6 تا از بهترین کتاب های کمک درسی زیست شناسی دوازدهم

0 0 رای ها
امتیاز
  • درس زیست شناسی مهم ترین درس برای دانش آموزان رشته تجربی محسوب می شود و باید برای مطالعه این درس وقت و دقت کافی گذاشت.

    کتاب زیست دوازدهم در ادامه زیست شناسی ۱ و ۲ رشته تجربی تالیف شده است و زمینه اصلی آن تغییر، پایداری و زمان است. در این کتاب، ارتباط ساز و کارهای مولکولی در ارتباط با کسب ماده و انرژی، ساز و کارهای انتقال صفات از نسلی به نسل دیگر و ساز و کارهای تغییر گونه ها و رفتارهای جانوران در گذر زمان مطالعه می شوند. دانش آموزان با مطالعه این کتاب همچنین با فرایندها و ساختارهایی آشنا می شوند که با وجود تنوع در دنیای زنده از اصول ثابتی پیروی می کند.

    با توجه به میزان اهمیت این درس چه در امتحانات پایان ترم و چه در آزمون سراسری کتاب های کمک آموزشی مناسبی تالیف شده اند که در این مقاله برخی از آن ها را به شما معرفی می کنیم.

    بهترین کتاب های زیست دوازدهم

    1. کتاب ماجراهای من و درسام زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز

    کتاب ماجراهای من و درسام زیست دوازدهم، از سری کتاب های آموزش و پرسش انتشارات خیلی سبز شامل درسنامه های روان و جذاب آموزشی به همراه نمونه سوالات امتحانی و نکات امتحانی زیست دوازدهم و پاسخنامه تشریحی است و شما را برای امتحانات این درس و گرفتن نمره عالی آماده می کند.

    کتاب ماجراهای من و درسام زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز

    2. کتاب تست زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز

    کتاب تست زیست شناسی دوازدهم انتشارات خیلی سبز  شامل کلیه مباحث زیست شناسی دوازدهم، ‌درسنامه های کامل و مفید، مطالب مهم و کنکوری از کتاب درسی، تست های فراوان به صورت تالیف شده از متن و فعالیت های کتاب و منتخب از کنکور سراسری سال های اخیر به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی است.

    کتاب تست زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز

    3. کتاب نردبام پیشرفته زیست شناسی دوازدهم

    این کتاب شامل تست های متنوع از کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم به صورت فصل به فصل با پوشش کامل متن، فعالیت و تصاویر به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی که علاوه بر شرح گزینه صحیح، علت نادرستی سایر گزینه ها و نکات مربوط به هر تست را نیز بیان کرده است.

    کتاب نردبام پیشرفته زیست شناسی دوازدهم

    4. کتاب دو جلدی میکرو زیست شناسی دوازدهم گاج

    کتاب میکرو زیست شناسی دوازدهم گاج در دو جلد درسنامه و بانک تست ارائه شده است؛ جلد درسنامه این کتاب دربردارنده تمام مفاهیم کتاب درسی و نکته های مهم و کلیدی به صورت کامل و با استفاده از تصویر، جدول ها و نمودار و جلد دوم شامل پرسش های چهار گزینه ای متنوع از کتاب درسی و سوالات کنکوری به همراه پاسخنامه تشریحی، نکات مهم هر تست و بررسی تمام گزینه ها در بخش پاسخنامه است.

    میکرو زیست شناسی دوازدهم گاج

    5. کتاب تست جامع زیست شناسی دوازدهم مهروماه نو

    کتاب جامع زیست شناسی دوازدهم انتشارات مهروماه نو شامل آموزش کامل مطالب کتاب درسی به همراه یادآوری نکات تستی و کنکوری، تست های استاندارد، مفهومی و ترکیبی زیست شناسی، سوالات کنکور سراسری سال های اخیر و جواب تشریحی تمامی سوالات و تست های کتاب است.

    کتاب تست جامع زیست شناسی دوازدهم مهروماه نو

    6. کتاب دو جلدی زیست شناسی جامع دوازدهم نسل جدید الگو

    کتاب نسل جدید زیست شناسی دوازدهم از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات الگو در دو جلد برای دانش آموزان ارائه شده است؛ جلد اول این کتاب شامل درسنامه های کامل منطبق با کتاب درسی، درسنامه های درختی برای مرور مطالب و درک بهتر هر مبحث،تست های آموزشی فراوان از مفاهیم، متن و تصاویر کتاب درسی، نکات و تست های آموزشی به صورت ترکیبی و آزمون های جمع بندی از سوالات تالیفی، آزمون قلم چی و سوالات کنکور سراسری سال های اخیر است؛ جلد دوم نیز پاسخ تمام سوالات جلد اول را به همراه نکته های مهم و بررسی تمام گزینه ها برای شما شرح داده است.

    کتاب دو جلدی زیست شناسی جامع دوازدهم نسل جدید الگو

    سفارش کتاب کمک درسی زیست دوازدهم از دانش لند

    وب سایت دانش لند به عنوان بروز ترین و معتبر ترین بانک کتاب های کمک آموزشی و بازی های فکری، دسته بندی های متعددی از محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار داده تا بتوانید با دسترسی به محصولات در دسته بندی های مشخص، محصول مورد نیاز خود را انتخاب کرده و به صورت اینترنتی خریداری کنید. همچنین دانش لند تلاش می کند دیدگاه های مختلف در هر زمینه را برای شما بیان کند تا شما راحت تر و گزیده تر بتوانید تصمیم گیری کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند