معرفی بهترین منابع و کتاب تست کنکور ریاضی 1403

0 0 رای ها
امتیاز
  • شاید شما هم مانند دیگر داوطلبان کنکور ریاضی نظام جدید که به دنبال منابعی برای افزایش سطح خود و آمادگی برای کنکور سراسری هستند گیج شده اید! به طور کلی داوطلبان کنکور از زمانی که اقدام به شروع مطالعه برای کنکور می کنند، به فکر خرید منابع کنکور ریاضی 1403 هستند که بتواند تمامی نیازهای درسی آن ها را از جمله درسنامه های کامل و جامع، تست های متعدد و پاسخنامه تشریحی را پوشش دهد.

    اگر داوطلب گروه رشته ریاضی هستید، حتما می دانید که هر برنامه ای برای مطالعه داشته باشید، منابع کنکور ریاضی در آن برنامه جای مشخصی خواهد داشت. منابعی که برای گروه آزمایشی ریاضی در این مقاله در نظر گرفته شده است، به جرئت بهترین منابع کنکور ریاضی 1403 هستند و شما می توانید با خیال راحت پس از بررسی مشخصات هرکدام از آن ها، خرید خود را از بانک کتاب دانش لند انجام دهید تا در سریع ترین زمان ممکن کتاب خود را درب منزل تحویل بگیرید.

    برای کنکور ریاضی 1403 چه منابعی انتخاب کنیم؟

    بدون شک یکی از آزمون های مهم گروه ریاضی، همین کنکور سراسری است. داوطلبان کنکور ریاضی می توانند با خرید منابع کنکور 1403 و کسب رتبه های برتر، قبولی در بهترین رشته و دانشگاه ها را برای خود تضمین کنند. اما این انتخاب کتاب های مناسب کنکور ریاضی 1403 باید کمی با دقت انجام شود دا بتوانید با یک برنامه ریزی عالی و بی عیب و نقص، مسیر موفقیت را برای خود هموار کنید. انتخاب منابع کنکور 1403 ریاضی کار سختی نیست و اگر شما هم مثل بسیاری دیگر از داوطلبان سال آخر یا پشت کنکوری رشته ریاضی هستید و به دنبال خرید بهترین منابع کنکور ریاضی می گردید، این مقاله مناسب شماست.

    منابع کنکور ریاضی ۱۴۰۲

    نکات مهم در زمان خرید کتاب های کنکور

    همان طور که می دانید انتخاب بهترین منابع کنکور ریاضی 1403 برای هرکس متفاوت است و درواقع این اولین نکته ای است که باید هنگام خرید منابع کنکور ریاضی 1403 در نظر داشته باشید. شاید منابعی که رتبه ۱ کنکور ریاضی ۱۴۰۱ استفاده کرده شاید برای دانش آموزان دیگر مناسب نباشد و نتوانند از آن منبع استفاده کنند. اما نکته جالبی که وجود دارد این است که اگر از داوطلبان موفق کنکورهای سال های گذشته در مورد استفاده از کتاب های کمک درسی بپرسید، بی شک همه بر استفاده از کتاب تست کنکور 1403 ریاضی تاکید دارند.

    کتاب های کنکور جدید توسط ناشرین معتبر سراسر کشور منتشر شده اند تا دست داوطلبان برای انتخاب بهترین منابع کنکور ریاضی 1403 کمی باز باشد اما انتخاب میان این همه کتاب ممکن است کمی گیج کننده و چالش برانگیز باشد. در ادامه با بانک کتاب دانش لند همراه باشید تا کامل ترین منابع کنکور ریاضی 1403 را بررسی کنیم.

    منابع درس حسابان کنکور ریاضی

    درس حسابان یکی از دروس پراهمیت در کنکور ریاضی 1403 است و نیاز است تا دانش آموزان با حل تست های قوی و نکته دار، خود را حسابی برای سوالات حسابان کنکور آماده کنند. در این بین ناشران زیادی کتاب های کمک آموزشی حسابان جامع را منتشر کرده اند که در این بین درسنامه های خوب و کامل خیلی سبز و تست های پرنکته نشرالگو محبوبیت زیادی دارد.

    ۱. کتاب تست ریاضی و حسابان جامع کنکور خیلی سبز

    کتاب تست حسابان و ریاضی جامع کنکور خیلی سبز با استفاده از درسنامه های خلاصه و جمع و جور و همچنین سوالات چهارگزینه ای متعدد به ما نشان می دهد که رویکردی کاملا کنکوری دارد. این کتاب تمامی مباحث ریاضی دهم، حسابان یازدهم و حسابان دوازدهم را پوشش می دهد. از ویژگی های این کتاب می توان به دارا بودن پاسخنامه کلیدی و تشریحی اشاره کرد.

    کتاب تست ریاضی و حسابان جامع کنکور خیلی سبز

    ویژگی های ریاضی و حسابان خیلی سبز در یک نگاه

    • آموزش خلاصه مطابق با کتاب درسی
    • تست های هدفمند
    • استفاده از تست های کنکور سال گذشته
    • پاسخنامه کلیدی
    • پاسخنامه کاملا تشریحی

    هر فصل از کتاب تست ریاضی و حسابان شامل چند درس می شود که طبق عناوین کتاب های درسی چیده شده اند. لازم به ذکر است که پاسخنامه تشریحی تست های کتاب، در جلد دوم کتاب تست ریاضی و حسابان جامع خیلی سبز وجود دارد.

    ۲. کتاب میکرو حسابان گاج

    کتاب میکرو تست حسابان جامع کنکور گاج که در ۲ جلد منتشر شده است، شامل مطالب مرتبط کتاب ریاضی دهم، حسابان یازدهم و دوازدهم است و ویژه داوطلبان کنکور ریاضی 1403منتشر شده است. این کتاب درسنامه های کاملی دارد و به عنوان یک مجموعه کارآمد و جامع برای داوطلبان منتشر شده است. شما عزیزان می توانید با تهیه جلد دوم میکرو حسابان به سوالات چهارگزینه این کتاب هم دسترسی داشته باشید.

    کتاب میکرو حسابان گاج

    ویژگی های میکرو حسابان گاج در یک نگاه

    • آموزش کامل مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی
    • درسنامه نکته محور و بیش از ۹۰۰ نکته آموزشی
    • بیش از ۳۳۰۰ تست
    • بررسی گزینه های غلط
    • پاسخنامه کاملا تشریحی

    کتاب میکرو تست حسابان جامع کنکور گاج در دو جلد و به عنوان بانک تست حسابان و درسنامه حسابان جامع گاج به بازار عرضه شده است و به عنوان یکی از منابع غنی و سرشار سوالات چهارگزینه ای درس حسابان شناخته می شود.

    ۳. کتاب تست حسابان دوازدهم الگو

    با رجوع به مقدمه کتاب تست حسابان دوازدهم الگو به راحتی می توان هدف از چاپ این کتاب را کسب مهارت حل تست های حسابان دانست. این کتاب به عنوان مکمل کتاب درسی حسابان دوازدهم شناخته می شود و دانش آموزانی که بر مفاهیم اصلی کتاب درسی تسلط دارند می توانند با خرید کتاب تست حسابان دوازدهم خود را برای آزمون سراسری آماده کنند.

    کتاب تست حسابان دوازدهم الگو

    ویژگی های کتاب حسابان دوازدهم نشر الگو در یک نگاه

    • آموزش کامل مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی
    • درسنامه نکته محور و بیش از ۹۰۰ نکته آموزشی
    • بیش از ۳۳۰۰ تست
    • بررسی گزینه های غلط
    • پاسخنامه کاملا تشریحی

    همان طور که بالاتر هم گفتیم، این کتاب یکی از منابع تستی درس حسابان در پایه دوازدهم و آمادگی برای کنکور است و در کنار منبع درسنامه این درس می تواند کتاب گرانبهایی باشد.

    4. کتاب هرکول آریان حیدری

    کتاب هرکول آریان حیدری در دو جلد توسط اساتید آریان حیدری، میلاد منصوری و علی منصف شکری تالیف شده و شامل مباحث مشترک ریاضی تجربی و حسابان است. این کتاب شامل دوازده فصل است که جلد اول آن مباحث مشترک کنکور ریاضی و تجربی را پوشش می دهد و جلد دوم کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری شامل مباحث غیرمشترک تجربی مانند احتمال، هندسه و ترکیبات آن می شود.

    کتاب ریاضی و حسابان جامع راه اندیشه جلد اول یکی از کامل ترین کتاب های تست موجود در بازار است. کتاب ریاضی هرکول آریان حیدری شامل تست های متنوعی است و علاوه بر تس های تالیفی، تست های کنکور سراسری دوره های گذشته نیز در آن دیده می شود و سعی شده است با آخرین تغییرات کنکور مطابقت داشته باشد.

    ویژگی های کتاب ریاضی هرکول در یک نگاه

    • درسنامه های کامل و جامع
    • بررسی مباحث حسابان و ریاضیات رشته تجربی
    • بانک تست غنی و کامل
    • پاسخنامه کاملا تشریحی
    • ویژه کنکور 1403
    • منطبق با بودجه بندی کلاسینو

    منابع درس گسسته و آمار و احتمال کنکور ریاضی

    بین دروس اختصاصی کنکور گروه ریاضی، درس گسسته و آمار و احتمال یکی از دروس پر اشتباه میان داوطلبان کنکور بوده و پیشنهاد می کنیم اگر در این دروس قوی نیستید و در حل مسائل مهم آن احساس ضعف می کنید، حتما با خرید منابع گسسته و آمار و احتمال کنکور، خود را برای تست های این درس آماده کنید.

    ۱. موج آزمون گسسته و آمار و احتمال الگو

    کتاب موج آزمون گسسته و آمار و احتمال نشر الگو با هدف افزایش مهارت تست زدن دانش آموزان و بالا بردن سرعت آن ها در تست های آمار و احتمال و گسسته نگارش شده است. این کتاب دارای آزمون های مبحثی، آزمون های جامع و بیش از ۱۱۱۰ تست به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی است. درس نامه های این کتاب خلاصه هستند و همان طور که بالاتر گفتیم، کتاب ویژه افزایش مهارت تست زنی تالیف شده است و درسنامه ها فقط برای بعد از عید و دوران جمع بندی مناسب هستند.

    موج آزمون گسسته و آمار و احتمال الگو

    ویژگی های موج آزمون گسسته و آمار و احتمال در یک نگاه

    • خلاصه درس و بیان نکته های کنکور
    • ۷۸ آزمون مبحثی و جامع از کتاب درسی
    • ۱۱۸۴ تست
    • آزمون های جامع مشابه کنکور
    • پاسخنامه تشریحی

    ۲. کتاب تست گسسته و ریاضی و آمار خیلی سبز

    به جرئت می توان کتاب گسسته و ریاضی و آمار خیلی سبز را یک مرجع کامل برای پاسخ به تمام تست های مبحث گسسته و آمار و احتمال در کنکور دانست. این کتاب که توسط عطا صادقی و مصطفی دیداری طراحی و تالیف شده است، مباحث کتاب را با لحنی صمیمی و روان شرح می دهد. این کتاب برخلاف ماهیت تستی که دارد، درسنامه های کاملی دارد و با استفاده از مثال های آموزش و نکته های محوری، مطالب به خوبی آموزش داده شده اند. تست های این کتاب هم که حرفی برای گفتن ندارند و فوق العاده هستند و ریز به ریز طبقه بندی شده اند. پاسخنامه تشریحی تست ها هم در انتهای کتاب قرار دارد.

    کتاب تست گسسته و ریاضی و آمار خیلی سبز

    ویژگی های کتاب تست گسسته و ریاضی و آمار خیلی سبز در یک نگاه

    • درسنامه درس به درس و مفهومی
    • ارائه نکته های برجسته هر درس
    • تست های تالیفی و کنکوری
    • بیش از ۱۱۰۰ تست گسسته و ۹۰۰ تست آمار و احتمال
    • پاسخنامه تشریحی

    منابع درس هندسه کنکور ریاضی

    درس هندسه یکی از درس های چالش برانگیز برای داوطلبان کنکور ریاضی است و شما نیاز دارید تا این درس را به صورت مفهومی یاد بگیرید تا در کنکور سراسری بهترین نتیجه را بگیرید. بین منابع متعددی که برای درس هندسه کنکور وجود دارد، ۲ تا از بهترین منابع به انتخاب داوطلبان کنکور سال های قبل را گزینش کرده ایم که در ادامه آن ها را بررسی کنیم.

    ۱. هندسه پایه دهم و یازدهم خیلی سبز

    کتاب هندسه پایه کنکور خیلی سبز که توسط استاد حسین هاشمی طاهری طراحی و تالیف شده است، یک کتاب کاملا کنکوری است و نحوه آموزش دروس و چینش سوالات تستی آن کاملا در مسیر کنکور گام بر می دارد. درسنامه کتاب هندسه دهم و یازدهم خیلی سبز بخش های مختلفی دارد و در قالب مثال های آموزشی و سوالات چهارگزینه ای قرار گرفته اند. بخش تست های این کتاب بعد از خلاصه ی هر درس قرار گرفته است و به شکل میکرو طبقه بندی آورده شده اند. همچنین بخشی به نام پاسخنامه تشریحی در این کتاب وجود دارد که از نقاط قوت این کتاب است و پاسخ سوالات به خوبی در آن توضیح داده شده است.

    هندسه پایه دهم و یازدهم خیلی سبز

    ویژگی های هندسه پایه کنکور خیلی سبز در یک نگاه

    • تست های متنوع
    • تست های کنکوری
    • پوشش تمرین های کتاب درسی
    • پاسخنامه تشریحی

    شما می توانید خرید کتاب هندسه پایه کنکور خیلی سبز را با تخفیف ویژه و ارسال سریع از بانک کتاب دانش لند انجام دهید.

    ۲. هندسه جامع کنکور مهروماه

    یکی از به‌روزترین و کامل ترین منابع هندسه کنکور، کتاب هندسه جامع کنکور مهروماه است. گروه مولفان انتشارات مهروماه در تالیف این کتاب به نکته ها و تغییرات کتاب های نظام جدید توجه ویژه ای داشته اند تا یکی از هماهنگ ترین کتاب های بازار با کنکور سراسری را ارائه دهند. درسنامه های این کتاب هر آنچه که نیاز دارید را در اختیار شما داده است، در ابتدا ممکن است این حجم از درسنامه کمی طولانی به نظر برسد اما بسیار کامل و قوی نوشته شده است تا تمامی دانش آموزان با سطوح ضعیف، متوسط و قوی بتوانند از آن استفاده کنند. بخش تست های کتاب تست هندسه مهروماه نو هم تمام و کمال است و تقریبا هیچ نکته ای نمانده که مولفان به آن اشاره نکرده باشند.

    هندسه جامع کنکور مهروماه

    ویژگی های هندسه جامع مهروماه در یک نگاه

    • درسنامه کامل و جامع
    • درسنامه و تست های دشوارتر برای دانش آموزان قوی
    • تطابق روند تست ها با درسنامه کتاب
    • پاسخنامه تشریحی کاملا دقیق

    کتاب هندسه جامع مهروماه را می توان یکی از کامل ترین منابع درس هندسه به شمار آورد، این کتاب با توجه به درسنامه های کاملی که دارد، می تواند منبع اول شما برای درس هندسه باشد. شما می توانید خرید کتاب هندسه جامع کنکور مهروماه نو را با تخفیف ویژه و ارسال سریع از بانک کتاب دانش لند انجام دهید.

    منابع درس فیزیک کنکور ریاضی

    بدون شک درس فیزیک را باید یکی از دروسی که قسمت اصلی یادگیری آن در کلاس و توسط معلم انجام می شود، دانست. برای موفقیت در فیزیک ریاضی کنکور علاوه بر اینکه باید در کلاس دقت زیادی داشته باشید، خرید کتاب فیزیک کنکور هم می تواند برای مطالعه درسنامه ها و تست زدن راهگشا باشد. برای درس فیزیک ۲ کتاب از انتشارات خیلی سبز و گاج توصیه می کنیم که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

    ۱. فیزیک جامع کنکور ریاضی خیلی سبز

    کتاب فیزیک جامع کنکور ریاضی خیلی سبز یکی از منابع درسنامه + تست پرفروش این درس است که کتاب های فیزیک دهم، یازدهم و دوازدهم را به طور کامل پوشش می دهد. مولف کتاب در مقدمه از اهمیت درس فیزیک در کنکور می گوید و اینکه این کتاب کاملا جنبه کنکوری دارد و با هدف موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری طراحی و تالیف شده است.

    درسنامه کتاب فیزیک کنکور ریاضی خیلی سبز کمی سنگین است و دانش آموزان باید آشنایی نسبی با مطالب داشته باشید. البته مولف کتاب تلاش کرده تا تقسیم مطالب به بخش های کوچک تر، هر بخش را کامل و دقیق بررسی کند و درواقع یکی از ویژگی های درسنامه این کتاب هم، همین بخش بندی‌ های کوچک است. بخش سوالات چهارگزینه ای این کتاب، بعد از اتمام هر درسنامه قرار دارد که به عنوان تمرین برای هر مبحث قرار داده شده و تعداد آن ها متغیر است.

    فیزیک جامع کنکور ریاضی خیلی سبز

    ویژگی های فیزیک جامع کنکور ریاضی خیلی سبز در یک نگاه

    • درسنامه کامل و بدون نقص
    • تست های متنوع
    • روند آموزشی مناسب تست ها
    • پوشش تست های کنکور
    • پاسخ تشریحی کامل

    در انتهای کتاب، بخشی به نام پاسخنامه قرار دارد که پاسخ نامه تست ها به دو شکل کلیدی و تشریحی آورده شده است. این پاسخ ها بسیار قابل فهم هستند و در صورت لزوم تمامی گزینه ها بررسی شده اند.

    ۲. فیزیک دوازدهم ریاضی الگو

    کتاب فیزیک دوازدهم ریاضی الگو همان طور که در مقدمه آن هم ذکر شده است، یک کتاب کمک آموزشی کامل و یک بانک تست کامل است. این کتاب برای دانش آموزان پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور سراسری مناسب است و مطابق با آخرین تغییرات کتاب های درسی نوشته شده است. درسنامه های این کتاب کاملا قابل فهم و بسیار کامل است. در برخی از قسمت ها روش هایی برای حل مسئله آموزش داده شده که در کتاب درسی بیان نشده است و این یکی از ویژگی های درسنامه کتاب فیزیک دوازدهم الگو است. تست های این کتاب به ۲ بخش سطح بندی شده اند که سوالات سطح اول برای تمامی دانش آموزان و مخاطبان کتاب است که قصد رسیدن به تسلط کافی در درس فیزیک را دارند، و تست های سطح دوم ویژه دانش آموزان قوی تر است که با ایده های نو و پرچالش تر طراحی شده اند.

    فیزیک دوازدهم ریاضی الگو

    ویژگی های فیزیک دوازدهم رشته ریاضی الگو در یک نگاه

    • تست های مطابق با درسنامه
    • تست های ترکیبی و جمع بندی
    • تست های سطح سخت

    بخش پاسخ نامه کتاب فیزیک دوازدهم نشر الگو به ۲ قسمت تقسیم شده است؛ پاسخ نامه کلیدی در انتهای جلد اول کتاب قرار دارد و برای دسترسی به پاسخ نامه تشریحی سوالات باید جلد دوم کتاب را خریداری کنید.. شما می توانید خرید جلد اول و جلد دوم کتاب فیزیک دوازدهم الگو را با تخفیف ویژه و ارسال سریع از بانک کتاب دانش لند انجام دهید.

    منابع درس شیمی کنکور ریاضی

    درس شیمی اهمیت زیادی در بین درس های اختصاصی دارد و انتخاب کتاب کمک درسی یکی از مهم ترین اقدام ها برای به دست آوردن درصدهای خوب در کنکور است. اگر نمی دانید بهترین کتاب تست شیمی کنکور ریاضی چیست؟ با بانک کتاب دانش لند همراه باشید تا انواع کتاب های شیمی را بررسی کنیم.

    ۱. شیمی جامع کنکور خیلی سبز

    کتاب شیمی جامع کنکور خیلی سبزرا می توان محبوب ترین کتاب شیمی بین داوطلبان رشته ریاضی دانست. در جلد اول این کتاب درسنامه و تست های متعدد وجود دارد و پاسخنامه تست ها هم در جلد دوم قرار دارد. چاپ این کتاب کاملا رنگی‌ست و درسنامه های کتاب تمامی نیازهای شما برای درس شیمی را برطرف می کند. از نظر تست هم این کتاب حرف های زیادی برای گفتن دارد و تست های خوبی داخل کتاب قرار دارد.

    شیمی جامع کنکور خیلی سبز

    ویژگی های شیمی جامع کنکور خیلی سبز در یک نگاه

    • پوشش تمامی مطالب کتاب های شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم
    • درسنامه های کامل و جامع
    • تست های با پتانسیل بالا
    • پاسخنامه تشریحی (جلد دوم)
    • ویژه داوطلبان کنکور 1403

    همان طور که بالاتر هم گفتیم، شیمی یکی از مهم ترین دروس گروه ریاضی است و اهمیت بالایی در کنکور سراسری دارد. شما می توانید خرید جلد اول و جلد دوم کتاب شیمی جامع کنکور خیلی سبز را با تخفیف ویژه و ارسال سریع از بانک کتاب دانش لند انجام دهید.

    ۲. آی کیو شیمی جامع کنکور گاج

    کتاب آی کیو IQ شیمی جامع کنکور گاج دارای درسنامه و بانک تست به همراه پاسخ نامه است. درسنامه این کتاب در جلد دوم قرار دارد و مطالب کتاب های شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم را به صورت درس به درس آموزش می دهد. درسنامه کتاب آی کیو شیمی جامع گاج یک جزوه آموزشی قوی است که با خواندن آن می توانید از پس سخت ترین تست های شیمی هم بر بیایید.

    آی کیو شیمی جامع گاج

    ویژگی های آی کیو شیمی جامع کنکور گاج در یک نگاه

    • درسنامه کامل شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم
    • استفاده از جداول و نمودار در درسنامه
    • تست های تالیفی و آزمون های آزمایشی
    • ویژه داوطلبان کنکور 1403

    جلد اول کتاب آی کیو شیمی کنکور گاج شامل پاسخ نامه تشریحی تست های جلد دوم است تا با حل تست های این کتاب مطمئن شوید کتاب مناسبی را انتخاب کرده اید.. شما می توانید خرید جلد اول و جلد دوم کتاب آی کیو شیمی جامع کنکور گاج را با تخفیف ویژه و ارسال سریع از بانک کتاب دانش لند انجام دهید.

    ۳. شیمی جامع کنکور مهروماه

    کتاب شیمی جامع کنکور مهروماه نو، مطالب کتاب های شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می دهد. این کتاب درسنامه کامل و مناسبی به همراه تست های متنوع و جامع دارد. این کتاب که توسط آقای محمد حسین انوشته نوشته شده است، بیش از ۲۲۰۰ سوال چهارگزینه ای دارد و به عنوان یکی از منابع غنی تست شیمی به شمار می رود.

    کتاب شیمی جامع کنکور مهروماه

    ویژگی های شیمی جامع کنکور مهروماه در یک نگاه

    • تست های مطابق با درسنامه
    • تست های ترکیبی و جمع بندی
    • تست های سطح سخت
    • ویژه داوطلبان کنکور 1403

    درسنامه کتاب شیمی جامع کنکور مهروماه درسنامه مختصر و خلاصه ای دارد و به صورت خلاصه و مفید بیان شده است. شما می توانید خرید کتاب شیمی جامع کنکور مهروماه را با تخفیف ویژه و ارسال سریع از بانک کتاب دانش لند انجام دهید.

    نتیجه گیری

    یکی از بهترین ویژگی های بانک کتاب دانش لند تحلیل و بررسی دقیق کتاب هاست. شما می توانید با کلیک بر روی هر محصول توضیحات و بررسی تیم مشاوران دانش لند را مشاهده کنید و پس از مقایسه کتاب های مورد نظرتان، اقدام به خرید منابع کنکور ریاضی 1403کنید. تمامی سفارش های کنکور شامل ارسال رایگان هستند و سفارشات تهران ۲۴ ساعت کاری و در شهرستان ها ۱ تا ۳ روزکاری به دستتان می رسد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند