معرفی بهترین کتاب های فلسفه دوازدهم

0 0 رای ها
امتیاز
  • فلسفه، علاوه بر تحقیق درباره مبانی کلی همه علوم تجربی، درباره مبانی خاص علوم انسانی نیز به پژوهش می پردازد؛ به طوری که رشته های مختلف علوم انسانی، مانند روان شناسی، جامعه شناسی، سیاست، حقوق و غیره، هر یک بر نوعی بینش فسلفی نسبت به انسان متکی است و بر اساس دیدگاه های متفاوت فلسفی، مکاتب و روش های گوناگونی در رشته های علوم انسانی پدید می آید.
    در کتاب فلسفه دوازدهم رشته انسانی به طور خلاصه با رابطه دین و فلسفه، چگونگی آشنایی مسلمانان با فلسفه یونان، نهضت ترجمه، تاثیر در تفکر مغرب زمین، تکامل فلسفه اسلامی و روش های فکری اسلامی آشنا می شوید.
    با توجه به این که پایه دوازدهم مهم ترین پایه تحصیلی برای تمام رشته ها است، در این مقاله سعی کرده ایم بهترین کتاب های کمک آموزشی را برای درس فلسفه دوازدهم معرفی کنیم تا دانش آموزان با بهره گیری از آن ها بتوانند برای امتحانات ترم و آزمون سراسری آماده شوند.

    5 تا از بهترین کتاب های کمک درسی فلسفه دوازدهم

    1. کتاب ماجراهای من و درسام فلسفه دوازدهم خیلی سبز

    کتاب ماجراهای من و درسام فلسفه دوازدهم، از سری کتاب های آموزش و پرسش انتشارات خیلی سبز  شامل درسنامه های روان و جذاب آموزشی به همراه سوالات امتحانی و نکات امتحانی برای آمادگی دانش آموزان در امتحانات نهایی و کسب نمره عالی است.

    کتاب ماجراهای من و درسام فلسفه دوازدهم خیلی سبز

    2. کتاب تست فلسفه دوازدهم خیلی سبز

    کتاب تست فلسفه دوازدهم انتشارات خیلی سبز  شامل درسنامه جامع و مفهومی، پرسش های چهارگزینه ای و تست از سوالات کنکوری سال های اخیر و تست های تالیفی، خلاصه نکات در پایان هر فصل و پاسخنامه جامع و تشریحی است و به عنوان بهترین و کامل ترین منبع می تواند مورد استفاده دانش آموزان رشته انسانی قرار بگیرد.

    کتاب تست فلسفه دوازدهم خیلی سبز


    بیشتر بخوانید: روش مطالعه روانشناسی رتبه های برتر


    3. کتاب میکرو فلسفه دوازدهم گاج

    کتاب میکرو فلسفه دوازدهم انتشارات گاج شامل آموزش مفاهیم درسی با زبانی ساده و روان و استفاده از کادرها و نمودار، عبارت های درست و نادرست، پرسش های چهار گزینه ای طرح شده از متن و فعالیت های کتاب درسی، سوالات آزمون سراسری سال های اخیر و پاسخنامه تشریحی با بررسی کامل سوال برای تمامی سوالات است و شما را به خوبی برای کسب رتبه عالی در کنکور آماده می کند.

    کتاب میکرو فلسفه دوازدهم گاج

    4. کتاب هدف دار فلسفه دوازدهم مشاوران

    در کتاب هدف دار فلسفه دوازدهم انتشارات مشاوران، به آموزش کامل مطالب درسی پرداخته شده و علاوه بر آن، با ارائه پرسش های چهار گزینه فصل به فصل، تست های کنکوری سال اخیر، آزمون های جامع و پاسخنامه تشریحی سبب شده دانش آموزان بتوانند خود را برای تمام آزمون ها آماده کنند.

    کتاب هدف دار فلسفه دوازدهم مشاوران

    5. کتاب آبی جامع فلسفه دوازدهم قلم چی

    کتاب آبی فلسفه دوازدهم جامع انتشارات قلم چی شامل آموزش کامل مفاهیم، چکیده مطالب برای جمع بندی نهایی، سوالات پیمانه ای برای هر بخش، پرسش های چهار گزینه ای از متن کتاب درسی به صورت شناسنامه دار، سوالات منتخب از آزمون آزمایشی کانون و سوالات آزمون سراسری سال اخیر است؛ همچنین برای بررسی پاسخ تمامی سوالات ارائه شده، بخش پاسخنامه تشریحی در انتهای کتاب قرار داده شده است.

    کتاب آبی جامع فلسفه دوازدهم قلم چی

    خرید کتاب‌ های فلسفه دوازدهم از دانش لند

    یکی از وظایف ما در دانش لند آن است که تمامی جنبه های مثبت و منفی کتاب های کمک آموزشی و بهترین ها را به شما معرفی کنیم؛ همچنین سیات دانش لند تلاش می کند دیدگاه های مختلف در هر زمینه را برای شما بیان کند تا شما راحت تر و گزیده تر بتوانید تصمیم گیری کنید سو محصولات مورد نیاز خود را با بهره مندی از تخفیفات ویژه، خریداری کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند