معرفی بهترین کتاب های عربی دوازدهم انسانی

0 0 رای ها
امتیاز
  • در بین دوره های تحصیلی، دوره دوم متوسطه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به ویژه در پایه دوازدهم دانش آموزان باید به طور جدی برنامه ریزی برای مطالعه و تست زدن دروس خود داشته باشند تا در بهترین رشته دانشگاه ها قبول شوند.

    علاوه بر آمادگی در کنکور، دانش آموزان باید خود را برای امتحانات نیز آماده کنند که ممکن از در هم تنیدگی این دو آزمون ذهن دانش آموزان را کمی آشفته کند؛ استفاده از کتاب های کمک آموزشی مناسب با اهداف معین، می تواند شما را در هر دو آزمون موفق کند.

    اعتقاد و باور مذهبی، به عنوان اصلی ترین نیاز انسان معرفی می شود. نیاز به یافتن مسیر درست، فهم و برقراری ارتباط و اتصال به مبدا وجودی، فهم غایت و هدف زیست و نقش آدمی در این جهان، چگونگی ارتباط آدم (خدا، خود، دیگران و طبیعت) و نحوه برخورد واکنش انسان از جمله نیاز هایی هستند.

    درس عربی به عنوان یک درس اختصاصی برای دانش آموزان رشته انسانی به شمار می رود؛ در این مقاله سعی کرده ایم بهترین های کتاب کمک آموزش برای آمادگی در کنکور و امتحانات نهایی این درس را برای شما معرفی کنیم.

    4 تا از بهترین کتاب های کمک درسی عربی دوازدهم رشته انسانی

    1. کتاب ماجراهای من و درسام عربی دوازدهم خیلی سبز

    کتاب ماجراهای من و درسام عربی دوازدهم، از سری کتاب های آموزش و پرسش انتشارات خیلی سبز  شامل درسنامه های روان آموزشی با پوشش کلیه مفاهیم کتاب درسی، نمونه سوالات امتحانی متنوع به همراه نکات امتحانی و پاسخنامه تشریحی مناسب جهت کسب نمره عالی در امتحانات این درس است.

    کتاب ماجراهای من و درسام عربی دوازدهم خیلی سبز


    بیشتر بخوانید: روش مطالعه روانشناسی رتبه های برتر


    2. کتاب تست عربی کنکور دوازدهم خیلی سبز

    کتاب تست عربی انسانی دوازدهم، از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات خیلی سبز  شامل درسنامه های کامل شامل قواعد و فنون ترجمه و واژگان به همراه مثال های کاربردی و تشریح شده،‌ تست های کنکوری عربی، بانک تست عربی دارای سوالات تالیفی و کنکور های گذشته به همراه پاسخنامه تشریحی است.

    کتاب تست عربی کنکور دوازدهم خیلی سبز

    3. کتاب میکرو عربی دوازدهم گاج

    کتاب میکرو عربی انسانی دوازدهم انتشارات گاج شامل آموزش کاربردی و مفید مفاهیم و نکات آموزشی هر مبحث کتاب درسی با بیانی روان و قابل فهم، ارائه مثال ها و نکته های آموزشی، تست های سراسری و تالیفی به همراه پاسخنامه تشریحی جهت آمادگی در کنکور سراسری است.

    کتاب میکرو عربی دوازدهم گاج

    4. کتاب هدف دار عربی انسانی دوازدهم مشاوران

    کتاب هدف دار عربی دوازدهم رشته انسانی شامل آموزش مفاهیم به صورت کامل به همراه جمع بندی کلی قواعد و ترجمه، آزمون های چهار گزینه ای از سوالات آزمون سراسری سال های اخیر و تست های سراسری، چینش هدف دار تست ها و نمونه آزمون های تشریحی مناسب برای موفقیت در آزمون های تشریحی و تستی و کنکور است.

    کتاب هدف دار عربی انسانی دوازدهم مشاوران

    سفارش کتاب‌های کمک درسی عربی دوازدهم رشته انسانی

    یکی از وظایف ما در دانش لند آن است که تمامی جنبه های مثبت و منفی کتاب های کمک آموزشی و بهترین ها را به شما معرفی کنیم تا با آگاه سازی شما عزیزان از محتوا و اهمیت استفاده از آن ها، بتوانید راحت تر و گزیده تر محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید. همچنین وب سایت دانش لند دسته بندی های متعددی را در زمینه کتاب های کمک آموزشی و بازی های فکری در اختیار والدین و دانش آموزان قرار داده است تا با دسترسی آسان، محصولات مورد نیاز را به سبد خرید خود اضافه کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند