مترجمی و ادبیات زبان فرانسوی می شود. در زیرگروه چهارم نیز سایر زبان های خارجی از جمله روسی، ترکی استانبولی، ایتالیایی، ژاپنی و… پوشش داده می شوند.
داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور زبان را داشته باشند، می توانند با مراجعه به سایت دانش لند، کتاب تخصصی کنکور زبان را که جدیدترین مباحث و نکته های زبان تخصصی را در بر می گیرد تهیه نمایند و خود را برای شرکت در کنکور زبان آماده کنند.

کتاب های عمومی کنکور زبان
همانند سایر رشته ها، درس های عمومی در رتبه کنکور زبان نیز تأثیر خواهند داشت. منابع کتاب عمومی کنکور زبان شامل مباحث ادبیات، معارف، زبان انگلیسی عمومی و عربی می شوند. بهترین منابع کنکور زبان 1401 در فروشگاه موجود هستند و داوطلبان می توانند با توجه به نیاز خود، کتاب های موردنظر را تهیه کنند. انواع کتاب عمومی زبان کنکور شامل درسنامه ها و مباحث مفصل و جامع می شوند و تعداد زیادی تست به همراه پاسخنامه نیز در کتاب ها گنجانده شده است.

کتاب تست کنکور زبان
کلید کسب رتبه مناسب در کنکور، تسلط بر مهارت های تست زنی دقیق و سریع است. داوطلبان می توانند پس از یادگیری کامل مباحث و مفاهیم زبان، با استفاده از کتاب کنکور زبان تخصصی دانش خود را محک بزنند تا از یادگیری کامل همه نکات مطمئن شوند. بهترین منابع کنکور زبان، تیپ های مختلف سوالات کنکور را ارائه داده اند.

کتاب آموزشی کنکور زبان
بخش اعظم مفاهیمی که در طراحی سوال های کنکور زبان تخصصی از آنها استفاده می شود، خارج از سطح مدرسه هستند و تدریس نمی شوند. افزون بر آن، لازمه تست زنی دقیق و صحیح، تسلط بر مفاهیم تخصصی کنکور زبان است. به همین دلیل به متقاضیانی که بخواهند در کنکور زبان شرکت کنند، توصیه می کنیم با تهیه انواع آموزشی کتاب کنکور زبان، به مطالعه کامل و دقیق درسنامه ها بپردازند و مباحث و نکته های درس های زبان تخصصی را به طور کامل بیاموزند. به این ترتیب برای تست زنی هم عملکرد بهتری خواهند داشت.

انتشارات کتاب کنکور زبان
بهترین منابع کنکور زبان 1401 توسط انتشاراتی از جمله خیلی سبز، گاج، راه اندیشه و قلمچی برای متقاضیان شرکت در کنکور زبان ارائه داده شده اند.

قیمت کتاب های کنکور زبان
فروشگاه اینترنتی دانش لند انواع کتاب کنکور زبان را با قیمت خوب و تحویل سریع برای داوطلبان ارائه می دهد.

بهترین کتاب های کنکور زبان
جامع ترین و بهترین کتاب های کنکور زبان از ناشران برتر کشور، در فروشگاه سایت دانش لند موجود هستند.

بهترین منابع کنکور زبان
گروه دانش لند، بهترین منابع کنکور زبان را برای متقاضیان ارائه کرده است. کتاب های فروشگاه شامل جدیدترین منابع کتاب عمومی کنکور زبان و کتاب تخصصی کنکور زبان می شوند.

بهترین منابع کنکور زبان سال 1401
جدیدترین مباحثی که در طراحی سوالات کنکورهای سالهای اخیر از آنها استفاده شده، در بهترین منابع کنکور زبان سال 1401 پوشش داده شده اند.

دروس کتاب کنکور زبان
در فروشگاه دانش لند، انواع کتاب کنکور زبان برای بخش زبان تخصصی کنکور ارائه شده اند. شما می توانید با مراجعه به سایت، کتاب های کنکور زبان را تهیه نمایید.

خرید کتاب کنکور زبان با تخفیف از فروشگاه دانش لند
دانش آموزانی که قصد شرکت در کنکور زبان را داشته باشند می توانند برای خرید کتاب کنکور زبان با تخفیف عالی، کتاب های موجود در صفحه کتاب کنکور زبان را مشاهده کنند.

بیشتر

بانک کتاب اینترنتی دانش لند

ناشر
سری کتاب
گروه درسی
سال چاپ
اندازه
قیمت - slider
15,300تومان343,300تومان