معرفی بهترین کتاب های ریاضی اول دبستان

0 0 رای ها
امتیاز
  • درس ریاضی، از مهم ترین دروس اول دبستان است، هدف از آموزش ریاضی تنها پرورش نخبه ها و علاقمندان به ریاضی یا افراد خاصی که می خواهند رشته ریاضی را در سطح دانشگاهی ادامه دهند نیست، بلکه هدف از آموزش ریاضی، بهتر زندگی کردن دانش آموزان است. بنابراین، برقراری ارتباط بین ریاضی و زندگی روزمره، کسب مهارت های حل مسئله و غیره، از هدف های اصلی این برنامه درسی است؛ با روش های آموزشی جدید، دانش آموزان اول دبستان به فکر کردن ترغیب می شوند و در یادگیری نیز نقش فعال ایفا می کنند، در عین حال آن ها توانایی های خود را در حل مسائل ریاضی تقویت می کنند.

    کتاب ریاضی اول دبستان شامل ۲۵ بخش است، هر بخش یا یک صفحه تصویری آغاز می شود. این صفحات دارای چندین هدف هستند، در ابتدا باید بدانید این تصاویر در آموزش شــش صفحه دیگر آن بخش، نقش بسیار مهمی دارند و در مدت تدریس آن بخش، چندین مرتبه به صفحه آغازین رجوع می شود. بطور معمول تدریس هر بخش با مراجعه به صفحه آغازین شروع می شود. شما می توانید برای خرید کتاب های اول دبستان از داخل منو فروشگاه اینترنتی دانش لند بر روی کتاب کمک درسی کلیک کنید.

     بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی اول دبستان

    بر خلاف تفکرات برخی از والدین، کتاب های کمک درسی اول دبستان از اهمیت شایانی برخوردار است. کتاب های درسی به دلیل داشتن حجم کم، دارای تمرین های نسبتا کمی است؛ بنابراین خرید کتاب های کمک درسی مقطع اول دبستان می تواند بهترین گزینه برای افزایش مهارت های فرزند شما شود. در ادامه به بررسی بهترین کتاب های کمک درسی برای درس ریاضی خواهیم پرداخت:

    1. کتاب کار ریاضی اول دبستان خیلی سبز

    انتشارات خیلی سبز برای درس ریاضی اول دبستان کتاب از مجموعه کتاب های کار خیلی سبز به نام کتاب کار ریاضی اول دبستان را منتشر کرده است. کتاب کار ریاضی اول دبستان از سری کتاب های کار انتشارات خیلی سبز است که شامل آموزش ها و تمرین های مختلف و جامع جهت افزایش توانایی در درک و فهم و مهارت های حل مسئله است، این کتاب همچنین برای آمادگی برای کلاس درس و امتحانات بسیار مناسب است.

    2. کتاب کارپوچینو ریاضی اول دبستان گاج

    انتشارات گاج با منتشر کردن کتاب های سری کارپوچینو امسال هم بخش عظیمی از بازار کتاب های کمک درسی اول دبستان را تصاحب کرده است. کتاب کارپوچینو ریاضی اول دبستان: کتاب کارپوچینو ریاضی اول دبستان از سری کتاب های کار انتشارات گاج شامل تکنیک های روان شناسی برای طراحی تمرین ها و کمک به تقویت قدرت استدلال دانش آموزان در قالب تمرین های جور کردنی، وصل کردن، رنگ آمیزی و غیره است.

    3. کتاب کار و تمرین ریاضی اول ابتدایی گلواژه

    کتاب های کار و تمرین ریاضی اول دبستان، از سری کتاب های کار انتشارات پیک گل واژه است، این کتاب شامل تمرینات مناسب و منطبق شده با کتاب درسی است.

    4. کتاب فصل میوه چینی اول ابتدایی صیانت

    کتاب فصل میوه چینی اول ابتدایی صیانت نوشته خانم معصومه نجیب است. در این کتاب کمک درسی سعی شده است مطالب درسی، با بیانی واضح و جذاب برای دانش آموزان اول دبستانی توضیح داده شوند. مطالب کتاب فصل میوه چینی اول ابتدایی بر اساس مباحث کتاب درسی مدرسه دسته بندی شده اند. بنابراین دانش آموزان می توانند درس هایی که در طول هفته یاد گرفته اند را مجددا تمرین و مرور کنند. تمرین های کتاب فصل میوه چینی اول ابتدایی صیانت شامل سوال های مختلف از درس های اصلی فارسی، ریاضی و علوم می شوند.

    خرید کتاب های کمک درسی اول دبستان از دانش لند

    شما می توانید برای خرید کتاب های کمک درسی اول دبستان انتشارات خیلی سبز، انتشارات گاج و انتشارات گل واژه با تخفیف ویژه و ارسال سریع به صفحه اصلی بانک کتاب اینترنتی دانش لند مراجعه کنید.

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند