معرفی بهترین کتاب های عربی جامع کنکور

0 0 رای ها
امتیاز
  • در بین دوره های تحصیلی، دوره دوم متوسطه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. دلیل این اهمیت نیز پوشش دروس تخصصی و عمومی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم تمام رشته ها در کنکور است؛ با این حساب دانش آموزان باید مطالعه خود را به صورت جدی و اصولی پیش ببرند تا بتوانند در هر درس از سوالات کنکوری درصد بالایی بزنند و بهترین نتیجه را کسب کنند.
    درس عربی از دروس تخصصی برای رشته انسانی و از دروس عمومی دیگر رشته ها محسوب می شود؛ زبان عربی به عنوان نخستین زبان جهان اسلام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و آثار علمی، ادبی و دینی فراوانی به این زبان نوشته شده است. دانش آموزان در دوران متوسطه اول و دوم این درس را می آموزند تا به این زبان به عنوان زبان قرآن، تسلط داشته باشند.

    بهترین کتاب های کمک درسی عربی کنکور

    1. کتاب تست عربی جامع کنکور خیلی سبز

    کتاب تست جامع عربی کنکور از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات خیلی سبز شامل آموزش کامل قواعد، معنی تمام واژگان همراه با مترادف ها و … ، درک مطلب، ترجمه و تعریب عربی سال های دهم ، یازدهم و دوازدهم رشته های ریاضی و عمومی، تست های کنکور سراسری سال های گذشته به همراه پاسخ نامه کاملا تشریحی است.

    کتاب تست عربی جامع کنکور خیلی سبز

    2. کتاب جمع بندی عربی جامع کنکور خیلی سبز

    این کتاب ویژه دوران جمع بندی و آمادگی نهایی برای حضور داوطلبان در کنکور سراسری رشته های ریاضی و تجربی است؛ تمام مباحث عربی سال دهم، یازدهم و دوازدهم در این کتاب گرد آوری شده تا دانش آموزان بتوانند مطالب را به خوبی مرور و جمع بندی کنند؛ همچنین تست های تالیفی و سراسری همراه با پاسخنامه در این کتاب ارئه شده که سبب تسلط دانش آموزان به مطالب درسی می شود.

    کتاب جمع بندی عربی کنکور خیلی سبز

    3. کتاب موج آزمون عربی جامع کنکور

    کتاب موج آزمون عربی جامع کنکور از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات الگو شامل درسنامه های خلاصه و کاربردی با پوشش تمام مباحث درس عربی دهم، یازدهم و دوازدهم رشته های ریاضی و تجربی، نکته های مهم و کلیدی هر درس، آزمون های جامع برای دوران جمع بندی، پاسخ های کاملا تشریحی برای آمادگی نهایی در آزمون سراسری است.

    کتاب موج آزمون عربی جامع کنکور

    4. کتاب میکرو عربی موضوعی جامع کنکور گاج

    در این کتاب به صورت موضوعی به طرح مباحث عربی سال های دهم، یازدهم و دوازدهم پرداخته شده است؛ در هر بخش قواعد دستوری به طور کامل آموزش داده شده است و نکات کلیدی و تستی نیز ارائه داده شده است.سپس پرسش های چهار گزینه ای با پوشش سوالات کنکوری و تالیفی به همراه پاسخ های تشریحی آورده شده است.

    کتاب میکرو عربی موضوعی جامع کنکور گاج

    5. کتاب ترجمه تعریب و مفهوم عربی جامع کنکور مشاوران

    این کتاب از سه بخش تشکیل شده است؛ بخش اول ترجمه و تعریب، بخش دوم مفهوم و بخش سوم آزمون های امع به همراه پاسخنامه تشریحی. این کتاب تمام مطالب عربی دهم، یازدهم و دوازدهم مربوط به این مباحث را پوشش داده و می تواند به عنوان منبعی مناسب برای آموزش و تست ترجمه و تعریب و مفهوم عربی مورد استفاده قرار بگیرد.

    کتاب ترجمه تعریب و مفهوم عربی جامع کنکور مشاوران

    6. چله نشینی با متن عربی راه اندیشه

    تمامی دانش آموزان در تمامی رشته ها می توانند برای تسلط یبه مبحث درک متن عربی کنکور از این کتاب استفاده کنند؛ این کتاب شامل 40 متن درک مطلب عربی از پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم از کنکور سراسری سال های اخیر است ؛ علاوه بر آن معنی لغات و متن نیز ارائه داده شده است.

    چله نشینی با متن عربی راه اندیشه

    7. کتاب لغت خونه عربی راه اندیشه

    این کتاب از مناسب ترین کتاب های جمع بندی لغات درس عربی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم به شمار می آید؛ این کتاب معنا، مترادف، متضاد، جمع و مفرد واژگان سطر به سطر عربی کنکور را بررسی کرده و دانش آموزان را در این مبحث تقویت می کند.

    کتاب لغت خونه عربی راه اندیشه


    بیشتر بخوانید: بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی


    خرید کتاب عربی جامع کنکور از دانش لند

    یکی از وظایف ما در دانش لند آن است که تمامی جنبه های مثبت و منفی کتاب های کمک آموزشی و بهترین ها را به شما معرفی کنیم؛ آگاه سازی شما عزیزان از محتوا و اهمیت استفاده از آن ها یکی دیگر از وظایف ماست. همچنین دانش لند تلاش می کند دیدگاه های مختلف در هر زمینه را برای شما بیان کند تا شما راحت تر و گزیده تر بتوانید تصمیم گیری کنید. شما با خرید اینترنتی از دانش لند می توانید از مزایای ویژه نظیر تخفیفات، ارسال سریع و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند