معرفی بهترین کتاب های عربی جامع کنکور انسانی

0 0 رای ها
امتیاز
  • در بین دوره های تحصیلی، دوره دوم متوسطه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. دلیل این اهمیت نیز پوشش دروس تخصصی و عمومی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم در کنکور است؛ با این حساب دانش آموزان باید مطالعه خود را به صورت جدی و اصولی پیش ببرند تا بتوانند در هر درس از سوالات کنکوری درصد بالایی بزنند.

    درس عربی از دروس تخصصی برای رشته انسانی و از دروس عمومی دیگر رشته ها محسوب می شود؛ زبان عربی به عنوان نخستین زبان جهان اسلام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و آثار علمی، ادبی و دینی فراوانی به این زبان نوشته شده است. دانش آموزان در دوران متوسطه اول و دوم این درس را می آموزند تا به این زبان به عنوان زبان قرآن، تسلط داشته باشند.

    بهترین کتاب های کمک درسی عربی جامع کنکور انسانی

    ۱. کتاب تست عربی جامع کنکور خیلی سبز

    کتاب تست جامع عربی کنکور از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات خیلی سبز شامل آموزش کامل قواعد، کلمات، درک مطلب و ترجمه عربی سال های دهم انسانی، یازدهم انسانی و دوازدهم انسانی، آموزش مفهومی ترجمه و تعریب، معنی تمام واژگان کتاب درسی، تست های کنکور انسانی سال های گذشته و طبقه بندی سوالات در سطوح آسان، متوسط و دشوار به همراه پاسخ ها به صورت کامل و تشریحی است.

    کتاب تست عربی جامع کنکور خیلی سبز

    ۲. کتاب موضوعی درک مطلب عربی کنکور خیلی سبز

    کتاب موضوعی درک مطلب عربی کنکور از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات خیلی سبز شامل درسنامه بسیار مفید و با ارزش، مطالب و نکات مهم کتاب درسی، مثال و تمرین های فراوان برای یادگیری بهتر قواعد عربی، تست به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی و آموزش روش های ساده حل سوالات است.

    کتاب موضوعی درک مطلب عربی کنکور خیلی سبز

    ۳. کتاب عربی جامع کنکور رشته انسانی مشاوران

    در کتاب آموزش و تست عربی جامع کنکور رشته انسانی درسنامه های کاربردی از عربی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم با پوشش کامل مباحث قواعد، ترجمه و تعریب، لغات و درک متن ارائه شده است؛ علاوه بر آن پرسش های چهار گزینه ای از کنکور سراسری سال های اخیر و به صورت تالیفی به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی قرار داده شده و کمک می کند بتوانید به حل تست ها مسلط شوید.

    کتاب عربی جامع کنکور رشته انسانی مشاوران

    ۴. کتاب میکرو عربی جامع کنکور انسانی گاج

    برای آمادگی در آزمون های آزمایشی و شبیه سازی کنکور و همچنین کنکور سراسری رشته انسانی، کتاب میکرو عربی انسانی گزینه بسیار مناسبی است؛ این کتاب شامل درسنامه های کامل با پوشش تمام مباحث عربی دهم، یازدهم و دوازدهم، تست های فراوان از سوالات تالیفی و سراسری، آزمون های جمع بندی به همراه پاسخ های کاملا تشریحی است.

    کتاب میکرو عربی جامع کنکور انسانی گاج

    ۵. کتاب عربی جامع کنکور انسانی مهروماه نو

    این کتاب شامل درسنامه های کامل با پوشش مباحث قواعد، لغات، ترجمه و تعریب به صورت بخش بندی شده از دروس عربی دهم، یازدهم و دوازدهم رشته انسانی، تست های طبقه بندی شده به صورت درس به درس به صورت تالیفی و سراسری، نکات مهم و مفهومی و پاسخنامه کاملا تشریحی برای تمامی سوالات مناسب برای تقویت مهارت تست زنی و آمادگی در کنکور سراسری است.

    کتاب عربی جامع کنکور انسانی مهروماه نو

    ۶. کتاب جمع بندی عربی کنکور انسانی مهروماه نو

    مرور و جمع بندی کنکور با استفاده از این کتاب به راحتی قابل انجام است؛ این کتاب تمام مطالب عربی سال های دهم، یازدهم و دوازدهم عمومی و تخصصی را مورد پوشش قرار داده و علاوه بر آن تست های سراسری و متنوعی را به همراه پاسخنامه ارائه داده که سبب جمع بندی و تسلط دانش آموزان به سوالات تستی درس عربی می شود.

    کتاب جمع بندی عربی کنکور انسانی مهروماه نو

    ۷. کتاب لقمه طلایی واژگان سطر به سطر عربی انسانی کنکور مهروماه نو

    کتاب لقمه طلایی واژگان سطر به سطر عربی انسانی کنکور از سری کتاب های جمع بندی انتشارات مهروماه است که شامل ترجمه واژگان سطر به سطر کتاب های دهم، یازدهم و دوازدهم، تجزیه و ترکیب بیشتر واژگان کتاب های دهم، یازدهم و دوازدهم، ترجمه جملات و اصطلاحات مهم درس های عربی متوسطه دوم، نمودار کلی قواعد سه ساله متوسطه دوم و شیوه تجزیه و ترکیب، ارائه لغات مترادف، متضاد و جمع های مکسر، واژه نامه الفبایی پایه دهم تا دوازدهم است.

    کتاب لقمه طلایی واژگان سطر به سطر عربی انسانی کنکور مهروماه نو

    خرید کتاب کمک درسی عربی جامع کنکور رشته انسانی

    یکی از وظایف ما در دانش لند آن است که تمامی جنبه های مثبت و منفی کتاب های کمک آموزشی و بهترین ها را به شما معرفی کنیم؛ آگاه سازی شما عزیزان از محتوا و اهمیت استفاده از آن ها یکی دیگر از وظایف ماست. همچنین دانش لند تلاش می کند دیدگاه های مختلف در هر زمینه را برای شما بیان کند تا شما راحت تر و گزیده تر بتوانید تصمیم گیری کنید. شما با خرید اینترنتی از دانش لند می توانید از مزایای ویژه نظیر تخفیفات، ارسال سریع و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند