معرفی بهترین کتاب های هندسه جامع کنکور

0 0 رای ها
امتیاز
  • هندسه، علم مطالعه انواع مختلفی از اشکال و خصوصیات منحصر به فرد تک تک آن ها و همچنین برقراری ارتباط میان این اشکال، زوایا و فواصل شان است.
    واژه انگلیسی Geometry هندسه از زبان یونانی ریشه گرفته است. این کلمه از دو کلمه جئو به معنای زمین و متری به معنای اندازه گیری تشکیل شده است؛ بنابراین هندسه به معنای اندازه گیری زمین است. مصریان نخستین کسانی بودند که توانستند اصول هندسه را کشف کنند.
    این درس در کنکور سراسری رشته ریاضی مورد پوشش قرار داده شده است و برای پاسخ به تست های مربوط به این درس نیاز است شما حتما درک عمیقی از مباحث هندسه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم داشته باشید. از این رو کتاب های کمک آموزشی متعددی برای تسلط دانش آموزان به مباحث کنکوری تالیف شده است.

    بهترین کتاب های کمک درسی هندسه جامع کنکور

    کتاب میکرو هندسه

    میکرو هندسه جامع کنکور در دو جلد توسط انتشارات گاج تالیف شده است؛ جلد اول این کتاب شامل بانک تست های سراسری و تالیفی از هندسه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی و جلد دوم شامل پاسخ نامه تشریحی، ارائه راه حل های مفید، نکته های مهم، درسنامه های کاربردی برای آمادگی در آزمون سراسری است.

    کتاب میکرو هندسه جامع کنکور


    بیشتر بخوانید: بهترین منابع کنکور ریاضی


    کتاب جمع بندی هندسه کنکور مهروماه نو

    کتاب جمع بندی هندسه کنکور از سری کتاب های جمع بندی انتشارات مهروماه شامل درسنامه های جامع و خلاصه برای هر سه کتاب هندسه پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم، دسته بندی مطالب مطابق با فصل بندی کتاب درسی، تست های آموزشی در قالب درسنامه، تست های سراسری و تالیفی در قالب آزمون های ده تایی و پاسخنامه تشریحی ویژه دوران جمع بندی هندسه کنکور است.

    کتاب جمع بندی هندسه جامع کنکور مهروماه نو


    بیشتر بخوانید:  بهترین کتاب هندسه دوازدهم


    کتاب هندسه جامع مهروماه نو

    این کتاب تمام مطالب مربوط به هندسه پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم را تحت پوشش قرار داده، برای درک بهتر از نکته های مفهومی و کلیدی استفاده کرده و برای تسلط دانش آموزان به سوالات تستی کنکور، پرسش های چهار گزینه ای منتخب از آزمون سراسری سال های اخیر و به صورت تالیفی به همراه پاسخنامه تشریحی ارائه داده است.

    کتاب هندسه جامع کنکور مهروماه نو

    کتاب آبی هندسه جامع کنکور قلم چی

    مجموعه طبقه بندی شده هندسه جامع کنکور انتشارات قلم چی از سری کتاب های آموزش و تست برای درس هندسه کنکور به شمار می رود؛ این کتاب شامل آموزش مباحث هندسه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی با استفاده از مثال و نکته، پرسش های چهار گزینه ای با پوشش سوالات انتخاب شده از آزمون آزمایشی کانون، سوالات آزمون سراسری سال اخیر و سوالات تالیفی به همراه پاسخنامه تشریحی است.

    کتاب آبی هندسه جامع کنکور قلم چی


    بیشتر بخوانید:  بهترین کتاب گسسته کنکور


    خرید کتاب هندسه جامع کنکور از دانش لند

    یکی از وظایف ما در دانش لند آن است که تمامی جنبه های مثبت و منفی کتاب های کمک آموزشی و بهترین ها را به شما معرفی کنیم تا شما عزیزان با آگاهی کامل از محتوا و اهمیت استفاده از آن ها بتوانید مناسب ترین منبع را با توجه به نیازتان تهیه کنید. دانش لند تلاش می کند دیدگاه های مختلف در هر زمینه را برای شما بیان کند تا شما راحت تر و گزیده تر بتوانید خریدتان را تکمیل کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند