4 کتاب برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم [1403]

5 6 رای ها
امتیاز
  • بدون شک قبولی در مدارس خاص و حضور در آزمون تیزهوشان ششم یکی از تعیین کننده ترین مراحل دانش آموزان در دوره دبستان است. با توجه به حساسیت سنی دانش آموزان، قبولی در آزمون تیزهوشان ششم و زدگی از درس و از دست رفتن اعتماد به نفسشان مانند دو لبه ترازو است.

    همانطور که احتمالا می دانید آزمون استعداد تحلیلی ششم به هفتم هیچ منبعی ندارد و سوالات این آزمون هیچکدام از کتاب های درسی جهت نگرفته اند و استفاده از کتاب های تیزهوشان ششم یکی از راه های قبولی در آزمون تیزهوشان ششم است.

    با توحه به این که اغلب سوالات آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان توسط سازمان پرورش استعدادهای درخشان و بر پایه هوش و استعداد تحلیلی طراحی می شود، بررسی منابع آزمون تیزهوشان 1403  اولین قدم برای موفقیت در این آزمون است. در ادامه دانش لند همراه باشید تا به بررسی بهترین کتاب ها برای قبولی در تیزهوشان بپردازیم.

    کد تخفیف کتاب تیزهوشان

    پرفروش ترین کتاب های تیزهوشان ششم به هفتم

    سوالات استعداد تحلیلی، سوالات چهارگزینه ای است که تنها برای سنجش میزان هوش و توانایی دانش آموزان در تحلیل و طبقه بندی مسائل است. این سوالات که از مطالب گوناگونی مطرح شده اند، مبتنی بر متون کتاب درسی نیستند و با توجه به این که سوالات آزمون تیزهوشان ششم فقط از سوالات استعداد تحلیلی و هوش است، خرید منابع آزمون تیزهوشان ششم اهمیت بالایی پیدا می کند.

    با علم بر این که مطالعه کتاب های درسی نمی تواند قبولی در آزمون استعداد تحلیلی را تضمین کند، توصیه می کنم دانش آموزان با خرید منابع آزمون تیزهوشان 1403 خود را برای حضور در این آزمون آماده کنند. در ادامه با دانش لند همراه باشید تا به بررسی پرفروش ترین کتاب های تیزهوشان ششم به هفتم بپردازیم.

    کتاب جامپینگ

    یکی از جدیدترین کتاب های استاد مسعود بیگدلی، کتاب جامپینگ تیزهوشان است؛ این کتاب ویژه دانش آموزانی طراحی شده که قصد شرکت در آزمون های مدارس تیزهوشان و سمپاد را دارند.

    کتاب جامپینگ پویش به طور کلی شامل 15 آزمون تالیفی است که دقیقا به سبک دفترچه های آزمون اصلی تیزهوشان ششم دبستان یعنی 2 دفترچه ای طراحی شده است. همچنین در این بسته یک کتاب ضمیمه وجود دارد که پاسخ تشریحی تمامی سوالات آزمون ها در آن ارائه شده است.

    کتاب جامپینگ پویش

    دانش آموزان پایه ششم می توانند برای موفقیت در آزمون های تیزهوشان و سمپاد و همچنین آشنایی با نحوه طراحی سوالات و سطح بندی پرسش های این آزمون از بسته جامپینگ پویش که شبیه ساز آزمون های ششم دبستان است استفاده کنند.

    ویژگی های کتاب جامپینگ تیزهوشان

    • کامل ترین بسته شبیه ساز آزمون های تیزهوشان
    • ارائه آزمون ها به صورت دو دفترچه ای و شبیه ساز آزمون اصلی مدارس تیزهوشان
    • بیش از 15 آزمون تالیفی
    • متناسب سطح و سبک جدید آزمون های تیزهوشان
    • پاسخنامه کاملا تشریحی

    کتاب هوش فرازمینی

    کتاب هوش فرازمینی ET یکی از جامع ترین منابع آمادگی در آزمون های مدارس نمونه دولتی و سمپاد است که همه مباحث هوش را با ایده های فرازمینی توضیح داده است. هوش فرازمینی ET شامل بیش از 5200 سوال چهارگزینه ای هوش و 315 مبحث به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی است.

    تمامی محتوای کتاب هوش فرازمینی پس از تغییرات آزمون ورودی تیزهوشان در سال 1398، به طور کامل بازنویسی شد و به این ترتیب تمامی تست ها و مباحث کتاب ET بر اساس آخرین استانداردهای این آزمون است.

    کتاب هوش فرازمینی

    کتاب هوش فرازمینی به شما کمک می کند که چگونه خود را برای آزمون تیزهوشان آماده کنید. این کتاب با داشتن 16 مدل متفاوت هوش و تست های فراوان، به یکی از کتاب های پرفروش برای قبولی در آزمون تبدیل شده است. تکنیک هایی که ET برای پاسخگویی به شما یاد می دهد، کامل ترین و حرفه ای ترین روش های پاسخگویی است.

    ویژگی های کتاب هوش ET

    • بیش از 5000 تست و 300 مبحث سوال هوش
    • پوشش کامل مباحث هوش زبانی، هوش ریاضی، هوش شهودی، هوش طبیعی، استعداد دقت و تمرکز
    • ارائه تکنیک های پاسخگویی برای مدیریت زمان
    • به روزترین کتاب هوش
    • فراتر از آزمون تیزهوشان برای آمادگی برای هر نوع تغییرات احتمالی
    • انطباق کامل و 100 درصدی سوالات آزمون سمپاد
    • پاسخنامه کاملا تشریحی

    کتاب هوش کمپلکس ششم

    از پرفروش ترین کتاب های انتشارات مهروماه، کتاب هوش کمپلکس پنجم و ششم است. این کتاب که توسط مصطفی باقری طراحی و نوشته شده است، انواع مخلف هوش را بر اساس نظریه هاوارد گاردنر بررسی می کند.

    در بخش های مختلف کتاب هوش کمپلکس انواع توانایی های مورد نیاز برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم بررسی شده اند؛ در بخش استعداد غیر کلامی فاکتورهای تحلیل، ادراک، منطق و تجسم ارزیابی شده اند و در بخش استعداد کلامی توانای های کلامی، دسته بندی و تناسب کلامت، درک و تحلیل عبارات، استدلال و منطق و مسائل الفبایی و کدگذاری کلامی بررسی شده اند و… .

    کتاب هوش کمپلکس ششم

    کتاب هوش کمپلکس بیش از 3500 تست دارد و به همراه پاسخنامه کاملی که برای آن ارائه داده شده، به یکی از کلیدی ترین کتاب های قبولی در آزمون تیزهوشان تبدیل شده است.

    فصل های مختلف این کتاب علاوه بر این که فرزند شما را برای موفقیت در آزمون تیزهوشان آمده می کند، به پرورش استعدادهای او هم کمک می کند.

    ویژگی های کتاب هوش کمپلکس ششم:

    • مطابقت 100 درصدی با رویکرد آزمون تیزهوشان
    • پرسش های چندگزینه ای و تشریحی طبقه بندی شده
    • راهنمای فصل به فصل به همراه مثال های حل شده
    • به انضمام مجموعه کامل سوالات آزمون های ورودی از سال 1395 تا 1401
    • پاسخنامه کاملا تشریحی

    کتاب اسمارتیز ششم

    یکی دیگر از کتاب هایی که می تواند موفقیت شما را در آزمون تیزهوشان تضمین کند، کتاب هوش جامع اسمارتیز است که توسط مسعود بیگدلی و دکتر حسن قربانی طراحی و تالیف شده است.

    این کتاب در سال های اخیر با توجه به کامل بودن و پوشش دادن انواع سوالات آزمون تیزهوشان، به یکی از کامل ترین و پرطرفدارترین منابع هوش و استعداد تحلیلی تبدیل شده است.

    کتاب هوش اسمارتیز یک منبع کامل از درسنامه به همراه تست های متعدد و پاسخنامه تشریحی است که هر آنچه برای موفقیت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نیاز داشته باشید را در خود آورده است.

    کتاب تیزهوشان ششم هوش اسمارتیز

    با توجه به تغییر رویه آزمون های تیزهوشان، درسنامه های کتاب هوش جامع اسمارتیز خلاصه هستند و تمرکز بیش تر مولفان بر روی حل تمرین ها و تست های متنوع است؛ تعداد تست های کتاب هوش اسمارتیز به بیش از 4800 عدد می رسد که چینش آن ها به شکل درسنامه – تست است.

    ویژگی های کتاب هوش جامع اسمارتیز تیزهوشان ششم:

    • کامل ترین کتاب هوش و استعداد تحصیلی
    • 9 کتاب در 1 کتاب
    • بیش از 4800 سوال چهارگزینه ای
    • 229 مبحث با مثال های حل شده
    • آموزش و درسنامه کامل
    • پاسخنامه کاملا تشریحی

    کتاب ساندویچ هوش ششم علامه حلی

    یکی دیگر از کامل ترین منابع برای آمادگی آزمون های سمپاد کتاب ساندویچ هوش ششم انتشارات علامه حلی است. از ویژگی های این کتاب می توان به پوشش آزمون سال های گذشته «8 سال اخیر» و همین طور خودآموز بودن کتاب اشاره کرد. لازم به ذکر است که پاسخنامه سوالات براساس استانداردهای آزمون و به صورت فراتشریحی است.

     

    کتاب ساندویچ هوش و استعداد تحلیلی ششم انتشارات علامه حلی یکی از مهمترین منابع اصلی برای آمادگی آزمون های سمپاد می‌باشد که باید در کنار سایر کتاب‌های هوش مطالعه شود. از ویژگی برجسته کتاب می‌توان به خودآموز بودن کتاب اشاره کرد و این ویژگی سبب گردیده تا اگر کسی تنها همین کتاب را مطالعه کند با هیچ مشکلی در آزمون های هوش مواجه نمی‌گردد.ذکر تمامی سوالات آزمون‌های هوش سمپاد به همراه راه‌حل‌های فراتشریحی ،طبقه‌بندی سوالات، ارائه کلید سوالات دقیقا شبیه به کلید منتشرشده سمپاد،‌ ذکر صورت سوال در قسمت پاسخ‌نامه و… از دیگر ویژگی‌های برجسته کتاب هوش می‌باشد.

    این کتاب که توسط آقای محمد نبی زاده، یکی از دبیران برتر در زمینه هوش تالیف شده، با ارائه سوالات به شکل طبقه بندی شده و کلید آن که دقیقا مشابه کلید منتشر شده توسط خود سمپاد است، می تواند کمک شایانی برای موفقیت در آزمون سمپاد کند.

    ویژگی های کتاب ساندویچ هوش ششم

    • کامل ترین کتاب آزمون های جمع آوری شده تیزهوشان (8 سال اخیر)
    • پاسخ نامه فراتشریحی
    • ارائه نکات آموزشی به روش آسان
    • آموزش تست زنی
    • سطح بندی سوالات
    • ارائه راه حل های مختلف
    • ذکر اشتباهات رایج داوطلبین در پاسخ دهی

    بهترین منابع آزمون مدارس نمونه دولتی [1403]

    برخلاف سال های گذشته که منابع قبل از امتحانات اعلام می شد، آزمون های اخیر تنها بر اساس هوش و استعداد دانش آموز است.

    درواقع هدف از برگزاری آزمون سنجش هوش و توانایی حل مسئله دانش آموزان است اما همان طور که بالاتر هم خواندید، می توانید با استفاده از پرفروش ترین کتاب های تیزهوشان ششم به هفتم خیال خود را از بابت قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی ششم دبستان راحت کنید.

    سوالات متداول

    بهترین منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چیست؟

    کتاب های هوش فرازمینی et، کتاب اسمارتیز پویش، کتاب 31 استان ششم، کتاب هوش کمپلکس و کتاب جامپینگ از بهترین منابع آزمون تیزهوشان ششم هستند.

    سوالات استعداد تحلیلی از چه مبحثی مطرح می شود؟

    سوالات آزمون استعداد تحلیلی خارج از کتاب درسی طراحی شده است و برای موفقیت در این آزمون هیچ نیازی به مطالعه کتاب های درسی نیست.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲۲ رای
    5 6 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    5 6 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    11 نظرات
    قدیمی‌ترین
    تازه‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    هستی
    هستی
    7 ماه قبل
    امتیاز :
         

    دورود کتاب های خوبی هستند اما یه کی از
    فامیل هامون کمپلکس رو گرفت قبول نشود.😔😔

    شایلین
    شایلین
    5 ماه قبل
    پاسخ به  هستی

    کمپلکس تنهایی کافی نیست کتاب هوش فرازمینی و کمپلکس باهم بخون روزی ۲۰۰ تست بزن هرجا که غلت زدی رو یاد بگیر هفته ای یکبار کلاس برو و اصول تست زدن یاد بگیر کسی سوالی داره؟

    مهدی جمشیدی
    مهدی جمشیدی
    1 ماه قبل
    پاسخ به  شایلین

    آره

    لیلی
    لیلی
    2 ماه قبل
    پاسخ به  هستی

    بستگی به خودت داره که زحمت بکشی یا نه به تنهایی هم کافی نیست

    ......
    ......
    2 ماه قبل
    پاسخ به  هستی

    عزیز مگه فقط با یه کتاب میشه؟!؟!

    هستی
    هستی
    7 ماه قبل
    امتیاز :
         

    درسته اما اگه سوالات درست باشه جواب میده

    محمد رضا
    محمد رضا
    4 ماه قبل
    امتیاز :
         

    کتاب ساندویچ هوش ششم واقعا عالیه ممنون میشم موجو کنید برای خرید

    ثنا
    ثنا
    4 ماه قبل
    امتیاز :
         

    من ای تی و اسمارتیز و کمپلکس رودارم و از همشون راضیم ولی اگه بحث سطح بندی باشه، از همه آسونتر و برای بچه های پنجم و اونایی که تجربشون کمه کمپلکس عالیه. بعدش سراغ اسمارتیز برید اون یکم سطحش بالا تره و در آخر یعنی تابستون سراغ ای تی رو بگیرید. من خودم اول اول اسمارتیز رو شروع به خوندن کردم و چون بلدش نبودم حس کردم تیزهوشان قبول نمیشم. ولی آلان همشون رو دارم یادمیگیرم

    ستار
    ستار
    2 ماه قبل
    امتیاز :
         

    کتاب ساندویچ هوش ششم علامه حلی هم جز بهترین‌هاست.

    تیزهوشان
    تیزهوشان
    5 روز قبل
    امتیاز :
         

    کسی هست که با این کتاب ها تیزهوشان قبول بشه

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند