معرفی 7 تا از بهترین کتاب های حسابان دوازدهم

0 0 رای ها
امتیاز
  • پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم مهم ترین مقطع برای دانش آموزان در هر رشته ای به شمار می رود. سال دوازدهم آخرین سال تحصیل دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم است و باید با داشتن برنامه ای دقیق و پشتکار، تلاش کنند تا با موفقیت این سال را پشت سر گذاشته و برای شرکت در آزمون سراسری و قبولی در بهترین رشته دانشگاه های برتر خود را آماده کنند.
    حساب دیفرانسیل و انتگرال که به اختصار حسابان نامیده می شود یکی از شاخه های اصلی ریاضیات است. این رشته از تحول جبر و هندسه ناشی شده است. حسابان خود دو شاخه اصلی دارد: حساب فاضله (یا حساب دیفرانسیل) و حساب جامعه (یا حساب انتگرال)، گتفرید لایبنیتس و ایزاک نیوتون به طور همزمان و مستقل این حساب را کشف و طراحی کردند اما علائمی که امروزه در این حساب استفاده می شود از ابداعات لایبنیتس است.
    دانش آموزان در این پایه به دلیل در هم تنیدگی آزمون های نهایی و آزمون سراسری کمی دچار سردرگمی می شوند از این بابت در این مقاله قصد داریم بهترین کتاب های کمک آموزشی برای درس حسابان مختص دانش آموزان رشته ریاضی را معرفی کنیم تا با بهره گیری از این کتاب ها بتوانند برای کنکور سراسری و امتحانات این درس آمادگی لازم را کسب کنند.

    7 تا از بهترین کتاب های  حسابان دوازدهم

    1. کتاب ماجراهای من و درسام حسابان دوازدهم خیلی سبز

    کتاب ماجراهای من و درسام حسابان دوازدهم از سری کتاب های آموزش و پرسش انتشارات خیلی سبز شامل درسنامه کامل و بسیار قابل فهم، نمونه سوالات متنوع، نمونه امتحانات پایان نوبت مناسب جهت درک بهتر مفاهیم کتاب درسی و آمادگی برای امتحانات پایان ترم این درس است.


    بیشتر بخوانید: بهترین منابع کنکور ریاضی


    کتاب ماجراهای من و درسام حسابان دوازدهم خیلی سبز

    2. کتاب تست حسابان دوازدهم خیلی سبز

    کتاب تست حسابان دوازدهم انتشارات خیلی سبز شامل درسنامه های آموزشی، جامع و کاربردی به همراه نمونه تست های کنکور سال های اخیر و تست های تالیفی مشابه با سطح سوالات کنکوری به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی با ارائه راه حل است. این مجموعه منبع مناسبی برای آمادگی در کنکور سراسری و آزمون های آزمایشی رشته ریاضی محسوب می شود.

    کتاب تست حسابان دوازدهم خیلی سبز


    بیشتر بخوانید:  بهترین کتاب هندسه دوازدهم


    3. کتاب آموزش شگفت انگیز حسابان دوازدهم خیلی سبز

    کتاب آموزش شگفت انگیز حسابان دوازدهم انتشارات خیلی سبز  شامل پوشش کلیه مباحث حسابان دوازدهم، نکات کنکوری مهم و آموزش های بسیار کاربردی، تست های کنکوری مهم به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی و نمونه سوالات تشریحی مناسب برای کنکور سراسری رشته ریاضی و قبولی در امتحانات این درس است.

    کتاب آموزش شگفت انگیز حسابان دوازدهم خیلی سبز


    مقاله پیشنهادی: بهترین کتابهای کمک درسی ریاضی دوازدهم


    4. کتاب سیر تا پیاز حسابان دوازدهم گاج

    کتاب سیر تا پیاز حسابان دوازدهم از سری کتاب های آموزش و تست و پرسش انتشارات گاج شامل درسنامه های کامل و جامع به همراه مثال های آموزشی و خلاصه نکات مهم، پرسش های چهارگزینه ای طبقه بندی شده به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی و نمونه سوالات امتحانی حسابان دوازدهم است و شما را برای کنکور سراسری و امتحانات این درس به خوبی آماده می کند.

    کتاب سیر تا پیاز حسابان دوازدهم گاج

    5. کتاب لقمه حسابان دوازدهم مهروماه نو

    کتاب لقمه حسابان دوازدهم از سری کتاب های جمع بندی انتشارات مهر و ماه است که شامل آموزش و مثال های مختلف، اصلاحات به صورت درس به درس، نمودارهای محاسباتی، یادگیری فرمول ها، مرور ویژه امتحان نهایی، مناسب جهت قبولی در امتحانات و کنکور سراسری رشته ریاضی است.

    کتاب لقمه حسابان دوازدهم مهروماه نو

    6. کتاب سه بعدی حسابان دوازدهم الگو

    کتاب سه بعدی حسابان دوازدهم انتشارات الگو شامل آموزش کامل و درس به درس حسابان پایه دوازدهم، تمرین های تشریحی و پرسش های چهارگزینه ای در انتهای هر فصل، پوشش کامل کتاب درسی بر اساس سر فصل های کتاب درسی، تمرین های تستی و تشریحی، مناسب برای شرکت در کنکور سراسری و آزمون های امتحانی درس حسابان.


    بیشتر بخوانید: بهترین کتاب حسابان کنکور


    کتاب سه بعدی حسابان دوازدهم الگو

    7. کتاب تست حسابان دوازدهم الگو

    کتاب حسابان دوازدهم از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات الگو شامل درسنامه های آموزشی کامل به همراه نکات کلیدی مهم، پرسش های چهارگزینه ای متنوع و طبقه بندی شده از کنکور سراسری سال های اخیر و به صورت تالیفی به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی برای تمامی سوالات است.

    کتاب تست حسابان دوازدهم الگو


    بیشتر بخوانید:  بهترین کتاب گسسته کنکور


    خرید کتاب های حسابان دوازدهم از بانک کتاب دانش لند

    یکی از وظایف ما در دانش لند آن است که تمامی جنبه های مثبت و منفی کتاب های کمک آموزشی و بهترین ها را به شما معرفی کنیم؛ آگاه سازی شما عزیزان از محتوا و اهمیت استفاده از آن ها یکی دیگر از وظایف ماست. دانش لند تلاش می کند دیدگاه های مختلف در هر زمینه را برای شما بیان کند تا شما راحت تر و گزیده تر بتوانید تصمیم گیری کنید. همچنین وب سایت دانش لند با بهره مندی از دسته بندی های متعدد در زمینه کتاب های کمک آموزشی و بازی های فکری، بانکی جامع در اختیار والدین و دانش آموزان قرار داده است تا با صرف کم ترین زمان و کم ترین هزینه محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند