معرفی بهترین کتاب های جامعه شناسی جامع کنکور

0 0 رای ها
امتیاز
  • مقطع دوم متوسطه در میان دوران تحصیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ دلیل این اهمیت نیز پوشش دروس پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم در کنکور سراسری است و دانش آموزان باید بتوانند مطالب جامعه شناسی جامع کنکور خود را به صورتی مطالعه کنند که علاوه بر آمادگی در امتحانات هر درس برای شرکت در کنکور سراسری نیز تسلط کافی داشته باشند.
    درس جامعه شناسی از دروس اختصاصی برای رشته علوم انسانی محسوب می شود؛ این درس در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم تدریس می شود و رویکرد های مختلف جامعه شناسی مدرن را بررسی می کند. مباحث کلی که دانش آموزان در جامعه شناسی می آموزند شامل زندگی اجتماعی انسان ها، جهان اجتماعی، روابط بین انسان با انسان و اجتماع و… است؛ تسط بر مباحث این درس به درک و مطالعه مفهومی وابسته است و برای پاسخ به درصد بالا از این درس در کنکور سراسری نیازمند آن هستید که از کتاب های کمک آموزشی و منابع استاندارد کنکوری بهره ببرید.

    بهترین کتاب های کمک درسی جامعه شناسی کنکور انسانی

    ۱. کتاب جامعه شناسی جامع کنکور مشاوران

    کتاب جامعه شناسی جامع کنکور مشاوران در راستای رفع نیاز های آموزشی دانش آموزان رشته انسانی در درس جامعه شناسی بانکی کامل از درسنامه، تست و پاسخ تشریحی را ارائه داده است تا با بهره مندی از آن بتوانند برای آزمون سراسری آماده شوند؛ ساختار درسنامه ها و تست های این کتاب به صورت بخش بندی شده با پوشش دروس جامعه شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم همراه با نکته ها مهم است و تست های این کتاب شامل سوالات تالیفی و سوالات سراسری به همراه پاسخنامه تشریحی می شود.

    کتاب جامعه شناسی جامع کنکور مشاوران

    ۲. کتاب تست جامع جامعه شناسی کنکور خیلی سبز

    کتاب کمک درسی جامعه شناسی جامع کنکور از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات خیلی سبز شامل ارائه درسنامه های جامع از جامعه شناسی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم، شرح و توضیح دقیق نکته های هر درس، بانک عظیمی از سوالات تستی جامعه شناسی دهم، یازدهم، دوازدهم، آزمون های جامع، پاسخنامه کامل و تشریحی، مناسب برای آماده سازی برای کنکور و تقویت مهارت تست زنی است.

    کتاب تست جامع جامعه شناسی کنکور خیلی سبز


    بیشتر بخوانید: روش مطالعه روانشناسی رتبه های برتر


    ۳. کتاب جامعه شناسی کنکور رشته انسانی مهروماه نو

    این کتاب شامل درسنامه های کاملا جامع از دروس جامعه شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم، استفاده از تصاویر، مثال ها، توضیح کامل مطالب و نکته های مهم، تقسیم بندی تست های هر درس، ارائه تست سطح بندی شده همراه با پاسخ های کاملا تشریحی برای افزایش تسلط و مهارت در پاسخ به تست های این درس است؛ همچنین تست های سطح بالا برای کسب درصد های بالا در کنکور سراسری تالیف شده است.

    کتاب جامعه شناسی جامع کنکور رشته انسانی مهروماه نو

    ۴. کتاب لقمه طلایی جامعه شناسی کنکور مهروماه نو

    کتاب لقمه طلایی جامعه شناسی کنکور از سری کتاب های جمع بندی انتشارات مهروماه شامل مطالب مهم کتاب درسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم،‌ درسنامه نموداری و جدولی، تست های درس به درس به همراه پاسخ، مناسب برای آمادگی برای کنکور سراسری و آزمون های تشریحی و آزمایشی است.

    کتاب لقمه طلایی جامعه شناسی کنکور مهروماه نو

    ۵. کتاب میکرو جامعه شناسی کنکور گاج

    کتاب میکرو جامعه شناسی کنکور از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات گاج است که شامل،‌ ارائه کامل مطالب درسی در قالب درسنامه، بررسی کلیه پرسش های چهارگزینه ای کنکور سراسری داخل و خارج کشور با پاسخ های کاملا تشریحی، سطح بندی تست ها از نظر درجه دشواری مناسب جهت آمادگی برای آزمون های آزمایشی و کنکور سراسری است.

    کتاب میکرو جامعه شناسی کنکور گاج

    ۶. کتاب جامعه شناسی جامع منتشران

    ساختار کتاب جامعه شناسی جامع کنکور انتشارات منتشران شامل تست های استاندارد برای آشنایی دانش آموزان با سوالات تستس هر درس، پاسخ کاملا تشریحی برای تست ها، درسنامه های کامل با پوشش کامل مطالب درسی و پرهیز از مطالب غیر کاربردی است.

    کتاب جامعه شناسی جامع کنکور منتشران

    خرید کتاب کمک درسی جامعه شناسی جامع

    استفاده از کتاب های کمک آموزشی و منابع متعدد برای کنکور سراسری کمک می کند تا دانش آموزان بتوانند تسلط خود را بر هر یک از دروس افزایش دهند و با آمادگی لازم در آزمون سراسری حاضر شوند. یکی از وظایف ما در دانش لند آن است که کتاب های کمک آموزشی متعدد به همراه جنبه های مثبت و منفی آن ها را به شما معرفی کنیم تا با آگاه سازی شما عزیزان از محتوا و اهمیت استفاده از هر یک از آن ها، بتوانید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند