معرفی بهترین کتاب های ریاضی دوازدهم

0 0 رای ها
امتیاز
  • مقطع متوسطه دوم مهم ترین مقطع تحصیلی برای دانش آموزان و خانواده ها به شمار می رود؛ در پایه های دهم تا دوازدهم دانش آموزان باید با برنامه ریزی دقیق خود را برای امتحانات پایان ترم و کنکور سراسری آماده کنند.
    اگر مهم ترین هدف آموزش ریاضی را پرورش تفکر ریاضی بدانیم، دیگر استفاده افراطی از فرمول ها، الگوریتم ها، قواعد و دستورها بدون آگاهی از چگونگی و چرایی عملکرد آن ها، جایگاهی در آموزش ریاضی مدرسه ای نخواهد داشت. فرصت حضور دانش آموز در کلاس درس را نباید به سادگی از دست داد. فرایندهایی مانند استدلال،‌ تعمیم، حل مسئله،‌ طرح مسئله و موضوعاتی نظیر مسائل باز پاسخ، بازنمایی های چندگانه و گفتمان ریاضی نقش مهمی در پرورش تفکر ریاضی دانش آموزان دارد.
    کتاب ریاضی دوازدهم مختص رشته تجربی بر اساس سه محور اساسی فعالیت، کار در کلاس و تمرین تالیف شده است. از این میان فعالیت ها، موقعیت هایی را برای یادگیری و ارائه مفاهیم جدید ریاضی فراهم می کنند و این امر مستلزم مشارکت جدی دانش آموزان است.

    بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی دوازدهم

    1. کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی دوازدهم خیلی سبز

    کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی دوازدهم تجربی از سری کتاب های آموزش و پرسش انتشارات خیلی سبز  شامل درسنامه و تمرینات آموزشی جامع و کامل به همراه نمونه سوالات آزمون های نوبت اول و دوم با پاسخنامه کاملا تشریحی مناسب جهت آمادگی برای کلاس درس و آزمون های پایان ترم است.

    کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی دوازدهم خیلی سبز


    بیشتر بخوانید: بهترین منابع کنکور ریاضی


    2. کتاب تست ریاضی دوازدهم خیلی سبز

    در کتاب تست ریاضی دوازدهم تجربی انتشارات خیلی سبز تمام مفاهیم، تمرین ها و مثال های کتاب درسی ریاضی دوازدهم توضیح داده شده، تست های ریاضیات دوازدهم تجربی به صورت تالیفی، سوالات آزمون سراسری سال های اخیر و به صورت ترکیبی ارائه شده و پاسخنامه تشریحی جهت بررسی سوالات در انتهای کتاب قرار داده شده است تا بتوانید با بهره مندی از این کتاب در آزمون های معتبر و کنکور سراسری آمادگی لازم را کسب کنید.

    کتاب تست ریاضی دوازدهم خیلی سبز

    3. کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضی کنکور دوازدهم خیلی سبز

    کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضی تجربی دوازدهم از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات خیلی سبز شامل نکات کنکوری مهم و آموزش های بسیار کاربردی، تست های کنکوری مهم، نمونه سوالات امتحانی به همراه پاسخ نامه تشریحی است.


    بیشتر بخوانید:  بهترین کتاب هندسه دوازدهم


    4. کتاب سیر تا پیاز ریاضی دوازدهم گاج

    کتاب سیر تا پیاز ریاضی تجربی دوازدهم از سری کتاب های آموزش، تست و پرسش انتشارات گاج شامل آموزش کامل مفاهیم کتاب درسی به همراه مثال ها و تست های آموزشی کاربردی، پرسش های طبقه بندی شده امتحانی و پرسش های چهارگزینه ای با پاسخنامه کاملا تشریحی است و شما را برای امتحانات ترم و آزمون سراسری آماده می کند.

    5. کتاب میکرو طبقه بندی ریاضی دوازدهم گاج

    ویژگی کتاب میکرو ریاضیات دوازدهم تجربی انتشارات گاج شامل ارائه درسنامه های کاربردی با پوشش کامل مباحث، ارائه نکته های مهم و کلیدی کنکوری، تست های تالیفی و سراسری از ریاضیات دوازدهم به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی است.

    کتاب میکرو طبقه بندی ریاضی دوازدهم گاج

    6. کتاب لقمه ریاضی دوازدهم مهروماه نو

    کتاب لقمه ریاضی تجربی دوازدهم، از سری کتاب های جمع بندی انتشارات مهروماه نو شامل کلیه نکات و مفاهیم و فرمول های ریاضیات تجربی به صورت طبقه بندی شده،‌ دارای فرمول نامه، مثال های آموزشی و امتحانی مناسب جهت آمادگی برای آزمون ها و جمع بندی نهایی درس ریاضی دوازدهم برای رشته تجربی است.

    کتاب لقمه ریاضی دوازدهم مهروماه نو


    معرفی بهترین کتاب های کمک درسی فارسی دوازدهم


    7. کتاب سه بعدی ریاضی دوازدهم الگو

    کتاب سه بعدی ریاضی دوازدهم تجربی از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات الگو شامل آموزش کامل کتاب ریاضی تجربی پایه دوازدهم، پوشش کامل مطالب کتاب درس، ارائه نکات و جزئیات مهم در درسنامه ها، تقسیم بندی مطالب هر درس، تمرین ها و نکات مهم، پرسش های چهارگزینه ای و تشریحی به عنوان مثال های آموزشی، تمرین تشریحی در پایان درسنامه ها، تست های تالیفی و منتخب از آزمون سراسری به همراه پاسخنامه تشریحی برای آمادگی در آزمون ها است.

    8. کتاب تست ریاضی دوازدهم الگو

    کتاب تست ریاضی تجربی دوازدهم انتشارات الگو شامل درسنامه حاوی تمامی نکات و مطالب مهم کتاب درسی ریاضی دوازدهم تجربی، پرسش های چهار گزینه ای طبقه بندی شده در انتهای هر درس و در انتهای کتاب به همراه پوشش سوالات کنکور سراسری سال های اخیر، به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی مناسب جهت آمادگی برای آزمون های آزمایشی و کنکور سراسری است.

    کتاب تست ریاضی دوازدهم الگو


    بیشتر بخوانید:  بهترین کتاب گسسته کنکور


    سفارش کتاب کمک درسی ریاضی دوازدهم از دانشلند

    یکی از وظایف ما در دانش لند آن است که تمامی جنبه های مثبت و منفی کتاب های کمک آموزشی و بهترین ها را به شما معرفی کنیم تا با آگاهی کامل از اهداف و محتوای هر محصول بتوانید آن را با آسودگی خاطر تهیه کنید. دانش لند تلاش می کند دیدگاه های مختلف در هر زمینه را برای شما بیان کند تا شما راحت تر و گزیده تر بتوانید تصمیم گیری کنید. همچنین وب سایت دانش لند با بهره مندی از دسته بندی های متعدد در زمینه کتاب های کمک آموزشی و بازی های فکری، بانکی جامع در اختیار والدین و دانش آموزان قرار داده است تا با خیال راحت محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند