معرفی بهترین کتاب های تاریخ دوازدهم

0 0 رای ها
امتیاز
  • از آن جهت که مقطع متوسطه دوم به ویژه پایه دوازدهم در میان پایه های تحصیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار اسـت، در این مقاله تصمیم داریم بهترین کتاب های کمک آموزشی برای درس تاریخ پایه دوازدهم را به شما معرفی کنیم تا در امتحانات نهایی و کنکور به خوبی پاسخگوی سوالات این درس باشید.

    محتوا و مطالب کتاب تاریخ ۳، اختصاص به دوره معاصر تاریخ ایران و جهان دارد. با توجه به تاثیر فزاینده حوادث جهانی بر رویدادها و تحولات ایران در دوران معاصر، مطالب تاریخ جهان و ایران به شکل در هم تنیده و بدون بخش بندی تدوین و ساماندهی شده است. این در هم تنیدگی به دانش آموزان کمک می کند که تاثیر متقابل رویدادهای خارجی و اتفاقات داخلی را راحت تر و بهتر درک کنند.

    هدف درس و کتاب تاریخ، محدود و منحصر به انتقال و به خاطر سپردن برخی اطلاعات مربوط به گذشته نیست، بلکه هدف تقویت علاقه به علم تاریخ، ارتقای مهارت های کاورشگری علمی، فراهم آوردن فرصت هایی برای مطالعه، بررسی علل، آثار و نتایج برخی رویدادها و ارزیابی نقش و تاثیر شخصیت های بزرگ تاریخی است.

    بهترین کتاب های کمک درسی تاریخ دوازدهم

    1. کتاب ماجراهای من و درسام تاریخ دوازدهم خیلی سبز

    کتاب ماجراهای من و درسام تاریخ دوازدهم، از سری کتاب های آموزش و پرسش انتشارات خیلی سبز شامل درسنامه های روان با پوشش کامل کتاب درسی، نمونه سوالات امتحانی همراه با نکات امتحانی مناسب برای کسب نمره 20 در امتحانات میان ترم و ترم است.

    کتاب کمک درسی ماجراهای من و درسام تاریخ دوازدهم خیلی سبز


    بیشتر بخوانید: راه های افزایش ساعت مطالعه


    2. کتاب تست تاریخ دوازدهم خیلی سبز

    کتاب تست جامع تاریخ دوازدهم انسانی، از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات خیلی سبز شامل درسنامه، ‌تست و نکات کنکوری همراه با جواب های تشریحی، مناسب جهت تست زنی برای کنکور انسانی و آمادگی در آزمون سراسری این رشته است.

    کتاب تست تاریخ دوازدهم خیلی سبز

    3. کتاب شب امتحان تاریخ دوازدهم خیلی سبز

    با کتاب های شب امتحان دانش آموزان می توانند به خوبی برای امتحانات پایان ترم آماده شوند؛ این جزوات شامل درسنامه ای خلاصه از مباحث درسی، نمونه سوالات تشریحی، آزمون های امتحانی به همراه پاسخنامه تشریحی است.

    کتاب شب امتحان تاریخ دوازدهم خیلی سبز

    4. کتاب هدف دار تاریخ دوازدهم مشاوران

    کتاب هدف دار جامع تاریخ دوازدهم از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات مشاوران شامل درسنامه جامع و کاربردی، مشاوره درسی تاریخ، تست از تصاویر تاریخ، تست های دسته بندی شده، پاسخ های تشریحی با تحلیل گزینه ها و آموزش نموداری تاریخ مناسب برای بالا بردن قدرت تست زنی درس تاریخ است.

    کتاب هدف دار تاریخ دوازدهم مشاوران

    خرید کتاب تاریخ دوازدهم از دانش لند

    با توجه به آن که دانش آموزان در هر دوره از تحصیل خود سعی می کنند با تلاش و کوشش پیشرفت قابل توجهی داشته باشند، کتاب های کمک آموزشی متعددی منتشر شده است تا آن ها را در این راه همراهی کند؛ فروشگاه اینترنتی دانش لند با بیش از سه سال سابقه در فروش اینترنتی کتاب های کمک آموزشی، تلاش می کند دیدگاه های مختلف کتاب های کمک آموزشی را برای شما بیان کند تا شما راحت تر و گزیده تر بتوانید تصمیم گیری کنید و بتوانید در هر کجای ایران که هستید محصولات مورد نیازتان را درب منزل تحویل بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند