معرفی بهترین کتاب های کمک درسی هفتم

0 0 رای ها
امتیاز
  • اگر به این صفحه آمده اید و درحال خواندن این نوشته هستید، احتمالا قصد انتخاب بهترین کتاب های کمک درسی پایه هفتم را دارید اما برای انتخاب از بین ده ها ناشر معتبر گیج شده اید. البته نگران نباشید! برای این که انتخاب بهتری داشته باشید، قبل از هرچیزی برای انتخاب بهترین کتاب کمک درسی هفتم لازم است که لیست بهترین کتاب های کمک درسی هفتم را با دقت مطالعه کنید و از آن ها اطلاعات مفیدی کسب کنید.

    با توجه به افزایش حجم کتاب های پایه هفتم و اضافه شدن کتاب های زبان انگلیسی و زبان عربی به این پایه، فرایند یادگیری مطالب به مراتب کار سخت و دشوارتری است. از ویژگی های برتر خرید کتاب کمک درسی پایه هفتم می توان به این نکته اشاره کرد که دانش آموزان می توانند با حل این کتاب ها در کنار کتاب درسی شان،‌ راه خود را برای موفقیت در این پایه هموار کنند.

    بررسی بهترین کتاب های کمک درسی هفتم

    همان طور که می دانید برخی از بهترین کتاب های کمک درسی پایه هفتم، نکته های آموزشی بیش تر، نمونه سوالات متنوع تر، برخی دارای پاسخ نامه و برخی بدون پاسخ نامه هستند، بنابراین بهتر است قبل از خرید کتاب پایه هفتم اطلاعات لازم درباره آن ها را کسب کنید تا با توجه به نیازتان خرید خود را انجام دهید.

    به یاد داشته باشید که هنگام مشاهده لیست بهترین کتاب های کمک درسی هفتم، باید هدف خود از خرید کتاب کمک درسی را مشخص کنید؛ این که در خود درس مشکل آموزشی دارید، مطلب را به خوبی یاد نگرفته اید، می خواهید برای امتحانات تشریحی پایان ترم خود را آماده کنید یا می خواهید قدرت تست زنی خود را از همین حالا بالاتر ببرید؟‌

    خوشبختانه درحال حاضر ناشرین زیادی در حوزه کتاب های کمک درسی فعالیت می کنند و شما دانش آموزان عزیز می تواند با توجه به نیازتان بهترین کتاب کمک درسی پایه هفتم را انتخاب کنید اما با این حال ما در فروشگاه دانش لند در این مقاله قصد داریم با معرفی چند مورد از بهترین کتاب های کمک درسی پایه هفتم، شما را با انواع کتاب های کمک درسی و مطالب آن آشنا کنیم. شما عزیزان می توانید تمامی کتاب های معرفی شده در این مقاله را، با تخفیف ویژه و ارسال سریع خریداری کنید.

    بهترین کتاب کمک درسی علوم هفتم

    درس علوم پایه هفتم، یکی از پیچیده ترین دروس پایه هفتم است که هم مباحث به هم پیوسته ای دارد و هم درک آن ها از اهمیت بالاتری برخوردار است،‌ به همین دلیل تاکید می کنیم هنگام انتخاب بهترین کتاب کمک درسی علوم هفتم دقت و توجه بیش تری خرج کنید.

    ۱. کتاب کار علوم هفتم خیلی سبز

    اولین کتاب این لیست، کتاب کار علوم هفتم خیلی سبز نام دارد که به قلم ریحانه شعبان زاده و مهرناز صادقی تالیف شده است. این کتاب همان طور که از نامش مشخص است، در دسته بندی کتاب کار خیلی سبز قرار می گیرد و با استفاده از نمونه سوالات مختلف از جمله سوالات جای خالی، سوالات تستی، وصل کردنی و… به همراه نمونه سوالات امتحانی پایان ترم یادگیری دانش آموزان را بهبود می بخشد.

    بهترین کتاب کمک درسی خیلی سبز

    ۲. کتاب ماجراهای من و درسام علوم هفتم خیلی سبز

    سری کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز که در سال های اخیر با استقبال فوق العاده ای رو به رو شده است،‌ کتاب علوم خود را با همکاری معصومه سعیدی، مهرناز صادقی، ریحانه شعبان زاده و زهرا حسن زاده طراحی و چاپ کرده است. این کتاب دارای درسنامه های خلاصه اما بسیار کارآمد است به طوری که کل مطالب مطرح شده در کتاب علوم پایه هفتم زیر ذره بین مولفان قرار گرفته است.

    کتاب ماجراهای من و درسام علوم هفتم خیلی سبز

    از دیگر ویژگی های کتاب ماجراهای من و درسام علوم هفتم خیلی سبز می توان به سوالات ‌تشریحی و امتحانی متعدد، سوالات وصل کردنی و تستی به همراه پاسخنامه کامل اشاره کرد.

    ۳. کتاب رشادت علوم هفتم مبتکران

    کتاب رشادت علوم هفتم مبتکران یکی دیگر از بهترین کتاب های کمک درسی علوم هفتم است که توسط استاد شناخته شده درس علوم یعنی حمید اسدی کیا تالیف شده است. مانند دیگر کتاب های رشادت مبتکران، این کتاب از بار محتوایی بالایی برخوردار است و از نظر محتوایی، کمی سنگین است؛ پس اگر دنبال کتابی می گردید که از سطح کتاب کمی بالاتر باشد اما تیزهوشان نباشد، کتاب رشادت علوم هفتم مبتکران انتخاب خوبی است.

    از ویژگی های کتاب رشادت علوم هفتم مبتکران می توان به درس نامه پیشرفته و سطح بالای آن، به همراه پرسش های گوناگون برای درس علوم و پاسخ نامه تشریحی آن اشاره کرد.

    بهترین کتاب کمک درسی هفتم مبتکران

    ۴. کتاب کارپوچینو علوم هفتم گاج

    کتاب کارپوچینو علوم هفتم گاج از سری کتاب های کار این انتشارات است که تحت عنوان «کارپوچینو» شناخته می شود. این کتاب هم مانند دیگر کتاب های کار جهت آمادگی بیش تر دانش آموزان برای مواجهه با انواع تمرینات مختلف توسط علیرضا صادقی تالیف شده است. یکی از ویژگی های مثبت این کتاب، استفاده از آزمون های نوبت اول و دوم در کنار سوالات است که برای بالا بردن سطح آشنایی دانش آموزان با سوالات بسیار مفید است.

    بهترین کتاب کمک درسی هفتم گاج


    همچنین بخوانید: نمونه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم


    بهترین کتاب کمک درسی ریاضی هفتم

    درس ریاضی همیشه در جایگاهی قرار دارد که رسیدگی در آن برای بسیاری از خانواده ها از اهمیت بالایی برخوردار است. مباحث این درس به خصوص در کتاب ریاضی هفتم، بسیار وسیع است و درک آن ها دشوار است. علاوه بر حجم و سختی درس، ریاضی همیشه برای تعدادی از دانش آموزان به خودی خود یک ترس کاذب به همراه دارد. از این جهت، انتخاب بهترین کتاب کمک درسی ریاضی هفتم برای خانواده ها می توانید تاثیر زیادی در روند رشد دانش آموز خود داشته باشد. شما عزیزان می توانید با انتخاب بهترین کتاب کمک درسی هفتم در درس ریاضی، مسیر موفقیت را برای فرزند خود هموار کنید.

    ۱. کتاب کار ریاضی هفتم خیلی سبز

    کتاب کار ریاضی هفتم خیلی سبز توسط هوشنگ علیمرادی در یک حجم معقول نه چندان سنگین طراحی و تالیف شده است و به جرات می توان این کتاب را یکی از پرفروش ترین کتاب های کمک درسی ریاضی پایه هفتم دانست. کتاب کار ریاضی هفتم خیلی سبز مانند کتاب اصلی، تمرینات متعدد و پرتکرار را به صورت جای خالی، صحیح و غلط،‌ پاسخ های دو گزینه ای و کوتاه و… به همراه ارائه نکات مهم و کلیدی در ۹ فصل طراحی کرده است. از ویژگی های مثبت کتاب کار ریاضی هفتم خیلی سبز می توان به طراحی ۴ آزمون مختلف در این کتاب اشاره کرد.

    کتاب کار ریاضی هفتم خیلی سبز

    ۲. کتاب کارپوچینو ریاضی هفتم گاج

    کتاب کارپوچینو ریاضی هفتم گاج حاصل همکاری مجتبی عارف نسب و علی اصغر حیدری‌ست. مولفان این کتاب به خوبی توانسته اند با استفاده از سوالات تشریحی و امتحانی متعدد در ۹ فصل، سطح آمادگی دانش آموزان برای حضور در امتحانات کلاسی و نهایی را بالا ببرند. از ویژگی های مثبت کتاب کارپوچینو ریاضی هفتم گاج می توان به ارائه آزمون هایی تحت عنوان «شاهکار امتحانی» نام برد که شامل نمونه سوالات گوناگونی است؛ البته لازم به ذکر است که این آزمون ها دارای پاسخ نامه هستند.

    کتاب کارپوچینو ریاضی هفتم گاج

    ۳. کتاب رشادت ریاضی هفتم مبتکران

    کتاب دو جلدی رشادت ریاضی هفتم مبتکران در دسته کتاب های آموزشی قرار می گرد که سطح بالایی دارد و تست محور است؛ بیشتر تمرین های مطرح شده در کتاب ریاضی هفتم رشادت مبتکران سوالات تستی است. این کتاب توسط محمد برجی اصفهانی، مریم برجی اصفهانی و هادی عزیز زاده در دو جلد تالیف شده است؛ جلد اول این کتاب را سوالات و تمرینات مختلف تشکیل داده است و جلد دوم شامل پاسخ نامه سوالات جلد اول است.

    کتاب رشادت ریاضی هفتم مبتکران

    بهترین کتاب کمک درسی فارسی هفتم

    اکثر خانواده ها درس فارسی را درسی ساده می شناسند و از کنار آن به راحتی عبور می کنند. اما حقیقت این است که این درس از درک و حس برداشت های ذهنی و عاطفی فراتر می رود و انتخاب بهترین کتاب کمک درسی فارسی هفتم اهمیت ویژه ای دارد. در ادامه با ما باشید تا لیست بهترین کتاب های کمک درسی هفتم در درس فارسی را بررسی کنیم.

    ۱. کتاب کار فارسی هفتم خیلی سبز

    صدر جدول بهترین کتاب های کمک درسی هفتم در درس فارسی هفتم هم، کتاب کار فارسی هفتم خیلی سبز قرار دارد. این کتاب، یکی از کتاب های کاربردی این انتشارات است که توسط سید علی عاملیان نوشته شده است. این کتاب تمام درس ها، تمرین ها و فعالیت های کتاب درسی را زیر ذره بین قرار داده است و نکته ای نمانده که از قلم افتاده باشد. از نکته های مثبت طراحی این کتاب می توان به صفحه آرایی جذاب این کتاب اشاره کرد که مانع از خستگی دانش آموزان شده است.

    کتاب کار فارسی هفتم خیلی سبز

    ۲. کتاب فارسی هفتم تیزهوشان مبتکران

    کتاب فارسی هفتم مبتکران توسط استاد حمید طالب تبار، یکی از پرآوازه ترین اساتید درس ادبیات کشورمان تالیف شده است. این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب های انتشارات مبتکران است که با استقبال بالای دانش آموزان رو به رو شده است. دانش آموزانی که قصد حضور در مدارس استعداد های درخشان را دارند، می توانند از این کتاب به عنوان منبع اصلی برای آمادگی خود استفاده کنند. کتاب فارسی هفتم طلب تبار،‌ با دارا بودن بیش از ۷۰۰ تست، تمامی نیازهای شما برای یادگیری مطالب فارسی هفتم را برطرف می کند.

    کتاب فارسی هفتم تیزهوشان مبتکران

    بهترین کتاب کمک درسی زبان انگلیسی هفتم

    زبان انگلیسی به قطع یکی از درس هایی است که در تمامی ابعاد تحصیلی و زندگی شخصی در آینده کاربرد بسیاری زیادی دارد اما دانش آموزان زیادی هستند که مشکلات پایه ای برای درک این درس دارند. از طرف دیگر، درس زبان انگلیسی در پایه هفتم اولین سالی است که دانش آموزان باید یادگیری این درس را فرا بگیرند و از این جهت انتخاب بهترین کتاب کمک درسی هفتم در این درس اهمیت بالایی دارد.

    ۱. کتاب کار زبان انگلیسی هفتم خیلی سبز

    اولین کتاب لیست بهترین کتاب های کمک درسی هفتم درس زبان انگلیسی، کتاب کار زبان انگلیسی هفتم خیلی سبز است، این کتاب که در دسته کتاب های کار قرار می گیرد، با استفاده از نمونه سوالات متعدد روند یادگیری درس زبان را در دانش آموزان بهبود می دهد. مولف با تجربه این کتاب یعنی استاد صابر شیرافکن با استفاده از تصاویر جذاب و متنوع نکات کلیدی و مهم این درس را به دانش آموزان یاد می دهد. لازم به ذکر است که این کتاب به همراه CD لیسنینگ ارائه شده است.

    کتاب کار زبان انگلیسی هفتم خیلی سبز

    ۲. کتاب ماجراهای من و درسام زبان انگلیسی هفتم خیلی سبز

    کتاب ماجراهای من و درسام زبان انگلیسی هفتم خیلی سبز یک کتاب همه فن حریف است! این کتاب علاوه بر آموزش خلاصه و کاملی که دارد، با استفاده از آزمون های کاربردی، دانش آموزان را با شرایط آزمون و برای امتحانات نهایی آماده می کند. ماجراهای من و درسام زبان انگلیسی هفتم خیلی سبز حجم کمی دارد اما با پرسش های متنوع چهارگزینه ای، وصل کردنی و تشریحی و پاسخ نامه تشریحی تمام مطالب مطرح شده در کتاب زبان انگلیسی هفتم را پوشش می دهد.

    کتاب ماجراهای من و درسام زبان انگلیسی هفتم خیلی سبز

    ۳. کتاب زبان انگلیسی هفتم مبتکران

    زبان انگلیسی هفتم مبتکران کتابی سطح بالاست که علاوه بر درس نامه کامل تلاش می کند تا با استفاده از نمونه سوالات تشریحی و تستی، درکی متفاوت از فهم بهتر مطالب به دانش آموزان ارائه دهد. این کتاب توسط برترین استاد درس زبان انگلیسی کشورمان یعنی استاد شهاب اناری طراحی و تالیف شده است.

    کتاب اناری زبان انگلیسی هفتم مبتکران

    از ویژگی های مثبت این کتاب می توان به درسنامه های جامع و کاربردی، استفاده از رویکرد CLT (شیوه ارتباطی آموزش زبان) در روند کتاب، تمرینات متنوع و یک CD ضمیمه اشاره کرد.

    سفارش بهترین کتاب‌های کمک درسی هفتم از فروشگاه دانش لند

    قدم بعدی پس از مشاهده لیست بهترین کتاب های کمک درسی هفتم، خرید کتاب های مد نظر است. فروشگاه دانش لند تمامی کتاب های نام برده شده در این مقاله و صدها کتاب دیگر در این پایه را با تخفیف ویژه و ارسال سریع ارائه داده است و شما می توانید خرید کتاب مد نظرتان را به راحتی در وب سایت ما انجام دهید.

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۵ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند