معرفی بهترین کتاب های ریاضی و آمار جامع کنکور

0 0 رای ها
امتیاز
  • دوره تحصیلی متوسطه دوم از دوره های مهم، حساس و سرنوشت ساز برای دانش آموزان و خانواده ها محسوب می شود؛ دانش آموزان در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم باید مطالعه دروس خود را با برنامه دقیق پیش ببرند تا بتوانند علاوه بر موفقیت در آزمون های امتحانی هر درس، خود را برای کنکور سراسری رشته خود نیز آماده کنند.

    دنیای امروز پر از اطلاعاتی است که ما در بخش های مختلف زندگی با آن ها رو به رو می شویم؛ بنابراین، برای این که بتوانیم بهتر زندگی کنیم و درباره مسائل مختلف بهتر تصمیم بگیریم، لازم است بتوانیم این اطلاعات را به خوبی درک و تحلیل کنیم. درک صحیح شاخص ها، نمودارها، اصطلاحات و مفاهیم آماری به ما کمک می کند که تفسیر درستی از این اطلاعات داشته باشیم، محدودیت های نتایج به دست آمده را بشناسیم و در نهایت، با استدلالی درست، بهتر تصمیم بگیریم. تمام این اطلاعات در درس ریاضی و آمار که یکی از دروس اختصاصی برای دانش آموزان رشته انسانی به حساب می آید، گنجانده شده؛ این درس در دوره های دهم، یازدهم و دوازدهم تدریس می شود.

    دانش آموزان برای این که بتوانند به درصد بالایی از تست های این درس در کنکور سراسری پاسخ دهند نیازمند تمرین و تست زنی با استفاده از منابع مناسب کنکور سراسری هستند؛ از این رو در این مقاله قصد دارین بهترین کتاب های کمک آموزشی را برای ریاضی و آمار جامع کنکور انسانی به شما معرفی کنیم.

    بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار جامع کنکور

    1. کتاب تست جامع ریاضی و آمار کنکور خیلی سبز

    ریاضی و آمار جامع کنکور از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات خیلی سبز شامل ارائه کلیه مباحث ریاضی و آمار دهم، یازدهم و دوازدهم، درسنامه های مفید و جامع، تست های فراوان و موضوعی از تمام فصل ها با پوشش سوالات کنکور و تالیفی، مبحث تابع به صورت یکجا، مطالب و نکات، پاسخنامه تشریحی، راه حل های متنوع مناسب جهت آمادگی برای قبولی در کنکور سراسری و آزمون های آزمایشی معتبر است.

    کتاب تست جامع ریاضی و آمار کنکور خیلی سبز


    بیشتر بخوانید:  بهترین کتاب هندسه دوازدهم


    2. کتاب تیزشیم ریاضی و آمار کنکور انتشارات مشاوران

    کتاب تیزشیم ریاضی و آمار تست های سطح بالا کنکور از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات مشاوران است که شامل مجموعه ای کامل برای رسیدن به درصد ۱۰۰ در کنکور سراسری، درسنامه کامل اما خلاصه شده، برای هر درس مجزا، تست های مبحثی و چالشی هر فصل، بیش از ۴۰۰ تست سطح بالا برای تست زنی است.

    کتاب تیزشیم ریاضی و آمار کنکور انتشارات مشاوران

    3. کتاب ریاضی و آمار جامع کنکور مشاوران

    انتشارات مشاوران ناشر تخصصی کتاب های رشته انسانی و کتاب های عمومی دیگر رشته ها است؛ ریاضی و آمار مشاوران از سری کتاب های جامع، به ارائه درسنامه های کامل و کاربردی از ریاضی و آمار پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم پرداخته تا دانش آموزان بتوانند مطالب را بیاموزند؛ همچنین بیش از 1100 پرسش چهار گزینه ای به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی به منظور آمادگی و تسلط دانش آموزان در کنکور سراسری ارائه داده شده است.

    کتاب ریاضی و آمار جامع کنکور مشاوران


    بیشتر بخوانید: بهترین منابع کنکور ریاضی


    4. کتاب جمع بندی ریاضی و آمار کنکور مهروماه نو

    این کتاب ویژه جمع بندی نهایی تمام مطالب ریاضی انسانی است و دانش آموزان را برای کنکور سراسری آماده می کند؛ ساختار کتاب شامل درسنامه مختصر و بررسی ریاضی و آمار سال دهم، یازدهم و دوازدهم، دسته بندی منظم مطالب مطرح شده در کنکور، ارائه تست های متنوع از کنکور سراسری و به صورت تالیفی به همراه پاسخنامه تشریحی است.

    کتاب جمع بندی ریاضی و آمار جامع کنکور مهروماه نو

    5. کتاب میکرو طلایی ریاضیات کامل کنکور رشته انسانی گاج

    این کتاب از مجموعه آموزش و تست ریاضی و آمار کنکور انسانی شامل درسنامه کامل از مباحث ریاضی و آمار دهم، یازدهم و دوازدهم به علاوه بانک تست های تالیفی و سراسری است. از ویژگی های برتر این کتاب پوشش فصل به فصل کتاب، استفاده از مثال های آموزشی در حین توضیح و درسنامه ها و ارائه نکته های مهم و کنکوری برای هر درس است.

    کتاب میکرو طلایی ریاضیات کامل کنکور رشته انسانی گاج


    بیشتر بخوانید:  بهترین کتاب گسسته کنکور


    سفارش کتاب کمک درسی ریاضی و آمار جامع کنکور انسانی از دانشلند

    یکی از وظایف ما در دانش لند آن است که تمامی جنبه های مثبت و منفی کتاب های کمک آموزشی و بهترین ها را به شما معرفی کنیم؛ آگاه سازی شما عزیزان از محتوا و اهمیت استفاده از آن ها یکی دیگر از وظایف ماست. همچنین دانش لند تلاش می کند دیدگاه های مختلف در هر زمینه را برای شما بیان کند تا شما راحت تر و گزیده تر بتوانید تصمیم گیری کنید. شما با خرید اینترنتی از دانش لند می توانید از مزایای ویژه نظیر تخفیفات، ارسال سریع و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند