معرفی بهترین کتاب های جغرافیا دوازدهم

0 0 رای ها
امتیاز
  • پایه دوازدهم آخرین سال تحصیلی در مقطع متوسطه دوم است و دانش آموزش تمام مفاهیمی که در سه سال تحصیلی آموزش داده شده است را باید به خوبی یاد گرفته باشند. در این سال دانش آموزان باید برای امتحانات نهایی و آزمون سراسری خود را آماده کنند؛ از این جهت فروشگاه اینترنتی دانش لند به معرفی بهترین کتاب های کمک آموزشی برای امتحانات و آزمون سراسری پرداخته تا شما با شناخت از هر یک از این کتاب ها بتوانید در این مسیر برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.

    در کتاب جغرافیا دوازدهم مختص رشته انسانی سعی شده موضوعاتی که پیوند نزدیکی با زندگی واقعی دانش آموزان دارند و مفاهیم و مهارت های کاربردی زندگی را در اختیار آن ها می گذارند قرار داده شوند؛ در فصل اول، موضوع سکونتگاه های روستایی و شهری به عنوان کانون تمرکز زندگی و فعالیت های جوامع انسانی مطرح می شود. فصل دوم به موضوع شبکه های حمل و نقل و ارتباط بین کانون های روستایی و شهری اختصاص دارد که عامل ادامه حیات و فعالیت های اقتصادی است. در فصل سوم موضوع مخاطرات طبیعی و مدیریت آن ها مطرح شده است.

    5 تا از بهترین کتاب های کمک درسی جغرافیا دوازدهم

    1. کتاب ماجراهای من و درسام جغرافیا دوازدهم خیلی سبز

    کتاب ماجراهای من و درسام جغرافیا دوازدهم، از سری کتاب های آموزش و پرسش انتشارات خیلی سبز  شامل درسنامه های روان و جذاب آموزشی به همراه سوالات امتحانی و نکات امتحانی به صورت تشریحی، تستی، جای خالی و … است تا شما را با نمونه سوالات امتحانی آشنا کند و توانایی شما را در پاسخ به پرسش ها ارزیابی کند.

    کتاب ماجراهای من و درسام جغرافیا دوازدهم خیلی سبز

    2. کتاب تست جغرافیا دوازدهم خیلی سبز

    کتاب تست جغرافیا دوازدهم انتشارات خیلی سبز شامل پرسش های چهارگزینه ای از سوالات کنکور سراسری سال های پیش، سوالات طرح شده از کتاب درسی به همراه پاسخنامه تشریحی و نکات کنکوری جغرافیا دوازدهم، مناسب برای پاسخ صحیح به بیشترین تعداد سوال از این درس در آزمون کنکور سراسری است.

    کتاب تست جغرافیا دوازدهم خیلی سبز

    3. کتاب شب امتحان جغرافیا دوازدهم خیلی سبز

    برای مرور این درس و آمادگی در امتحانات ترم و میان ترم، انتشارات خیلی سبز کتاب شب امتحان را معرفی کرده است که شامل پرسش های متنوع امتحانی، درسنامه مختصر برای مرور و پاسخ تشریحی است.

    کتاب شب امتحان جغرافیا دوازدهم خیلی سبز

    4. کتاب هدف دار جغرافیا دوازدهم مشاوران

    کتاب هدف دار جغرافیا دوازدهم، از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات مشاوران شامل درسنامه های مفهومی و کاربردی با استفاده از نمودار ها و جداول، مشاوره درسی جغرافیا، تست از روی تصاویر، تست های طبقه بندی شده سراسری و تالیفی، پاسخ های تشریحی با تحلیل گزینه ها است.

    کتاب هدف دار جغرافیا دوازدهم مشاوران

    5. کتاب گذرنامه جغرافیا دوازدهم مبتکران

    در کتاب گذرنامه جغرافیا دوازدهم مبتکران به آموزش کامل درس به همراه نکته های تکمیلی و مهم پرداخته شده است؛ همچنین برای آمادگی در آزمون سراسری سوالات سراسری و تالیفی به همراه پاسخنامه تشریحی ارائه شده است.

    کتاب گذرنامه جغرافیا دوازدهم مبتکران

    خرید کتاب‌ های کمک درسی جغرافیا دوازدهم از دانش لند

    فروشگاه اینترنتی دانش لند با معرفی بهترین های کتاب کمک درسی برای هر درس و هر پایه تلاش کرده شما راحت تر بتوانید محصول مورد نیاز خود را پیدا کرده و آن را به صورت اینترنتی خریداری کنید. همچنین شما با خرید اینترنتی از بانک کتاب دانش لند از مزایای ویژه نظیر تخفیفات، ارسال سریع و خدمات پس از فروش بهره مند می شوید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند