معرفی بازی مکعب های جادویی زینگو

0 0 رای ها
امتیاز
  • یکی از دغدغه های والدین در هنگام رشد کودکشان خرید بازی فکری است؛ پدر و مادرها اکثرا نمی دانند که چه بازی برای کودکشان مناسب است. شرکت زینگو که یکی از زیر مجموعه های انتشارات خیلی سبز است، جدیدترین بازی آموزشی خود را با عنوان مکعب های جادویی زینگو در بازار منتشر کرده است. روانشناسان معتقدند بازی کردن علاوه بر این که لذت بخش ترین فعالیت برای کودکان و نوجوانان است، طبیعی ترین راه هم برای یادگیری آن هاست. اگر نگران یادگیری فرزندتان هستید، بهترین روشی که می توانید به راحتی به پیشرفت او کمک کنید، خرید بازی آموزشی است. هنگام بازی کردن با بازی مکعب های جادویی زینگو، یاد گرفتن و بازی کردن برای کودکان در یک راستا قرار دارد و این دو از هم دیگر جدا نیستند. به عنوان مثال با خرید بازی های زینگو می توانید مهارت حل مسئله و تفکر خلاق را در کودکتان پرورش دهید.

    مکعب های جادویی زینگو

    همان طور که می دانید انتخاب بازی فکری و سرگرمی برای کودکان مساله ای است که اهمیت زیادی دارد و از طرف دیگر، نیاز به آگاهی دارد؛ بازی های فکری باعث می شوند کودک شما ذهنش را به کار بگیرد و در ذهن خود برنامه ریزی کند و تلاش کند تا اطلاعات را در یاد خود نگه دارد. ایم سری تز بتزی خای شرگن زینگو علاوه بر سرگرمی و هیجانی که دارند، باعث تقویت مهارت حل مسئله، تفکر خلاق و مهارت های ارتباطی می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا بازی به بررسی مکعب های جادویی از سری بازی های فکری زینگو بپردازیم.

    مکعب های جادویی ۳ در ۱ زینگو

    بازی مکعب های جادویی ۳ در ۱ زینگو برای تمامی افراد بالای ۳ سال مناسب است و می توانید در تمامی جمع های دوستانه و خانوادگی آن را بازی کنید و ساعت ها سرگرم شوید. این بازی شامل قطعه های لگویی شکل و رنگارنگ است که می توانید با استفاده از آن ها اشکال بامزه ای بسازید. ایم بتزی در سه مدل ۲۲ قطعه، ۲۹ قطعه و ۳۲ قطعه منتشر شده است که می توانید این مدل ها را در سایت دانش لند مشاهده و خریداری کنید.

    مکعب های جادویی 5 در ۱ زینگو

    مکعب های جادویی ۵ در ۱ زینگو در دو مدل به بازار آمده است و بین کودکان محبوبیت بالایی دارد. کودک شما می توانید با استفاده از هوش و خلاقیت خود با قطعاتی که در جعبه بازی مکعب های جادویی زینگو قرار داده شده است، می تواند ۵ شکل بامزه خلق کند. این سری در دو مدل ۴۸ قطعه و ۵۸ قطعه منتشر شده است که می توانید این مدل ها را در سایت دانش لند مشاهده و خریداری کنید.

    مکعب های جادویی 8 در ۱ زینگو

    بازی مکعب های جادویی ۸ در ۱ زینگو دقیقا شبیه بازی های سبک لگو است و قطعات آن به راحتی از هم جدا می شوند و با یک اشاره دوباره متصل می شوند. در جعبه بازی تعدادی قطعه وجود دارد که کودک شما می تواند با استفاده از دفترچه راهنمای بازی، حیوانات و اشکال خلاقانه ای بسازد. این بازی در دو مدل ۸۳ قطعه و ۸۸ قطعه قطعه منتشر شده است که می توانید این مدل را در سایت دانش لند مشاهده و خریداری کنید.

    مکعب های جادویی 14 در ۱ زینگو

    بازی مکعب های جادویی ۱۴ در ۱ زینگو دارای ۱۱۰ قطعه و یک دفترچه راهنماست که داخل آن تعدادی الگو و طرز ساخت وجود دارد؛ کودک شما می تواند با قطعات رنگی این بازی حیوانات و اشکال بامزه و با کمی خلاقیت حیوانات دیگر درست کند. این سری در یک مدل ۱۱۰ قطعه منتشر شده است که می توانید این مدل را در سایت دانش لند مشاهده و خریداری کنید.

    مکعب های جادویی ۲۰ در ۱ زینگو

    بازی مکعب های جادویی ۲۰ در ۱ زینگو یکی از بازی های جذاب ساختنی و چیدنی شرکت زینگوست که در یک مدل ۱۴۲ قطعه به بازار عرضه شده است. همان طور که گفتیم، بازی با مکعب های جادویی زینگو باعث افزایش قدرت خلاقیت و دست ورزی کودکتان می شود. این سری در یک مدل ۱۴۲ قطعه منتشر شده است که می توانید این مدل را در سایت دانش لند مشاهده و خریداری کنید.

    مکعب های جادویی ۳۰ در ۱ زینگو

    مکعب های جادویی ۳۰ در ۱ زینگو جدیدترین بازی از سری مکعب های جادویی است و فرزند شما می تواند با استفاده از ۱۵۵ قطعه که در جعبه قرار گرفته است، ۳۰ شکل بامزه و جذاب از ماشین گرفته تا جغد ابداع کند! این سری در یک مدل ۱۵۵ قطعه منتشر شده است که می توانید این مدل را در سایت دانش لند مشاهده و خریداری کنید.

     

    خرید بازی مکعب های جادویی زینگو


    بیشتر بخوانید: معرفی بهترین بازی فکری کارتی


    خرید بازی مکعب های جادویی زینگو از دانش لند

    بازی مکعب های جادویی مدل های مختلفی دارد که می توانید تمامی آن ها را در سایت دانش لند مشاهده کنید. برای خرید بازی های زینگو با تخفیف ویژه و ارسال سریع، روی دکمه «اضافه به سبد خرید» کلیک کنید. شما عزیزان می توانید هرکجای ایران باشید، خرید بازی مکعب های جادویی را از فروشگاه دانش لند انجام دهید؛ ارسال بازی های فکری در شهر تهران در کم تر از یک روزی کاری با پیک موتوری و در شهرستان ها با پست پیشتاز انجام می شود. دانش لند تضمین می کند تمامی بازی های فکری کودکان و بزرگسالان در مناسب ترین بسته بندی و بدون نقص به دست شما می رسند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند