معرفی بهترین کتاب های زیست شناسی یازدهم

0 0 رای ها
امتیاز
  • با ورود به دوره دوم متوسطه دانش آموزان به طور جدی برای داشتن آینده شغلی مناسب و قبول در یک دانشگاه خوب تلاش می کنند؛ به همین دلیل این مقطع در بین دوره های تحصیلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در سال یازدهم شما به آزمون سراسری نزدیک تر از قبل شدید و باید برای آمادگی در آن به خوبی برنامه ریزی داشته باشید و از کتاب های کمک آموزشی کمک بگیرید.
    کتاب زیست شناسی ۲ در ادامه کتاب زیست شناسی دهم مختص رشته علوم تجربی به معرفی ساز و کارهای مهم در انسان و سایر جانداران برای تنظیم فعالیت های زیستی و نیز حفظ و پایداری نسل می پردازد. دانش آموزان با مطالعه این کتاب با فرایندها و ساختارهایی آشنا می شوند که با وجود تنوع در دنیای زنده از اصول ثابتی پیروی می کنند. محتوای این کتاب در زمینه تنظیم و پایداری ارائه شده است.

    بهترین کتاب های زیست شناسی یازدهم

    انتشارات خیلی سبز

    ۱. کتاب ماجراهای من و درسام زیست شناسی یازدهم خیلی سبز

    کتاب ماجراهای من و درسام زیست شناسی یازدهم از سری کتاب های آموزش و پرسش انتشارات خیلی سبز شامل درسنامه های جامع و بسیار کاربردی، نمونه سوالات متنوع از قبیل تشریحی، چهارگزینه ای،‌ جای خالی، وصل کردنی و غیره و نمونه امتحانات پایان ترم به همراه پاسخنامه تشریحی است.

    کتاب ماجراهای من و درسام زیست شناسی یازدهم خیلی سبز

    ۲. کتاب تست زیست شناسی یازدهم خیلی سبز

    کتاب تست زیست شناسی یازدهم خیلی سبز شامل درسنامه کامل و مناسب جهت مرور درس،‌ تست های متنوع، ‌تست های دشوار، ‌جواب تشریحی، تست های سراسری و تالیفی، آزمون های آزمایشی معتبر، مطالب تکمیلی مناسب جهت آماده شده برای شرکت در کنکور سراسری و آزمون های تستی معتبر است.

    کتاب تست زیست شناسی یازدهم خیلی سبز

    ۳. کتاب کار زیست شناسی یازدهم خیلی سبز

    کتاب کار زیست شناسی یازدهم خیلی سبز شامل خلاصه هر درس، ‌تمرین های مرتبط، تمرین های آموزشی متنوع و سطر به سطر، ‌عبارت های مرتبط، تصویری، ‌دو گزینه ای،‌ توصیفی، تشریحی و سوالات امتحانات نهایی است و شما را برای امتحانات نهایی این درس آماده می کند.

    کتاب کار زیست شناسی یازدهم خیلی سبز

    انتشارات گاج

    ۱. کتاب میکرو زیست شناسی یازدهم گاج

    کتاب میکرو زیست شناسی یازدهم گاج شامل آموزش کامل مطالب و نکات کتاب درسی با پوشش کامل متن و تصاویر کتاب، بانک سوالات چهارگزینه ای استاندارد از سوالات منتخب کنکور سال های اخیر و تالیف شده از متن و فعالیت های کتاب درسی، تحلیل تمامی گزینه ها و مهارت های سوال به همراه نکته های مهم در پاسخنامه تشریحی است.

    کتاب میکرو زیست شناسی یازدهم گاج

    ۲. کتاب سیر تا پیاز زیست شناسی یازدهم گاج

    کتاب سیر تا پیاز زیست شناسی آموزشی کامل از مفاهیم درسی را در اختیار شما قرار داده و برای امتحانات و کنکور سراسری شما را آماده می کند؛ محتوای این کتاب شامل آموزش کامل مفاهیم و نکات کتاب درسی با رویکرد کنکور و امتحان در قالب درسنامه های جامع، بررسی و تحلیل تمامی سوالات و شکل های کتاب درسی، بانک سوالات چهارگزینه ای تالیفی و بر گرفته از کنکورهای سراسری داخل و خارج از کشور است.

    سیر تا پیاز زیست یازدهم گاج

    انتشارات مهروماه

    ۱. کتاب زیست شناسی یازدهم مهروماه نو

    کتاب زیست شناسی یازدهم شامل پوشش تمامی مطالب کتاب درسی، آموزش به سبک خاص با درسنامه های منحصر به فرد، ‌نکات مفهومی و ترکیبی،‌ تست های تالیفی از نوع متنی، مفهومی، ترکیبی و ‌چالشی، نشان دار بودن تست های پر اهمیت و ضروری، ‌نشان دار بودن تست های ترکیبی، سطح بندی تست ها، پاسخ های کاملا تشریحی و مفهومی به سبک بررسی تک تک گزینه ها و بیان دلایل درستی یا نادرستی مناسب برای کسب قبولی در آزمون ها و کنکور است.

    کتاب زیست شناسی جامع یازدهم مهروماه نو

    ۲. کتاب لقمه زیست شناسی یازدهم مهروماه نو

    کتاب لقمه زیست شناسی یازدهم از سری کتاب های جمع بندی انتشارات مهر و ماه شامل تمامی نکات، تعاریف، واژه ها به صورت درس به درس، تصویرها و نکات و توضیحات، قیدهای کتاب درسی، جاندارنامه، جداول خاص مناسب جهت آمادگی بهتر برای کنکور سراسری و امتحانات تشریحی است.

    کتاب لقمه زیست یازدهم مهروماه

    انتشارات قلم چی

    ۱. کتاب آبی زیست شناسی یازدهم قلم چی

    این کتاب از مجموعه طبقه بندی شده انتشارات قلم چی است که شامل آموزش مفاهیم درسی، بررسی تصاویر، پرسش های تالیفی شناسنامه دار از متن کتاب درسی و سوالات منتخب از آزمون های کانون به همراه پاسخنامه تشریحی و نکته های مهم برای آمادگی در آزمون سراسری است.

    کتاب آبی زیست شناسی یازدهم قلم چی

    انتشارات الگو

    ۱. کتاب نسل جدید زیست شناسی یازدهم الگو

    زیست شناسی یازدهم نسل جدید به صورت دو جلدی برای دانش آموزان رشته تجربی منتشر شده است. جلد اول این کتاب شامل فصل بندی متناسب با کتاب درسی، آموزش دروس به همراه نکته، تصاویر و نمودار ها، آزمون های درس به درس، آزمون های جمع بندی، آزمون آزمایشی قلم چی و سوالات آزمون سراسری به همراه پاسخنامه کلیدی است. زیست شناسی یازدهم نسل جدید جلد دوم هم به بررسی کامل سوالات و تشریح گزینه ها پرداخته شده و نکات مهم را برای شما بیان کرده است.

    نسل جدید زیست شناسی یازدهم الگو

    خرید کتاب کمک درسی  زیست شناسی یازدهم

    یکی از وظایف ما در دانش لند آن است که تمامی جنبه های مثبت و منفی کتاب های کمک آموزشی و بهترین ها را به شما معرفی کنیم تا با آگاه سازی شما عزیزان از محتوا و اهمیت استفاده از آن ها، بتوانید مناسب ترین محصول را متناسب با نیازتان تهیه کنید. بانک کتاب دانش لند محصولات متنوع از کتاب های کمک آموزشی گرفته تا بازی های فکری را در دسته بندی های منظم دراختیار شما قرار داده است تا بتوانید راحت تر به خرید اینترنتی محصولات مورد نیاز خود اقدام کنید و از تخفیفات ویژه هر محصول بهره مند شوید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند