بهترین کتاب گام به گام کدام است | معرفی 3 تا از بهترین گام به گام ها

4.8 8 رای ها
امتیاز
  • یکی از مهم ترین عواملی که نقش پررنگی در موفقیت دانش آموزان دارد، استفاده از کتاب درسی مرجع و حل تمرینات آن است. زمانی که دانش آموزان نمی توانند پاسخ تمرینی کتاب را پیدا کنند و یا برای رسیدن به پاسخ خود با چالش هایی رو به رو می شوند، می توانند با استفاده از کتاب های گام به گام به پاسخ سوال خود برسند.

    همان طور که می دانید در میان کتاب های کمک درسی، کتاب های گام به گام با توجه به این که پاسخ تمامی تمرین های کتاب درسی را دارند، از محبوبیت زیادی بین دانش آموزان برخوردار هستند. البته استفاده از کتاب حل المسائل اصول خاص خودش را دارد و اگر قرار باشد دانش آموز به هر سوالی که برخورد با مراجعه به بخش پاسخنامه جواب آن سوال را بدهد، یادگیری اتفاق نخواهد افتاد.

    انتخاب بهترین کتاب گام به گام

    کتاب های گام به گام سبب می شوند شما مرجعی کامل از مطالب و سوالات سال تحصیلی خود را داشته باشید و برای آن که مطمئن شوید که درس های خود را به خوبی یاد گرفته اید، می توانید از پاسخ های این کتاب ها استفاده کنید. دیگر نگران مرور مطالب در شب امتحان خود نباشید، زیرا این کتاب مرجع مناسبی برای مطالعه سوالات کتاب درسی به همراه پاسخ آن هاست.

    برای این که بتوانید به راحتی بهترین کتاب گام به گام را انتخاب کنید، بهتر است ابتدا نیاز خود در این زمینه را پیدا کنید. کتاب های گام به گام انواع مختلفی دارند و ناشران مختلف مجموعه های متنوعی را منتشر کرده اند و شما باید پس از بررسی هرکدام از آن ها و براساس سطح علمی و توانایی هایی که دارید، مناسب ترین کتاب گام به گام را انتخاب کنید. قبل از خرید کتاب گام به گام بهتر است نگاهی به فهرست کتاب های گام به گام پرفروش داشته باشیم:

    • دروس طلایی انتشارات کاگو
    • درس یار انتشارات منتشران
    • شاه کلید انتشارات کلاغ سپید
    • گام به گام خیلی سبز

    اکثر دانش آموزان و والدین آن ها به دنبال منابعی معتبر هستند تا بتوانند پاسخ تمرین های کتاب درسی خود را با آن مقایسه کنند و بعضی ها هم به دنبال یک منبع معتبر هستند که بتوانند سوالات کتاب درسی را به صورت پرسش و پاسخ تکرار کنند تا هم سرعت یادگیری خود را افزایش دهند و هم برای آزمون های کلاسی آماده شوند. در ادامه با مجله دانش لند همراه باشید تا به بررسی بهترین کتاب گام به گام بپردازیم.

    گام به گام دروس طلایی

    1. دروس طلایی انتشارات کاگو

    کتاب دروس طلایی کاگو یکی از سری کتاب های پرفروش گام به گام است و شامل مرجعی کامل از مطلب ها و سوال ها، جواب تمام تمرین ها و فعالیت های کتاب های درسی است. کتاب دروس طلایی مطابق با آخرین تغییرات کتاب های درسی طراحی شده است. یکی از ویژگی های کتاب دروس طلایی این است که قبل از درس نامه بخشی به نام «محتوای ویژه کتاب» قرار دارد که مشخص می کند کتاب در این بخش بر روی چه موضوعی تمرکز دارد.

    درس نامه های کتاب دروس طلایی کاملا قابل فهم است و بین کتاب های گام به گام زبانزد است. این کتاب ها درسنامه های بسیار خوبی دارند و به تمامی سوالات و فعالیت های کتاب درسی پاسخ داده است.

    ویژگی های کتاب دروس طلایی

    • دارای درسنامه های کاربردی
    • پاسخ تمامی دروس هر پایه
    • نمونه سوالات امتحانی نوبت اول و نوبت دوم
    • فهرست بندی کامل
    • بخش بدفهمی های رایج: در این بخش اشتباهات احتمالی دانش آموزان حین حل سوال گوشزد می شود.
    • نمونه سوالات آزمون دی ماه: در این قسمت که در انتهای هر درس قرار دارد، ۲۰ آزمون وجود دارد که شامل ۲۰ نمره است.

    مجموعه کتاب های گام به گام انتشارات کاگو با شیوع کرونا به سه دسته بندی «دروس طلایی»، «دروس طلایی ضروری» و «دروس طلایی کووید» تقسیم شدند اما به طور کلی کامل ترین گام به گام همان دروس طلایی است و پیشنهاد می کنیم همان را خریداری کنید. از پرفروش ترین کتاب های دروس طلایی می توان به کتاب گام به گام هشتم کاگو و کتاب گام به گام چهارم دبستان کاگو اشاره کرد.

    کتاب گام به گام درس یار

    2. درس یار انتشارات منتشران

    کتاب گام به گام درس یار انتشارات منتشران شامل پاسخ به تمامی کار در کلاس ها، فعالیت ها، تمرین های کتاب درسی است و لحن رسمی ای دارد. کتاب گام به گام درس یار به صورت تجمیعی و شامل تمام دروس هر پایه طراحی و منتشر شده است. درس نامه هایی که در ابتدای هر درس قرار دارد، نکته های مهم را شرح می دهد و مطالب را به طور کامل پوشش می دهد.

    از مهم ترین ویژگی های کتاب گام به گام درس یار می توان به درسنامه کتاب اشاره کرد که کاملا مبتنی بر پرسش و پاسخ است که به یادگیری بهتر دانش آموزان کمک می کند. در انتهای هر درس بخشی به نام سوالات امتحانی وجود دارد که سوالات آزمون نوبت اول و دوم را شامل می شود.

    ویژگی های کتاب درس یار

    • دارای درسنامه های کاربردی
    • پاسخ تمامی دروس هر پایه
    • نمونه سوالات امتحانی نوبت اول و دوم
    • آموزش مبتنی بر پرسش و پاسخ

    از عنوان های پرفروش مجموعه کتاب های درس یار منتشران می توان به کتاب گام به گام نهم درس یار اشاره کرد. شما می توانید خرید کتاب گام به گام درس یار انتشارات منتشران را پس از مشاهده مشخصات و بررسی آن از بانک کتاب اینترنتی دانش لند خریداری کنید.

    کتاب گام به گام درس پک

    3. شاه کلید انتشارات کلاغ سپید

    کتاب های شاه کلید انتشارات کلاغ سپید یکی از کامل ترین راهنمای دروس های موجود در بازار است که تمامی مطالب دروس هر پایه را شامل می شود. اگر به دنبال کتابی هستید که پاسخ تمامی فعالیت ها و تمرین های کتاب درسی را به همراه آموزش های کامل داشته باشد کتاب گام به گام شاه کلید کلاغ سپید گزینه مناسبی است.

    ویژگی های شاه کلید

    • تمرین های متنوع و پرسش و پاسخ
    • نکات آموزشی درس به درس
    • پاسخ تمامی سوالات کتاب های درسی
    • استفاده از تصاویر و جداول آموزشی و جذاب

    بیشتر بخوانید: بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی


    4. گام به گام خیلی سبز

    سری کتاب های گام به گام خیلی سبز را می توان به نوعی مکمل کتاب های درسی دانست. این سری از کتاب ها تمامی تمرین ها و مثال های کمک درسی را در خود جای داده است و علاوه بر آن، مولفان کتاب برای هر فصل، نمونه سوال هایی را مطابق با مفاهیم کتاب درسی و فضای آن به همراه پاسخنامه طراحی کرده اند.

    ویژگی های گام به گام

    • ارائه پاسخ تمامی تمرین ها و فعالیت های کتاب درسی
    • درسنامه های خلاصه و کارآمد
    • نمونه سوالات امتحانی به همراه پاسخنامه

    خرید کتاب گام به گام از بانک کتاب دانش لند

    در این مقاله از سری مطالب «مشاوره تحصیلی» در فروشگاه اینترنتی دانش لند تلاش کردیم با بررسی بهترین کتاب های گام به گام تمامی پایه ها و معرفی آن ها، شما دانش آموزان، اولیا و مربیان گرامی را با انواع حل المسائل ها آشنا کنیم تا با توجه با ویژگی های مطرح شده برای هر کدام از کدام ها، بتوانید بهترین کتاب گام به گام درسی را انتخاب کنید. شما می توانید خرید کتاب گام به گام از دانش لند را با تخفیف ویژه و ارسال سریع انجام دهید.

    سوالات متداول

    آیا کتاب گام به گام باعث افت تحصیلی می شود؟

    بدون شک خیر؛ اگر از کتاب های گام به گام به صورت اصولی و صحیح استفاده شوند و دانش آموزان فقط برای بررسی پاسخ ها به سراغ گام به گام بروند باعث پیشرفت تحصیلی خواهد شد.

    بهترین کتاب گام به گام کدام است؟

    کتاب های راهنمای دروس گام به گام توسط ناشرین معتبری مانند کاگو، مهروماه نو، منتشران و… منتشر شده است و سطح علمی تمامی این کتاب ها تقریبا نزدیک به هم است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۷ رای
    4.8 8 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    4.8 8 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    11 نظرات
    قدیمی‌ترین
    تازه‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    نرگس
    نرگس
    8 ماه قبل
    امتیاز :
         

    سلام بین خیلی سبز و منتشران موندم برای دهم انسانی می‌خوام و بیشتر درس نامه مد نظرم هست تا آزمون

    نیلا
    نیلا
    8 ماه قبل
    امتیاز :
         

    می‌خوام درس نامه خوبی داشته باشه کدوم بهتره ؟بین این ها

    امید رئیسی
    امید رئیسی
    7 ماه قبل
    امتیاز :
         

    سلام بین این همه گام به گام برای رشته تجربی کدوم بهتره که درس نامه داشته باشه تست و… ؟؟؟؟؟

    امیر
    امیر
    7 ماه قبل
    امتیاز :
         

    سلام از بین کاگو و خیلی سبز کدوم بهتره

    ملینا توکلیان
    ملینا توکلیان
    6 ماه قبل
    امتیاز :
         

    سلام برای پایه ی ششم کدوم گام به گام رو پیشنهاد میکنید

    آیین
    آیین
    5 ماه قبل
    امتیاز :
         

    سلام من کلاس هشتم میخوام کتاب گام به گام شاه کلید کلاغ سپید گاج بگیرم خوبه

    MOHAMAD
    MOHAMAD
    2 ماه قبل
    امتیاز :
         

    سلام من میخوام تغییر رشته بدم به تجربی بنظرتون کدوم گام به گام برای دهم تجربی بهتره

    MOHAMAD
    MOHAMAD
    2 ماه قبل
    امتیاز :
         

    برای دهم تجربی کدوم بهتره میخوام؟

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند